به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

روشنایی: با وجود مشکلات به آخر خط رسیدیم

روشنایی: با وجود مشکلات به آخر خط رسیدیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با وجود تمامی مشکلات و سختی‌ها دیگر به آخر خط رسیدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در مورد حضور استقلال خوزستان در عمان، گفت: روز گذشته برای دیدار مقابل الهلال عربستان به عمان سفر کردیم. در عمان سالم کیگل یکی از ایرانی‌های اهل ایلام که در این کشور به سر می‌برد از تیم‌مان استقبال کرد. این ایرانی همه جوره با ما همکاری کرده و حتی برای تیم بهترین هتل را گرفت.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا مشکلی برای گرفتن هتل نداشتند، خاطرنشان کرد: هتل‌مان را همین ایرانی علاقمند به فوتبال گرفت و مشکلی از این بابت نداشتیم.

وی در مورد اینکه اینکه تیم تمرین نداشته مشکل‌ساز نمی‌شود، عنوان کرد: بازیکنان می‌گویند در دورانی که دست به اعتصاب زدند خودشان به صورت اختصاصی تمرین کردند و کاملا آماده هستند. اینکه آیا این مشکل باعث می‌شود کارمان دچار افت شود یا نه را باید در روز بازی مشاهده کنیم.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا مشکل باقر هاشمی حل شده است، گفت: این بازیکن طبق وعده قبلی قرار است امروز به عمان برسد.

روشنایی در مورد اینکه با توجه به مشکلات اخیر آیا استقلال خوزستان کارش در فصل جاری به پایان رسیده است، اظهار داشت: این آخر خط است. مشکلات زیادی داشتیم و کار را هر طور شده به اینجا رسیدیم. بازیکنان با وجود تمامی بی مهری‌ها از خودگذشتگی کردند. شاید ما نتوانیم مقابل الهلال برنده شویم و به مرحله بعد بریم اما بدون شک بازیکنان در دو بازی آخر هم با تمام وجود بازی می‌کنند.بازیکنان برای اعتبار و حیثیت خودشان و سر بلندی فوتبال ایران تلاش می‌کنند تا عملکرد قابل قبولی در دو بازی پیش را داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
4
الهلال تیم بزرگی است و هیچکس انتظار حذف الهلال را از تیم استقلال اهواز ندارد
فقط بازی آبرومند
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
3
خدا رحمت کند پدر و مادر سالم کیگل را که به تیم مظلوم استقلال خوزستان در عمان کمک کرد ؛ آقای تاج این وضعیت اسفبار و تنها کمک کردن به سرخابی ها و سپاهان آیا جز آبرو ریزی برای فوتبال کشور چیز دیگری هم در بر دارد ؟ بجای کمک به حل مشگل اساسی تیم اس خوزستان انتظار انحلال آنرا دارید آنهم از وضعیت فولاد اگر اینطور است عدالت برای همه تیم ها باید یکسان باشد یا اعلام کنید لیگ ما آماتور است یا آنرا تعطیل کنید والسلام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها