به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

دو بازی کارون در ورزشگاه تختی اهواز

ورزشگاه تختی شهرستان اهواز بعد از ظهر فردا (دوشنبه) به صورت تمام وقت در اختیار باشگاه کارون خوزستان خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم های دسته دومی کارون خوزستان و خیبر خرم آباد از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران که قرار بود امروز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود، به دلیل گرد و غبار شدید در این شهر به فردا موکول شد. این در حالیست که تیم امیدهای کارون نیز باید فردا در همین ورزشگاه به میدان برود.

در همین راستا نماینده فدراسیون فوتبال که در اهواز حضور یافته اعلام کرد از ساعت 12 ظهر فردا تیم های امید کارون خوزستان و مس کرمان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور به مصاف هم خواهند رفت و سپس تیم های کارون خوزستان و خیبر خرم آباد از ساعت 14 برگزار کننده دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور خواهند بود.

طبق برنامه هر دو مسابقه در زمین شماره یک ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

این در حالیست که باشگاه کارون خوزستان به برنامه اعلام شده اعتراض و اعتقاد دارند که این برنامه ریزی اصولی نبوده و فقط برای پر کردن تقویم مسابقات ارائه شده است. طبق اعلام مسئولان باشگاه کارون، تعداد 13 بازیکن تیم امیدهای کارون خوزستان در فهرست تیم اصلی باشگاه نیز حضور داشته و برای این تیم بازی می کنند. این بازیکنان که از ساعت 12 باید در بازی لیگ امیدها به میدان بروند، از ساعت 14 نیز باید تیم کارون را مقابل خیبر خرم آباد همراهی کنند!

طبیعی است که بازیکنان جوان کارون توانایی حضور در بازی این تیم مقابل خیبر خرم آباد به فاصله چند دقیقه پس از خاتمه بازی برابر تیم امیدهای مس کرمان را نخواهند داشت.

این اتفاقات دست مربیان تیم های امید و بزرگسالان کارون خوزستان برای دو بازی بعد از ظهر فردا را خواهد بست و مشخص نیست که مربیان این دو تیم چگونه باید 13 بازیکن مشترک را برای حضور در این دو مسابقه تقسیم کنند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها