به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

پرداخت یک میلیارد به آبی خوزستان در هفته آینده

پرداخت یک میلیارد به استقلال در هفته آینده

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به خاتمه اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان، گفت: با توجه به صحبت استاندار، ‌قرار است اوایل هفته آینده مبلغ یک میلیارد تومان از طریق یکی از شرکت‌های بزرگ به حساب اداره‌کل ورزش و جوانان استان واریز شود تا ما این مبلغ را به بازیکنان استقلال خوزستان پرداخت کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان در پی عدم پرداخت مطالبات، اظهار کرد:‌ در خصوص واگذاری استقلال خوزستان مذاکراتی با شرکت هلدینگ داشتیم که یکسری موضوعات و اختلاف نظرهایی بر سر مبلغ پیشنهادی به وجود آمد.

وی ادامه داد: ‌با توجه به بدهی باشگاه استقلال‌خوزستان و تعهداتی که این باشگاه دارد، ما مبلغ واگذاری را 13 میلیارد تومان اعلام کردیم که نظر سرمایه‌گذار مبلغ دیگری بود ولی ما نمی‌توانستیم کاری کنیم که خدای ناکرده فردا، شبهه ایجاد شود و یکسری دیون نیز به گردن گروه ملی بماند و نتواند آن‌ها را حل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: به هر حال کمی در این موضوع به مشکل و بن‌بست خوردیم و سرمایه‌گذار نیامد، البته هنوز بحث شرکت هلدینگ منتفی نشده است ولی برای این‌که باشگاه را واگذار و تیم در استان بماند، جهت واگذاری تیم با چند شرکت دیگر نیز در حال مذاکره هستیم.

وی بیان کرد: البته هر شرکتی که در استان خوزستان توانایی گرفتن سهمیه استقلال خوزستان را دارد، می‌تواند مذاکره کند و اولویت در این زمینه با شرکت‌های استان است.

حیدری خاطرنشان‌ کرد: با توجه به این‌که قانون پنج ساله برنامه ششم توسعه و قانون بودجه 96، ابزار و تعهداتی در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان گذاشته است و می‌تواند به بخشی از هزینه‌کردها کمک کند تا جبران شوند، بر این اساس اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تیم استقلال‌ را رها نمی‌کند تا کسی بیاید آن را بگیرد و به سرنوشتی هم‌چون استقلال اهواز دچار شود. ما با تمام وجود کنار باشگاه استقلال خوزستان هستیم.

وی با اشاره به پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان جهت کمک به باشگاه استقلال خوزستان، گفت: با توجه به صحبت و محبت استاندار خوزستان، ‌قرار است اوایل هفته آینده مبلغ یک میلیارد تومان از طریق یکی از شرکت‌های بزرگ به حساب اداره‌کل ورزش و جوانان استان واریز شود تا ما این مبلغ را به بازیکنان استقلال پرداخت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: ‌همچنین طی صحبتی که با مدیریت گروه ملی داشتیم، پذیرفتند که بخشی از تعهدات باشگاه را برعهده بگیرند و همچنین قیمت پیشنهادی‌شان را هم کم کنند تا تیم در نهایت حفظ شود و بتوانیم آن را سرپا نگه داریم.

وی در خصوص حفظ کادر فنی تیم استقلال خوزستان برای فصل آینده نیز گفت: قطعا اگر شرایط فراهم شود، کادر فنی با تمام قدرت کار خود را انجام می‌دهد. پورموسوی از مربیان بسیار خوب کشور است که تا به امروز ایثار کرده که مانده است. او پیشنهادهای بسیار زیادی دارد ولی به خاطر تعصب به خوزستان و هواداران حاضر نشده است که از تیم برود. من خودم در جریان چند پیشنهاد او هستم و حتی یکی از موارد با خود من صحبت کرد که من هم مخالفت کردم و گفتم اگر پورموسوی برود واقعا شرایط بد می‌شود. امیدوارم که پورموسوی همچنان کنار تیم بماند.

حیدری خاطرنشان‌ کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم پیش از بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا هستیم که به‌زودی در تهران برگزار می‌شود. به هر حال تاکنون هم ما و هم استاندار خوزستان کوتاهی نسبت به باشگاه استقلال نداشته‌ایم و برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کرده‌ایم. ان‌شاءالله اعتصاب بازیکنان هم خاتمه پیدا می‌کند و مشکل خاصی نیست.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
3
گروه ملی و بانک ملی برای تیم هزینه نمی کنن که هیچ ،برای خریداران باشگاه هم شرایط و قیمت سنگین گذاشتن،اژدری با نادانی محض امتیاز فولاد نوین بدون یک ریال بدهی 6 میلیارد به ملکی داد که هنوز هم پولی به فولاد پرداخت نشده اما گروه ملی برای استقلال خوزستان با کلی بدهی به بازیکنان،کادر فنی و ...... 13 میلیارد قیمت گذاشته که منطقی نیست،خریدار با این قیمت فرار می کنه ،
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
3
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم عرض کنم خدمت مدیران محترم استان خوزستان برن شیوه صحیح مدیریت فوتبال رو از مدیران تبریز و اصفهان یاد بگیرن واقعا چرا باید تمامه تیم های فوتبال استان نفت خیز و زرخیز استان خوزستان مخصوصا استقلال بزرگه ۷۰ ساله اهواز که شناسنامه فوتبال خوزستانه همیشه با مشکله بی پولی و مشکلات مالی گریبان باشند؟؟؟؟از مدیران محترم استان خوزستان میپرسم مگر تهران،تبریز،اصفهان و....نفت و گاز و ثروته استانه خوزستان را دارند؟؟؟ واقعا چرا باید استانی که نود درصد اقتصاد ایران رو تامین میکنه و قلبه تپنده صنعت اقتصاد ایرانه حال و روزه تیم های فوتبالش این باشند؟؟؟؟اقایان محترم مگه استقلال اهواز تیمه همین استان خوزستان نیست؟؟؟؟؟یعنی واقعا توی این استان به این بزرگی که حدوده ۵ میلیون جمعیت داره یکی نباید باشه به بحثه مالکیته استقلال اهواز ورود کنه؟؟؟؟؟؟اقایان و مسیولین محترم استان خوزستان اقای جهانداری مالک استقلال اهواز داره این. تیمه مردمی و ریشه دار رو کم کم منحل میکنه اخه تا کی خودتونو به خوابه زمستانی مبزنید؟؟؟؟قدییترین و محبوبترین تیمه شهرستانی کشور به دستان مبارک استاد جهاندازی در حاله منحل شدنه.....با تشکر از سایت محبوب و مردمی استقلال اهواز که همیشه از مظلومیت استقلال ۷۰ ساله اهواز حمایت کرده
Aliaz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
3
سلام خواهش میکنم به استقلال اهوازم یه توجه ای کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
میشه بگی اس اهواز چطور شد شناسنامه فوتبال خوزستان . اولین تیم فوتبالی در ایران در آبادان و مسجدسلیمان تشکیل شد اونموقع اس اهواز کجا بود . اگه منظورتم اینه که اولین باشگاه خوزستانی که در مسابقات لیگ سراسری شرکت کرد بازم اشتباه میکنی چون اولین تیم آبادان که تشکیل شد به مرور تغییر نام داد تا بالاخره شد صنعت نفت ولی هرچند که صنعت نفت از سال 52 رسما وارد مسابقات شد ولی این یک تغییر نام بیشتر نبود مهم قدمت تشکیل یک تیمه که صنعت از این جهت نزدیک به صد سال قدمت داره .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها