به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیخ‌ویسی: پولمان را بدهند به عمان می‌رویم

شیخ‌ویسی: پولمان را بدهند به عمان می‌رویم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متأسفانه هیچ احترامی به ما گذاشته نمی‌شود و با این وضعیت تصمیم گرفتیم به عمان نرویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، وحید شیخ‌ویسی در خصوص انصراف بازیکنان استقلال خوزستان از سفر به عمان برای بازی با الهلال عربستان اظهار داشت: مدت‌هاست که بازیکنان با مشکل مواجه هستند و بعد از بازی الجزیره هم تمرین نکردیم. قرار ما از قبل این بود که به عمان نرویم و باید سر حرف‌مان می‌ایستادیم. متأسفانه هیچ احترامی به ما گذاشته نمی‌شود و حتی نمی‌توانیم با یکی از مسئولان باشگاه حرف بزنیم تا درجریان مشکلات ما قرار بگیرند.

وی ادامه داد: هر فردی برای شغلی که دارد و برای کاری که انجام می‌دهد پول می‌گیرد. ما هم فوتبال بازی می‌کنیم و حق‌مان را می‌خواهیم. ما چیز اضافه که نمی‌خواهیم. مگر می‌شود مجانی فوتبال بازی کرد؟! این دو بازی هم تمام می‌شود و مطمئن باشید شرایط تغییری نخواهد کرد.

«بازیکنان استقلال خوزستان نمی‌دانند که باید پول‌شان را از چه کسی بگیرند»، شیخ ویسی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: اگر مشکلات مالی حل شود و حق و حقوق بازیکنان را بدهند، ما هم به عمان خواهیم رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
2
4
جناب شیخ ویسی 300 میلیون از نفت تهران طلبکاری از ترس دایی جرات نکردی یروز تمرین نکنی و بازی نکنی اونوقت به ماخوزستانیا که رسیدی دنبال حق و حقوقتو؟؟متاسفم واست همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
2
خوب نرو از نقل و انتقالات محروم و جریمه میشید m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها