به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

فیروز کریمی مدیر فنی صنعت‌نفت می‌شود؟

فیروز کریمی مدیر فنی صنعت‌نفت می‌شود؟

خوزستان اسپورت- از مدت‌ها قبل مشخص شده بود که فراز کمالوند سرمربی صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم خواهد بود. در این مورد حتی گفته شد زمانی که گسترش فولاد تبریز در اهواز با استقلال خوزستان بازی داشت، قرارداد داخلی کمالوند با صنعت‌نفت آبادان امضا شد.

 به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، بعد از این اتفاقات طولی نکشید که خبر رسید کمالوند گزینه اصلی تراکتورسازی تبریز است اما از اول هم مشخص بود فراز با این شرایط به تیم قرمز تبریزی نمی‌رود. به هر حال شایعه‌ها ادامه داشت تا اینکه خبر رسید فراز کمالوند قرارداد رسمی خود را به مدت 2 فصل با صنعت‌نفت آبادان امضا کرد. این یعنی مهر تایید روی خبر امضای قرارداد داخلی با صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست و نهم. با این اتفاق، سوال بزرگی که در ذهن خیلی‌ها به وجود می‌آید این است که تکلیف فیروز کریمی چه می‌شود؟

 تکلیف استاد کمالوند که همچنان ارتباط دوستانه و نزدیکی با هم دارند. گفته می‌شود در این رابطه هم توافقات لازم صورت گرفته و به زودی رسما اعلام خواهد شد. همانطور که قبلا هم شایعه شد ظاهرا فیروز کریمی قصد ندارد دیگر سرمربیگری کند، چراکه از ناحیه حنجره مشکل دارد و نمی‌تواند دستورات تاکتیکی را در کنار زمین به بازیکنانش انتقال دهد.

به همین دلیل به احتمال زیاد فیروز کریمی به عنوان مدیر فنی صنعت‌نفت آبادان کارش را دنبال خواهد کرد تا این بار همکاری‌اش با فراز کمالوند به گونه‌ای دیگر پیش برود. اگر فیروز کریمی مدیریت فنی تیم زردپوش آبادانی را قبول کند، بعید نیست دستیار و یار همیشگی او یعنی رضا مطلبی به کادرفنی فراز کمالوند اضافه شود، هرچند که کمالوند ظاهرا به عنوان اولین گزینه، پیمان صاحب جمعی را برای حضور در کادرفنی پیشنهاد داده و قرار است یک گزینه بومی هم به این کادر اضافه شود.

در مورد گزینه بومی هم قبلا از ابراهیم تهامی نام برده می‌شد اما ظاهرا به دلایلی تهامی شانسی برای این مساله نخواهد داشت و کمالوند به دنبال گزینه بومی دیگری است که به کادرش اضافه کند.

 حالا باید دید این گزینه بومی چه کسی خواهد بود. اگرچه این مساله مشخص نشده اما تا الان معلوم شده که کمالوند سرمربی صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم خواهد بود و به احتمال زیاد فیروز کریمی مدیریت فنی این تیم را به عهده خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خبرنگاران جوان
|
United States of America
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
3
تیم فوتبال نفت تهران به دلیل مشکل مالیاتی در آستانه انحلال قرار گرفته و پروانه فعالیت این باشگاه تمدید نخواهد شد. علی دایی یه تیم منحل شده رو قهرمان کرد ذوب اهن رفت اسیا
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
آقای کمالوند تو رو خدا تو نذار عبدالله زاده بره اگر واقعا تیم رو برا بالا جدول میبندید باید نگه ش دارید هم جوانه هم بومیه و هم عالی کار میکنه چرا باید صنعت بازیکن بسازه دیگران ببرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
1
فیروز کریمی مدیرفنی فراز کمالوند سرمربی جذب بازیکنان قوی و اینهمه هوادار عاشق آخ خدا که امثال تیممون چی میشه . فقط حمایت .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها