به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

پورموسوی: بازیکنانم از صعود پشیمان هستند

پورموسوی: نمی‌توانم بازیکنان را به تمرین برگردانم

سمیرا شیرمردی - ایران ورزشی
بازیکنان استقلال خوزستان دیگر حتی حاضر نیستند به محل تمرین بروند. آنها دوشنبه به محل تمرین رفتند و اعلام کردند که دیگر تمرین نمی‌کنند اما در روزهای بعد دیگر خبری از حضورشان در تمرینات نبود. انگار که دیگر حتی نمی‌خواهند زمین تمرین را ببینند. آن هم زمانی که سیروس پورموسوی در اهواز نیست.

پورموسوی که برای کلاس‌های مربیگری در تهران به سر می‌برد، درباره وضعیت تیم می‌گوید: «یکشنبه تمرین‌مان برگزار شد اما دوشنبه که به تهران آمدم، آقای روشنایی زنگ زد و گفت بازیکنان تمرین نمی‌کنند. کاری هم از دست من برنمی‌آمد. بعد از آن، بازیکنان به باشگاه رفتند و با مدیرعامل صحبت کردند اما باز هم همان حرف‌های تکراری بود. مدیرعامل این بار هم به بازیکنان گفته اگر پول نرسید قول می‌دهد به همه رضایتنامه بدهد. بازیکنان هم گفتند اکثر ما قراردادمان تمام است و نیازی به رضایتنامه نداریم. متاسفانه مدیرعامل به جای اینکه به دنبال حل مشکل باشد، باز هم قول عجیبی می‌دهد. مثل نیم‌فصل اول که باعث شد چند بازیکن از تیم ما جدا شوند.»

با صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به نظر می‌رسد شایعه تیمداری نکردن به واقعیت نزدیک است وگرنه مدیرعامل می‌توانست جور دیگری برخورد کند و حتی با یک عذرخواهی فعلا به تیم آرامش بدهد. به هر حال بازیکنان مصمم شده اند که دیگر نه تمرین کنند و نه بازی. پورموسوی درباره این تصمیم بازیکنان توضیح می‌دهد: «بچه‌ها خیلی مصمم هستند که اگر پول نرسد مقابل الهلال بازی نکنند. قبل از بازی با لخویا قرار بود پول برسد اما رسیدیم به عید نوروز. بعد از آن گفتند قبل از بازی با الجزیره پول می‌دهند. حتی گفته می‌شد قبل از بازی با صبا پول می‌رسد که نرسید. بعد گفتند بعدش می‌رسد که باز هم نرسید. بازی با الجزیره هم تمام شد اما باز هم خبری نشد. دیگر من نمی‌توانم از بازیکنان بخواهم کارشان را دنبال کنند. آنها دیگر انگیزه‌ای ندارند.»

شرایط به صورتی است که گفته می‌شود اکثر بازیکنان از اینکه تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، خوشحال نیستند. آنها فکر می‌کنند اگر در دور گروهی کار تمام می‌شد الان دیگر آنقدر درگیری نداشتند. سرمربی استقلال خوزستان هم به بازیکنانش حق می‌دهد: «راست می‌گویند. بازیکنان حق دارند ناراضی باشند. الان همه آنها بلاتکلیف هستند. همیشه یکی پادرمیانی می‌کرد اما الان هیچ کس جلو نیامده. اصلا نمی‌دانیم طرف حساب‌مان کیست. واقعا دیگر همه خسته شدیم. دیگر به آخر خط رسیدیم و نمی‌توانم تیم را جمع کنم چون دیگر بازیکنان هم به حرف من گوش نمی‌دهند.»

این اتفاقات در حالی رخ داد که مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان قول داده در هفته آینده مبلغی به تیم پرداخت کند اما ظاهرا این مبلغ هم نمی‌تواند دردی دوا کند. سیروس پورموسوی در مورد کمک حیدری می‌گوید: «امیدوارم زودتر پول برسد اما با یک میلیارد هم نمی‌شود کاری کرد. یک میلیارد را باید بین چند نفر تقسیم کنیم. اکثر بازیکنان همه پول‌شان را می‌خواهند. یکسری تا الان هیچ پولی نگرفته‌اند. این در حالی است که تا الان نه ویزایمان آمده، نه هتل گرفتیم و نه هزینه سفر داریم. قبلا زهیوی و مربی خارجی تیم‌مان به ما پول قرض دادند و کار را پیش بردیم اما الان واقعا دیگر کسی نمانده که بخواهد به ما کمک کند.»

ظاهرا این بی‌پولی باعث شده که حالا پورموسوی هم به فکر جدایی باشد. در حالی که او خیلی به این تیم وابسته شده و دوست داشت بماند: «من قبلا هم گفتم، باز هم می‌گویم. اگر پول ندهند به هیچ‌وجه نمی‌مانم. الان یک پیشنهاد لیگ برتری و 2 پیشنهاد لیگ یکی دارم که با این شرایط به نظر می‌رسد باید یکی از آنها را انتخاب کنم. شرط انتخابم هم این است که پول را باید به چشمم ببینم چون دیگر نمی‌توانم با این شرایط کار کنم. دیگر نمی‌خواهم درگیر بی‌پولی بازیکنانم باشم. می‌خواهم با آرامش کار کنم و تمام تمرکزم روی مسائل فنی باشد، نه مسائل حاشیه‌ای و پیدا کردن پول برای تیم.»

با این تفاسیر استقلال خوزستان که برنامه اردوی‌شان به هم خورد و نتوانستند به تهران بیایند، کارشان مقابل الهلال دشوار است. چون این تیم دیگر نه انگیزه‌ای برای ادامه کار دارد و نه پولی که بتواند صرف هزینه سفر کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فوادی
|
Germany
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
7
این معضل بی پولی استقلال خوزستان هم واقعا" دیگه خسته کننده شده. هر روز یه مطلب در مورد تمرین نکردن، اعتراض کردن، شکایت کردن می شنویم و بعد یکی دو روز مونده به بازی پول میرسه و همه برای بازی آماده میشن و بازی هم انجام میشه و میگن به عشق مردم خوزستان در میدان حاضر شدن!!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
7
اگر تیمداری نمیکنن خیلی واضح اعلام کنن تیم منحل شد. کلافه شدیم از این کارهای بانک ملی و گروه ملی و اداره ورزش خوزستان. یک حرفی هم با اقای سید عزیز و بازیکنان توانمند و باغیرت استقلال صنعتی دارم برادران عزیز شما یکماه قبل گفتین دیگر اعتصاب نمیکنیم و بخاطر مردم تا آخر مسابقات بازی میکنیم چرا دوباره اعتصاب کردین؟
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
6
حق با اقا مصطفی چیه همش مصاحبه همش اعتراض و اعتصاب بابا اگر نمیخواید تیمداری کنید صراحتا اعلام کنید و با هوادارها روراست باشید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
3
4
براداران عزیز بازیکنا هم مثل ما آدمن شغلشون فقط این فوتبال مگه اونا خانواده ندارن خرج زن بچه هاشون بکنن وقتی بهشون پول نمیدن با چه روحیه ایی برن با این تیما که هرکدوم برا خودشون هواپیمای خصوصی دارن بازی کنن درضما مگه اس خوزستان چه فرقی با اس تهران پرسپولیس داره بازیکنای اونا اززمین اسمون بهشون پولای میلیاردی میدن ولی اینجا که منبع پول درامد دریغ از پولی که حقشون بهشون بدن الان بازیکنای پرسپولیس پول کامل فصلشونو دادن تازه قرارداد جدید باهاشون بستن با پیش پرداخت جدید ایا کسی نیس بگه اونا این پولارو ازکجا میارن ولی اس خوزستان که اینجا منبع درامد هیچ مبلغی بهشون نمیدن تازه باید استاندار باید بره اینقد التماس شرکتا رو بکنه که یه مبلغ ناچیز بعنوان قرض بهشون بدن واقعا تاسف اوره که این همه تبعیض بین تیما قائل میشن
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
3
0
خواهشا نظره. منو چاپ کنید
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
متاسفانه تعدادی از نظرات بینندگان از سیستم حذف شده اند. در صورت امکان نظرتان را مجددا ارسال کنید.

سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
3
2
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم عرض کنم با تمامه احترامی که برای تیمه صنعتی خوزستان به عنوان یک خوزستانی قابیل هستم ولی باید عرض کنم تیم هایی که هویت و اصالت ندارند به زودی از صحنه فوتبال حذف خواهند گشت اگر بخواهیم واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم واقعیت این است که صنعتی اصلا متعلق به استانه خوزستان نیست و تیمه استقلال جنوبه تهرانه که در ساله ۹۰ خریداری شده است و هویتی خوزستانی ندارد...کاش مسیولین محترم استان خوزستان به جای درست کردن این تیم خرجه واقعی استقلال ۷۰ ساله اهواز میکردن که هنوز محبوبترین تیمه استانه خوزستان و شناسنامه و هویته فوتباله استانه در پایان متذکر میشوم تیم های قدیمی و اصیل که هویت دارند ممکنه تضعیف بشوند ولی هیچ گاه از میان نمیروند چون قدمت و اصالت دارند زنده باد استقلال ۷۰ ساله اهواز قدیمی ترین تیمه شهرستانی با تشکر از سایت محبوب و مردمی خوزستان اسپورت
مهدی
|
Spain
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
2
0
آقای سید شهریار گل گفتی. قدمت و عظمت یعنی استقلال اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها