به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

روشنایی: اصلاً به بازیکنان استقلال حق نمی‌دهم

روشنایی: اصلاً به بازیکنان استقلال حق نمی‌دهم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عدم حضور بازیکنان استقلال خوزستان در فرودگاه باعث شد به تهران نرویم و این کار شاید فوتبال ایران را با کسر سهمیه و محرومیت روبه‌رو کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهمن روشنایی سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عدم حضور بازیکنان این تیم در فرودگاه اهواز برای سفر به تهران و سپس به عمان، اظهار داشت: بازیکنان خودجوش تصمیم گرفتند به فرودگاه نیایند و پرواز ما هم ساعت 10 و 45 به سمت تهران بود که متأسفانه پرواز رفت، ولی بازیکنان نیامدند.ما ویزا و هتل و همه کارهای سفر به عمان را انجام دادیم اما بازیکنان تشریف نیاورند!

وی افزود: سیروس پورموسوی در تهران در کلاس‌های مربیگری حضور دارد و قرار بود به تیم اضافه شود و با وجود اینکه کادر فنی در فرودگاه حاضر شد، اما متأسفانه بازیکنان نیامدند.

سرپرست استقلال خوزستان در خصوص اینکه تکلیف تیم چه می‌شود، گفت، این سوالی است که مسئولان باشگاه باید جواب بدهند. من در طول این هفته چندین بار برای بازیکنان و مدیرعامل توضیحات در مورد وضعیت تیم دادم و اتفاقاً به آقای پورکیانی و مدیران باشگاه اعلام کردم که این بازیکنان تمرین نخواهند کرد.

وی افزود: به نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه گفتم و حتی فدراسیون فوتبال را هم دو روز پیش در جریان گذاشتیم ولی با وجود اینکه همه این موارد اعلام شده بود و بازیکنان با مدیرعامل جلسه داشتند، اما آنها در فرودگاه حاضر نشدند.

روشنایی تأکید کرد: متأسفانه این برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد و بعد از بازی با الجزیره بازیکنان اصلاً با تیم تمرین نکردند.

سرپرست استقلال خوزستان در خصوص اینکه تکلیف بازیکنان و باشگاه چه می‌شود، گفت:‌ اصلاً به بازیکنان حق نمی‌دهم، چون اینجا اینجا بحث ملی است و خدای ناکرده ممکن است فوتبال ایران زیر سوال برود حتی امکان دارد سهمیه فوتبال ایران کم شود. بازیکن باید دینش را در این دو بازی به باشگاه ادا می‌کرد.

وی در خصوص اینکه بازیکنانی نظیر بیت‌سعید در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند که در این دو بازی حتماً استقلال خوزستان را همراهی می‌کنند، اظهار داشت: همین مسائل است که می‌گویم پشت پرده خبرهایی است و مشخص نیست چه کسی آنها را تحریک می‌کند. همین حسن بیت‌سعید که مدعی شد دو بازی در خدمت استقلال خوزستان است، تلفن مدیرعامل باشگاه را جواب نمی‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
مسعود
|
Spain
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
8
ما هم به بازیکنها حق نمیدیم چون اینجا بحث ایران مطرحه اما بنظرم مقصر شما هستین اقای روشنایی اقای پورکیان اقای نعمتی نژاد اگر شفاف سازی کنید لیست درصد دریافتی بازیکنان رو اعلام بکنید این مشکل پیش نمی آمد. الان معلوم نیست بازیکنها چند درصد گرفتند. یکی مصاحبه می کنه میگه 10 درصد گفتم یکی میگه 40 درصد یکی میگه دو درصد و الی اخر. اگر مدیریت تیم لیست درصدهای دریافتی بازیکنان اعلام کنه اونوقت معلوم میشه آیا کادر مدیریت و سرپرستی کمکاری کرده یا اینکه بازیکنا دارند کم لطفی میکنن ؟
علی اهوازی
|
Spain
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
2
اگر بازیکنان پول نگرفتند پس چند میلیارد کمک استانداری کجا رفته
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
1
آقای روشنایی جنابعالی چرا استین بالا نمیکنید و این مشکل را حل نمایید. براحتی میتوانید پارکینگ شخص خودتان جنب فلکه شهدا که میلیاردها ریال پول می ارزد را امروز بفروشید و حق و حقوق بازیکنان را بدهید. علی یارت رفیق
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
1
مسخره اس / 5 سال طرفدار اس صنعتی هستم اینطور جواب هوادار میدن !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
2
این دینشون چقدر حساب کردی که تا الان هی می پردازن تمام نمی شه بجای این حرفا پول این بچه هارو جور کنید اینا حق دارن می گن تا این دو بازی تمام بشه دیگه کسی جواب سلامشونم نمی ده چه برسه طلبشونو همونطور که برای خیلیا اتفاق افتاد
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
خیلی وقته که دینشونو ادا کردن شما خبر نداری...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها