به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

شاهین‌طبع: بازی سختی در آبادان پیش روی ما است

شاهین‌طبع: بازی سختی در آبادان پیش روی ما است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: تیم نفت آبادان در سالن خود از شرایط میزبانی، حداکثر استفاده را خواهد کرد و بازی سختی پیش روی ما قرار دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام روز گذشته (دوشنبه) در دومین  بازی از سری دیدارهای فینال لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 84 بر 62 مقابل نفت آبادان به پیروزی رسید تا تنها یک پیروزی دیگر تا تکرار عنوان قهرمانی خود فاصله داشته باشد.

مهران شاهین‌طبع در مورد این پیروزی اظهار داشت: تیم نفت در نیمه نخست،‌ عملکرد بسیار خوبی داشتند و در دفاع ما را تحت فشار قرار دادند. آنها در حمله هم خوب بودند و بازی،‌ متعادل پیش رفت.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در مورد پیروز 31 بر 9 شاگردانش در کوارتر سوم بازی گفت: ما نیمه دوم را با شرایط متفاوتی شروع کردیم و در کار دفاعی، انسجام بیشتری داشتیم به طوری که اختلاف خیلی زیاد شد.

او در مورد بازی سوم فینال به میزبانی نفت آبادان تصریح کرد: تیم حریف در سالن خود از شرایط میزبانی، حداکثر استفاده را خواهد کرد و بازی سختی پیش روی ما قرار دارد.

شاهین‌طبع که تیمش در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارد در مورد اهمیت دیدار رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال گفت: این موردی است که در حلسه ابتدای فصل سازمان لیگ باید در مورد آن صحبت و تصمیم‌گیری کرد.

تیم پتروشیمی در صورت کسب پیروزی در بازی سوم فینال که عصر پنجشنبه در آبادان برگزار خواهد شد، عنوان قهرمانی خود را تکرار خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
mohammad27
|
Germany
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
1
2
پترو قوی تره و قهرمانه ، انشالله بازی سوم بدون درگیری به پایان برسه
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
1
2
مردم‌ابادان فرهنگ بالای خودشون رو در این بازی نشون بدن.هر دو تیم خوزستانیه به همدیگه فحش ندید لطفا.
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
بدون حدادی ۳ باخته میشدن اینم قانونهای من دراوردی فدراسیون ولی ۲بازی برگشت بچه ها حتما جبران میکنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها