به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
هر 16 تیم لیگ برتری دنبال سهمیه آسیایی هستند

اسدی: خوشحالم به برزیل ایران آمدم

اسدی: خوشحالم به برزیل ایران آمدم

خوزستان اسپورت- مدافع جدید تیم صنعت‌نفت آبادان می‌گوید این تیم دنبال جذب بازیکنان بزرگ است تا بتواند با قدرت در مسابقات پا بگذارد. 

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، مرتضی اسدی را با تیم‌های تبریزی می‌شناختیم. بازیکنی که در تراکتور و گسترش کاپیتان بود و بازی‌های خوبی انجام می‌داد. این کاپیتان حالا بعد از 7 سال حضور در تبریز، به آبادان رفته تا حضور در یک تیم پرطرفدار دیگر را تجربه کند. 

اسدی که می‌گوید دلش برای تراکتور و گسترش تنگ می‌شود، بعد از 2 نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی با تراکتور، حالا به آبادان رفته تا با برزیل ایران هم عنوان در خور توجهی کسب کند. مرتضی اسدی بازیکن جدید صنعت‌نفت آبادان خیلی خوشبین است و اعتقاد دارد اگر تیم قوی بسته شود، طلایی‌پوشان جنوبی می‌توانند موفقیت خوبی به دست بیاورند.

بعد از 7 سال حضور در تبریز و بازی در تیم‌های تراکتور و گسترش فولاد، چطور شد که ناگهان سر از آبادان در آوردی؟
 بعد از 7 سال حضور در تیم‌های خیلی خوب مثل تراکتورسازی و گسترش فولاد واقعا دور شدن از تبریز خیلی سخت است اما شرایط باشگاه گسترش فولاد ظاهرا متفاوت‌تر از قبل است و به دنبال کم کردن هزینه‌ها هستند. ضمن اینکه معمولا وقتی به بازی‌های آخر لیگ نزدیک می‌شویم با بازیکنانی که آزاد می‌شوند برای تمدید قرارداد و احتمال ماندن‌شان صحبت می‌شود اما هیچ صحبتی از سوی باشگاه با من نشد. به خاطر همین هم تصمیم گرفتم جدا شوم تا شرایط بهتری برای گسترش فولاد به وجود بیاید و بتوانند بدون دردسر بازیکنان موردنیاز خود را بگیرند.

یعنی ماندن شما دردسر داشت؟!
 نه، منظورم این است که دست باشگاه برای گرفتن بازیکنان مورد نظر باز باشد، وگرنه من که دردسری برای گسترش نداشتم. به هر حال من بازیکن آزاد بودم و با پیشنهاد صنعت‌نفت آبادان مواجه شدم که تصمیم گرفتم حضور در آبادان را تجربه کنم.

اما به نظر می‌رسد حضور فراز کمالوند در صنعت‌نفت روی این تصمیم‌تان بیشترین تاثیر را داشته.
 بله، به هر حال من 13، 14 سال شاگرد آقای کمالوند بودم و شناخت کامل نسبت به من دارد، ضمن اینکه فوتبالم را قبول دارد. پس جایی که مربی اعتقاد کامل به بازیکن داشته باشد بالطبع برای بازیکن راحت‌تر است. به همین دلیل وقتی آقافراز به من درخواست داد که برویم آبادان، من هم قبول کردم.

ظاهرا با هم به آبادان رفتید.
 نه، آقافراز قرارداد بست و بعد من بستم. قرارداد من هم در تهران بسته شد و هنوز به آبادان نرفته‌ام.

از نظر خیلی‌ها حضور در صنعت‌نفت خیلی سخت است. دلیل آن هم هوای گرم آبادان و البته هواداران متعصبی است که همیشه کنار تیم هستند.
 من بازیکن بی‌تجربه‌ای نیستم و 14، 15 سال در لیگ برتر بازی کردم. به همین دلیل شرایط تیم‌ها را خوب می‌دانم. من در تبریز هم با چنین شرایطی کار کردم. در تبریز ما 2، 3 ماه اصلا دمای بالای صفر نداشتیم و معمولا زمین یخ زده بود که به سالن می‌رفتیم و در آنجا تمرین می‌کردیم. اتفاقا من در این 7 سال هیچ‌وقت به هوای سرد تبریز عادت نکردم و همیشه کار برایم در آن چند ماه سخت بود. در آبادان هم می‌دانم که هوا گرم است اما این گرما تا مهر ادامه دارد و بعد از آن هوا بهاری می‌شود. در بحث هواداران هم باید بگویم خوشحالم که در جایی بازی می‌کنم که هواداران دو آتشه و پرشوری دارد. هوادارانی که همیشه و همه جا، چه بیرون از خانه و چه در بازی‌های خانگی کنار تیم هستند و تا دقیقه 90 تیم را تشویق می‌کنند. من تجربه حضور در تراکتور را دارم و بازی در تیمی که هواداران پرشوری دارد. فکر می‌کنم این هواداران به تیم انگیزه می‌دهند تا مقتدرانه مقابل حریفان ظاهر شوند. من هم تمام تمرکز و انرژی‌ام را برای صنعت‌نفت می‌گذارم چون هواداران این تیم دوست دارند که تیم‌شان جزو تیم‌های بالای جدول باشد. هوادارانی که در گرما و شرایط سخت همیشه مشوق تیم بودند. مطمئن باشید این فصل صنعت‌نفت متفاوتی خواهید دید.

هدفگذاری صنعت‌نفت روی چه عنوانی است؟
 وقتی آقای کمالوند تیمی را انتخاب می‌کند یعنی اینکه کارشناسی و بررسی شده و برای کسب موفقیت به آنجا می‌رود. الان تیم به دنبال جذب بازیکنان خوبی است که این مساله یعنی تلاش برای موفقیت تیم. بدون شک دنبال رتبه تک رقمی هستیم.

پس به دنبال سهمیه آسیا هم هستید.
 الان هر 16 تیم که پا به مسابقات می‌گذارند به دنبال سهمیه آسیا هستند. همه دنبال تک‌رقمی شدن و جایگاه خوب هستند اما اینطور نیست که همه سهمیه بگیرند و تک رقمی شوند. تیمی که قوی‌تر بسته شود و بابرنامه‌تر کار کند و البته از حمایت هوادارانش برخوردار باشد می‌تواند به اهداف خود برسد.

ظاهرا کرار جاسم هم قرار است به آبادان بیاید؟
 از این مساله اطلاع ندارم ولی این را می‌دانم که تیم به دنبال بازیکنان بزرگ و خیلی خوبی است که بتواند با قدرت در مسابقات پا بگذارد.

در این سال‌ها معمولا کاپیتان بودی، الان که به آبادان رفتی بحث کاپیتانی برایتان به وجود نیامد؟
 اصلا به این مساله فکر نکردم و بیشتر به دنبال این هستم طوری بازی کنم که آبادانی‌ها خوشحال باشند. از اینکه در برزیل ایران حضور دارم خیلی خوشحالم و امیدوارم روزهای خوبی در این تیم داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
1
5
خوش آمدی به آبادان
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
2
4
ماشالا خوش امدی به ابادان انشالا کرار هم میاد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
4
من نمیدونم چرا همیشه این دفاع وتیمهای کمالوند جلوی سپاهان میبازن
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
3
خوش اومدی ولی باید قول بدی همونجور که در تراکتور و گسترش از جان و دل مایه میذاشتی در برزیل ایران هم با تمام وجودت از دروازه صنعت نفت دفاع کنی .
پاسخ ها
آرمین
| Turkey |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
با تجربه ای که از حسن هوری دارند مگر دیگه بازیکن و یا مربی جرات میکنه تو آبادان کم کاری کنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
دوستان بکوری چشم دشمنان فقط باید از تیم حمایت کنیم . قطعا کمالوند برای آبرو و اعتبار خودشم که شده تیمی قوی و پرانرژی خواهد ساخت . امسال تراکتور بازیکن دزد ( به اسم سرباز ) بودجش ته کشیده و کاری نمیتونه بکنه برای همین مربیان مثل کمالوند و قلعه نوعی ترجیح دادن امسال در اون تیم نباشن . مجبور شدن برن با نکونامی که حتی در لیگ یک هم مربیگری نکرده توافق کنن . تراکتور سالها با لابی و دزدیدن داشته های سایر تیمها تونست دوام بیاره ولی دیگه اون ممه را لولو برد . چوب خدا صدا نداره .......
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها