به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورموسوی: سوء تفاهم خانوادگی استقلال حل شد

پورموسوی: سوء تفاهم خانوادگی استقلال حل شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای حضور تماشاگران بیشتر قیمت بلیت را کاهش دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: از دولت عمان، فدراسیون فوتبال و کیگل و تقی‌پور دوستان خوبمان در کشور عمان برای برگزاری بازی مقابل الهلال در مسقط تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: هزینه بلیت بازی 10 ریال در نظر گرفته شده بود اما برای اینکه هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند بلیت بازی 4 ریال در نظر گرفته شد.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا تمرین نکردن بازیکنان برای این تیم مشکلی به وجود می‌آورد، افزود: بعد از بازی الجزیره تمرینات را تعطیل کردیم تا بازیکنان استراحت کنند چرا که فصل سنگینی را پشت سر گذاشتیم. سپس سوء تفاهم کوچکی به وجود آمد که این مسئله با درایت هیأت مدیره باشگاه حل شد و بازیکنان با قدرت کار خود را دنبال می‌کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه دلیل این سوءتفاهم چه بوده است، خاطرنشان کرد: این یک مشکل داخلی و خانوادگی بوده است. در هر خانواده‌ای طبیعی است که با توجه به مشکلات و فشردگی مسابقات سوءتفاهم‌هایی به وجود بیاید. مهم این بود که قبل از حضور در عمان این مشکل را حل کردیم و فردا آماده بازی با الهلال هستیم. بازیکنان ما فردا با تمام وجود و قلب خود بازی می‌کنند. کسی باور نمی‌کرد استقلال خوزستان در اولین دوره حضور خود بتواند از گروهش صعود کند. با تلاش مدیریت، بازیکنان، کادرفنی، تیم پزشکی و تدارکات این ذهنیت را شکستیم. بازیکنان ما با قلب خود بازی می‌کنند و رویارویی با تیم‌مان برای هر تیمی سخت خواهد بود.

وی در پایان گفت: فردا مقابل یکی از قوی‌ترین، بهترین، قدیمی‌ترین و پر افتخارترین تیم آسیا بازی می‌کنیم. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. امیدوارم بتوانیم یک بازی عالی و جوانمردانه به نمایش بگذاریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فوادی
|
Germany
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
3
3
پورموسوی: سوء تفاهم کوچکی به وجود آمد که این مسئله با درایت هیأت مدیره باشگاه حل شد! جالبه که چند روز تعطیلی تمرینات و به زور فرستادن بازیکنان به عمان به عنوان یک سوتفاهم کوچک شمرده میشه. میشه بگین سوتفاهم بزرگ چیه اون وقت؟؟
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
3
اسقلال خوزستان با این همه مشکلات مالی چرا از بلیت فروشی پول در نمیاره ؟
مگه این پرسپولیس نیست که از بازی با الهلال ملیاردی به جیب زد و داره تو ازادی بلیتی 15 تومن می فروشه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
سید ما چ شکست بخورین چ مساوی کنید چ پیروز بشین دوستتون داریم‌‌..ان شاالله یک شگفتی دیگر در راه باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها