به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

پورموسوی: برای امشب بلیت تهران گرفته‌ایم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: از بازیکنان خواستم با وجود تمامی مشکلات در دو بازی پایانی مقابل الهلال عربستان حاضر شوند و کار خود را در فصل جاری به پایان برساند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی درمورد عدم سفر بازیکنان استقلال خوزستان به تهران برای عزیمت به مسقط جهت حضور در دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: با مسئولان باشگاه و استان صحبت کرده‌ام تا به بازیکنان متعهد شوم که آنها بتوانند با خیال راحت سوار هواپیما شده و راهی تهران شوند اما مسئولان خود را قایم کرده‌اند.

وی  افزود: از تک‌تک بازیکنان تیم درخواست می‌کنم به خاطر مردم استان و هواداران استقلال خوزستان به تهران سفر کنند تا با عزیمت به مسقط در دو بازی مقابل الهلال عربستان حاضر شویم و کارمان را به پایان برسانیم. به بازیکنان به خاطر ناراحتی که دارند حق می‌دهم آ‌نها حق و حقوق خود را می‌خواهند در شرایطی به سر می‌بریم که شاید عده‌ای بخواهند از این وضعیت سوء استفاده کنند. با تمام مشکلات جنگیدند و کار خود را پیش بردند. نباید اجازه دهیم کسی به ما انگ بزند. اکنون در تهران به سر می‌برم منتظر هستم تا بازیکنان سوار هواپیما شوند و به تهران بیایند تا صبح فردا عازم مسقط شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تاکید کرد: با بازیکنان تماس گرفته‌ام و از ‌آنها خواسته‌ام در دیدار مقابل الهلال حاضر شوند تعدادی از بازیکنان این مساله را قبول کردند و تعدادی هم هنوز ناراحت هستند امیدوارم همه بازیکنان به این جمع‌بندی برسند که به تهران سفر کنند و سپس عازم عمان شویم. باید در این دیدار با تمام قدرت به میدان برویم و باعث شادی دل مردم ایران شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان مربوطه قولی برای عمل خود داده‌اند،‌ اظهار داشت: بازیکنان خواسته زیادی ندارند؛ آنها حق و حقوق خود را می‌خواهند وقتی پولشان را نگرفته‌اند درخواست دریافت یک چک ضمانت کردند این چک هم به بازیکنان پرداخت نشده است. به بازیکنان توصیه می‌کنم این دو بازی را برگزار کنند و کار را به اتمام برسانند. کسانی که مسئولیت باشگاه را داشته‌اند و برای تیم بودجه تعیین کرده‌اند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده‌اند.

پورموسوی در پایان گفت: بلیت سفر به تهران برای ساعت 22:30 تهیه شده تا پس از حضور در تهران ساعت 5 صبح فردا راهی مسقط شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
8
3
بهتر نیست تیمداری نکنید وبودجه هنگفت این تیم صرف فولاد وسایر تیمهای استان شوند؟؟
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
8
3
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت با تمامه احترامی که به عنوان یک خوزستانی برا صنعتی قاییل هستم باید عرض کنم تیمی که رگ و ریشه اگو اصالت ندارد دیر یا زود از صحنه فوتبال حذف خواهند شد تیمه صنعتی خوزستان هیچگاه از نظره محبوبیت جای استقلاله واقعی اهواز رو نگرفت و نخواهد گرفت زنده باد استقلاله واقعی ۷۰ ساله اهواز قدیمی ترین تیمه شهرستانی حال و حاضر فوتباله ایران با سپاس و تشکر از سایت محبوب و مردمی خوزستان اسپورت با تشکر
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
8
ای بابا شما انگار تو خوزستان نیستید یا خوزستانی نیستید
مگر وضعیت فعلی فولاد خوبه؟ هروقت جون گرفت نابودش کردند
مگر صنعت نفت که محبوبه تو آبادان وضعیت خوبی داره یک سال در میان میره دسته پایین تر
وخوزستان نفت خیز وصنعتی، صنعت نفت پول نداره
استقلال اهواز مشکل بودجه داره! !!!

مشکل مدیریت است که از نقاط دور افتاده میان خوزستان بعدش برای کسب تجربه میرن روستاهای خودشان
فولاد خوزستان آن باشگاه بزرگ الان کجاست؟ ؟؟؟

سطحی نگاه نکنید
با اصفهان وتبریز مقایسه کنید ومدیران دلسوزش
وسرپرست خندان فولاد موقع باخت ها
آدم حالش میگیره تو وزشگاهها انگار مدیر از خارج ایران آوردند
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
7
این تیم رو دیگه باید منحل شده حساب کرد.فولاد اگه صاحب داشت دوباره بازیکناشو بر میگردوند.چقدر حرص بخوریم از بی لیاقتی در استان.
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
1
8
خطاب به سید شهریار بی انصافی نکن برادر جان..من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق بجای تشکر کردن از تک تک بچه های شهرمون داری بشون کم لطفی میکنی. همین صنعتی بود که افتخار قهرمانی لیگ برتر رو مجددا به خوزستان هدیه داد اونم چی تقریبا با دست خالی جنگیدن با رقیب پولدار و قدرتمندی همچون پس پس تهران کاری که صنعتی کرد تاریخیه و ما طرفدارهای فولاد هیچوقت این کارشونو فراموش نمیکنیم..استقلال اهوازم تاج سر ماست ان شاالله دوباره اوج میگیره
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
7
2
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت در جوابه اقای سامی اهوازی باید بگم برادر من در عرایضم عرض کردم که به عنوان یک خوزستانی برای تیمه صنعتی خوزستان خودم و خانوادم ارزش و احترام فراوان قابیل هستیم ولی برادر قبول کن این تیم از نظره محبوبیت هیچگاه جای استقلاله واقعی شهره اهواز با ۷۰ سال قدمت و سابقه که هویته فوتباله خوزستانه رو نخواهد گرفت چون یک تیم باید ریشه و هویت واصالت داشته باشد و از ریشه خوده ان شهر باشد برادر عزیزم مگه تیمه صنعتی خوزستان همان استقلال جنوبه تهران نیست که در ساله ۹۰ خریداری شده است؟؟؟؟ایا غیره این است؟؟؟؟؟فک کنم که اینو بدونی استقلال اهواز با ۷۰ذسال قدمت قدیمی ترین تیمه فعاله شعرستانی که به این روز دچار شده است من حرفم با مسیولین محترمه استانه زرخیزه خوزستان این است کاش به جای درست کردن این تیم که هویته خوزستانی ندارد استقلال واقعیه اهواز رو حمایت میکردن زنده باد اس.اس ۷۰ ساله با تشکر از سایت خوزستان اسپورت درود به تمامه خوزستانیا
jafar
|
Switzerland
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
8
بعضی استان ها از خدا می خواهند که در لیگ برتر تیم داشته باشند اونوقت بعضی از دوستان بجای حمایت از بازیکنان و حفظ تیم حرف های عجیبی می زنند ؛ بیشتر بانک ها مقروض به بانک مرکزی بوده و از پس هزینه های خود هم به سختی برمیان چه رسد به تیم داری ؛ در نتیجه باید تیم را به مالک و یا اسپانسر دیگری واگذار کنند
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
1
بانکها مقروضند
همین شرکت گروه ملی خوب اداره بشه از پس مخارج چند تیم بر میاد با مدیریت لایق ودل سوز

بانکها مقروضند

صنعت نفت کمبود بودجه دارد. چون نفت کمه
فولاد خوزستان صرفه جویی میکنه پول کمه اما در مقابل سپاهان و ذوب آهن میتونند! !!!!!!!!!!!

احتمالا خوزستانی نیستید

مدیران از جاهای دوردست میان اینجا و.......
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
دوست عزیز سلام مقروض بودن بانک ها یک بحث سیاسی اقتصادی بوده که ربطی به پول نفت ندارد بلکه یک عاملش برمی گردد به دزدی کلان هزار میلیاردی و همچنین استرداد نشدن وام های میلیاردی پس از اعطای انها به عده ای خاص.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها