به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
تعداد نظرات: ۷ نظر

تیم‌های سرگردان و مربیان بلاتکلیف لیگ برتر

تیم‌های سرگردان و مربیان بلاتکلیف لیگ برتر

فرشته معتمدی - ایران ورزشی
هنوز لیگ شانزدهم تمام نشده بود که مشخص شد 5 تیم لیگ برتری، قرارداد سرمربی خود را تمدید خواهند کرد. البته در این میان، برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان سرمربی تیم‌های پرسپولیس و استقلال از قبل قرارداد بلندمدت داشتند و معلوم بود ماندنی خواهند بود اما به جز این نفرات، قرارداد زلاتکو کرانچار با سپاهان، رضا مهاجری با پدیده مشهد و سیروس پورموسوی با استقلال خوزستان در دستور کار مدیران این باشگاه‌ها برای تمدید قرار گرفت.

اگر به این تعداد از تیم‌ها، سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم را هم اضافه کنیم که ظاهرا قرار است علی نظرمحمدی و مهدی تارتار را به عنوان سرمربی حفظ کنند، به این نتیجه می‌رسیم که بیش از نیمی از تیم‌های لیگ برتر در فصل هفدهم هنوز تکلیف سرمربی خود را مشخص نکرده‌اند. این در حالی است که اکثر تیم‌ها معتقدند شروع به موقع کار برای فصل جدید به تیم برای موفق شدن بیشتر کمک می‌کند. با این حال هنوز اکثر 9 تیم تکلیف سرمربی خود را مشخص نکرده‌اند.

یکی از این تیم‌ها، ذوب‌آهن اصفهان است. تیمی که در فصل شانزدهم دست به تغییر زد و مجتبی حسینی را به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی انتخاب کرد. این تیم با حسینی هم نتایج نسبتا خوبی گرفت و توانست به مقام چهارمی در لیگ برتر برسد تا همچنان شانس آسیایی شدن داشته باشد اما فینال جام حذفی و البته صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد تا مدیریت باشگاه برای تمدید قرارداد حسینی سردرگم بماند. شاید سعید آذری و اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن منتظر این هستند تا ببینند تکلیف قهرمان جام حذفی چه می‌شود. شاید اگر تراکتورسازی تبریز برنده شود و جام را به دست بیاورد، این شانس به مجتبی حسینی برسد که باز هم هدایت ذوب‌آهن را به عهده بگیرد. چراکه در این صورت ذوب بار دیگر آسیایی می‌شود اما اگر نفت تهران به قهرمانی جام حذفی برسد شاید ادامه کار با حسینی میسر نشود.

دیگر تیم بلاتکلیف لیگ، تراکتورسازی تبریز است. تیمی که در فینال جام حذفی حضور دارد و برای قهرمانی می‌جنگد. شاید مدیران باشگاه تراکتور و هواداران دوست داشته باشند امیر قلعه‌نویی بماند و کارش را در این تیم ادامه دهد اما قلعه‌نویی ظاهرا علاقه‌ای به ماندن ندارد. گفته می‌شود او به دنبال این است که کار خود را در تهران دنبال کند. با توجه به اینکه هنوز سرمربی پیکان و سایپا مشخص نشده، خبر می‌رسد قلعه‌نویی یکی از گزینه‌های این 2 تیم است اما فعلا مدیران باشگاه‌های خودروساز این مساله را رد می‌کنند.

از یک طرف خبر می‌رسد گزینه اصلی سایپا علی دایی است و از طرف دیگر خبر از تمدید قرارداد مجید جلالی به گوش می‌رسد. به هر حال این مساله کار را کمی پیچیده کرده. پس اگر از این 2 گزینه بگذریم، بعید نیست قلعه‌نویی سرمربی نفت تهران شود. سرمربی تیمی که اگرچه مشکلات زیادی در این فصل داشت اما با توجه به اینکه در پایتخت کارش را دنبال می‌کند شاید قلعه‌نویی را مجاب به هدایت آن کند. البته در صورتی که مشکلی بابت جذب بازیکن و... نداشته باشد.

گسترش فولاد، سیاه‌جامگان و صنعت‌نفت آبادان هم ظاهرا به جمع‌بندی لازم رسیدند. لوکا بوناچیچ سرمربی گسترش خواهد شد، اکبر میثاقیان با سیاه‌جامگان ادامه خواهد داد و اگر مدیریت باشگاه صنعت‌نفت آبادان تغییر نکند، احتمالا فراز کمالوند هم هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت. البته اگر هواداران آبادانی نسبت به انتخاب کمالوند اعتراضی نداشته باشند. چراکه قبلا نام او مطرح شد و هواداران نسبت به آن موضع گرفتند.

به این ترتیب می‌ماند فولاد خوزستان. تیمی که با نعیم سعداوی لیگ شانزدهم را سر کرد و حالا به دنبال گزینه دیگری است. گفته می‌شود علیرضا اژدری‌زاده باز هم کوروش موسوی سرمربی سابق فولاد نوین را پیشنهاد داده اما بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه با آن مخالفت کردند تا از گزینه خارجی و حتی عبدالله ویسی برای هدایت این تیم نام برده شود. با این تفاسیر به نظر می‌رسد بعضی از مربیان برای فصل بعد بلاتکلیف هستند. از یحیی گل‌محمدی و رسول خطیبی گرفته تا نعیم سعداوی، فرهاد کاظمی و ... که هنوز نامی از آنها برای تیم‌های لیگ برتر مطرح نشده است.

برچسب ها: لیگ برتر
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
7
مسخره س فولاد مربی اخراجی هف سمنان از لیگ 2 رو بذاره سرمربی؟ فولاد امسال باید برای قهرمانی یا آسیایی بسته بشه 2 سال زجر کشیدیم صبرمون لبریز شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
1
6
با این شرایط به نظرم کم خطر ترین انتخاب برا فولاد اوردن ویسی
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
1
4
کوروش موسوی وقتی پیشنهاد اژدری باشه وضع از زمان سعداوی هم بدتر میشه ، ویسی چون سپاهان رفت از دل همه خوزستانی ها افتاد ولییی میتونه گزینه خوبی باشه به شرط اینکه مثل اس خوزستان جوون گرایی کنه و تحول عظیمی به تیم بده و دچار سیاست های مدیران فولاد هم نشه، به جز ویسی گل محمدی هم خوبه ولی با این هدف گذاری باشگاه گلمحمدی جواب نمیده
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
1
5
کدوم ویسی کدوم مربی خارجی اینا رد گم کنی میکنن. سرمربی رو اژدری و باندش انتخاب کردن دیروز خبرش تو گروه هواداری خوندم اینا هدفشون نابودی فولاده میخان یه مترسک بذارن به اسم سرمربی که باند خودشون هرکاری خاستن داخل تیم بکنن و سرمربی فقط بگه چشم.
تعجبم چرا هوادارا تاالان سکوت کردن یعنی فولادیها از اصفهانیها کمترن ؟
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
1
موسوی یک مربی لیگ یکیه و در شان فولاد نیست که با مربی لیگ یک کار کنه،فولاد باید مربی خارجی خوب بیاره.موسوی با سعداوی فرقی نداره و اومدن موسوی از چاله به چاه افتادن است.
فولادشهراهواز
|
United States of America
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
1
ایرانی فقط ویسی یا فرکی . حتی گلمحمدی هم به درد فولادنمیخوره چون ماهواداران نسبت به کسی که قرمزوآبی پایتخت رو محبوب خودش بدنه حساسیم هرچقدر هم فنیش خوب باشه. بغیراز این دو بایستی خارجی خوب باشه البته نه مثل اسکو ...
علی دیلمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
1
گزینه اول سعداوی باشه در غیر این صورت گل محمدی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها