به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

وضعیت قراردادهای بازیکنان استقلال خوزستان

وضعیت قراردادهای بازیکنان استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- قراردادهای تعدادی از بازیکنان استقلال خوزستان پس از بازی برگشت مقابل الهلال سعودی به پایان می‌رسد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فصل ورزشی 95-96 برای آبی‌پوشان استقلال خوزستان تا روز نهم خردادماه 96 ادامه خواهد داشت، چرا که این تیم همراه با پرسپولیس و استقلال تهران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند یافت.

پس از انجام دو بازی رفت‌وبرگشت استقلال خوزستان مقابل الهلال سعودی، قراردادهای تعدادی از بازیکنان این تیم به پایان می‌رسد، اما گروه دیگری از آبی‌پوشان کماکان تحت پوشش این باشگاه خواهند بود. براساس لیست قراردادهای رسمی مندرج در سایت سازمان لیگ، بازیکنان استقلال خوزستان از نظر قراردادی به دو گروه تقسیم می‌شوند:

بازیکنان آزاد
محمد طیبی، حسن بیت‌سعید، آرش افشین، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، باقر هاشمی، آلویس نانگ، علی دغاغله، فرشاد سالاروند، موسی جنادله و مهدی مؤمنی بازیکنانی هستند که پس از بازی برگشت مقابل الهلال سعودی در روز نهم خردادماه 96 بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. هرکدام از این بازیکنان با استقلال خوزستان به توافق برسد، در این تیم خواهد ماند، اما در صورت عدم تمایل هرکدام از آن‌ها برای ادامه حضور در استقلال خوزستان، نیازی به دریافت رضایت‌نامه از باشگاه نخواهد داشت.

بازیکنان تحت قرارداد
 وحید شیخ‌ویسی، گودرز داودی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، علی‌اصغر عاشوری، مصطفی ماهی، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، فرشاد جانفزا، مهدی زبیدی، حسین بازیاری، مصطفی قنبری‌زاده، پیمان حشمتی، محمد شریفی، یونس دلفی، وحید نامداری، ابوالفضل محمدحسنی، برادران پورحمیدی و چند بازیکن جوان سهمیه رده‌های سنی نفراتی هستند که با استقلال خوزستان قرارداد دارند و هرکدام از آن‌ها که تمایل به جدایی داشته باشد، باید از باشگاه رضایت‌نامه بگیرد.

مطالب مرتبط:
وضعیت قراردادهای بازیکنان نفت آبادان
وضعیت قراردادهای بازیکنان فولاد خوزستان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها