به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

باقری‌نیا سرمربی شهرداری بندرعباس می‌شود؟

عبدالمجید باقری‌نیا سرمربی سابق تیم نفت مسجدسلیمان به نیمکت مربی گری تیم دسته اولی شهرداری بندرعباس نزدیک شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی باخت چهار بر یک تیم شهرداری بندرعباس مقابل شهرداری تبریز، عبدالرحیم خرمزی مربی خوشنام بوشهری که از نمایش برخی بازیکنان تیمش حسابی ناراضی بود، بلافاصله از رهبری تیم شهرداری بندرعباس کناره گیری کرد.

مسئولان باشگاه شهرداری بندرعباس با عباس سرخاب برای هدایت این تیم وارد مذاکره شدند اما مخالفت تعدادی از بازیکنان شهرداری با این تصمیم باعث ضعیف شدن احتمال حضور سرخاب در این تیم شد.

در عین حال، نام عبدالمجید باقری‌نیا مربی قدیمی فوتبال خوزستان که تجربه مربی گری در لیگ های مختلف را دارد، به عنوان گزینه جدید رهبری تیم شهرداری بندرعباس مطرح شده و ظاهراً خیلی زود به مراحل جدی نزدیک شده است.

باقری‌نیا پس از آن که در نفت مسجدسلیمان بدشانسی آورد و در 10 هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانست طعم پیروزی را بچشد، از این تیم جدا شد. وی بلافاصله به تیم دسته دومی ملی حفاری اهواز پیوست اما در این تیم هم بدشانسی آورد و در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات، تیم ملی حفاری به لیگ 3 سقوط کرد.

در حالی که تیم ملی حفاری اهواز بعد از ظهر یکشنبه در جزیره کیش با نتیجه 7 بر یک مغلوب شاهین کیش نماینده هرمزگان در لیگ 2 شده بود، در ساعات پایانی یکشنبه شب بحث حضور باقری‌نیا در تیم شهرداری بندرعباس نماینده هرمزگان در لیگ یک مطرح شد و در ساعات ابتدایی بامداد دوشنبه این بحث به مراحل جدی رسید.

گفته می شود باقری‌نیا هم راهی بندرعباس شده تا مذاکرات نهایی را انجام دهد و احتمال دارد که امروز (دوشنبه) به عنوان سرمربی جدید شهرداری معرفی شود، مگر اینکه اتفاق جدیدی بیفتد.

اسکلت اصلی تیم شهرداری بندرعباس را بازیکنان خوزستانی تشکیل می دهند. ضمن اینکه امیر خلیفه اصل بازیکن اسبق فوتبال خوزستان که رابطه ای صمیمی با باقری‌نیا دارد، به عنوان کمک مربی در تیم شهرداری فعالیت می کند.

اگر حضور باقری‌نیا در شهرداری قطعی شود، با توجه به شناخت او از نحوه بازی بازیکنان خوزستانی شهرداری که تعدادی از آن ها قبلاً سابقه همکاری با او را داشته اند، باقری نیا می تواند به سرعت با شرایط تیم جدید هماهنگ شود. خصوصاً که امیر خلیفه اصل بازیکن اسبق فوتبال خوزستان که بازیکن بسیار بااخلاقی بوده، به عنوان دستیار باقری‌نیا فعالیت خواهد کرد و با توجه به رابطه خوبش با باقری‌نیا می تواند کمک زیادی به این مربی بکند.

به هر حال قرار است تا بعد از ظهر دوشنبه وضعیت نهایی این انتقال مشخص شود. در صورتی که باقری‌نیا سرمربی شهرداری شود، این مربی قدیمی فوتبال خوزستان که بیش از سی سال سابقه مربیگری دارد، این فرصت را خواهد داشت که بدشانسی های قبلی در نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری اهواز را جبران کند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
0
می خواد بره اونجا رو هم آباد کنه!!!!!!!!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها