به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

رضائیان: قرارداد هر بازیکن 55 هزار دلار است

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد‌سلیمان گفت: قرارداد هر کدام از بازیکنان خارجی ما 55 هزار دلار است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط‌مان خوب است بازیکنان ما مصمم هستند که مقابل گسترش فولاد تبریز هم خوب بازی کنند زیرا به اهمیت امتیاز‌های این بازی هم واقفند اینکه با گرفتن 3 امتیاز چقدر می‌توانیم از انتهای جدول جدا شویم.

وی افزود: البته چالش جدیدی را هم در تیم شاهد هستیم. چالشی را که دوست داشتنی است. پیش از این ما 19 بازیکن داشتیم که یکی مصدوم می‌شد و یکی هم در اردوی ملی بود و فهرست 18 نفره ما تکمیل می‌شد اما اکنون رقابت سنگین است و بازیکنان برای قرار گرفتن در فهرست 18 نفره رقابت فشرده‌ای با هم دارند. این چالش بسیار خوب و شیرین است. پیش از این مربیان ما هم مجبور می‌شدند در بازی‌های درون‌تیمی بازی کنند اما اکنون آنها به وظیفه اصلی‌شان می‌پردازند چون تعداد بازیکنان‌مان به اندازه دو تیم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط مالی باشگاه گفت: امیدواریم که به ما پول برسد. در حال حاضر بازیکنان انگیزه زیادی دارند و همینکه وزارت نفت بیش از گذشته به مشکلات ما توجه کرده باعث انگیزه در تیم ما شده است.

رضائیان در مورد بازیکنان خارجی جذب شده در نیم‌فصل گفت: پاشنکو هافبک تهاجمی اهل مولداوی است. گئورگی گئورگیف بازیکن بلغاری است و دروازه‌بان ماست و روسلان زدنیف هم یک بازیکن ازبکستانی است. این بازیکنان را در نیم‌فصل هر کدام را با قرارداد 55 هزار دلاری جذب کرده‌ایم اما قطعا در پایان فصل هرکدام از آنها قیمت‌شان 10 برابر خواهد شد. هر سه بازیکن خارجی برای ما بازی کرده‌اند و بازیکنان تاثیر‌گذاری هم هستند. ما 3 بازیکن خارجی را 165 هزار دلار خریدیم اما یک باشگاه فقط بابت غرامت فسخ قرارداد 60 هزار دلار برای فسخ قرارداد پول داد. جالب است بدانید که این بازیکنان خارجی ما هنوز دریافتی نداشته‌اند. با این حال بسیار مودبانه رفتار می‌کنند و شرایط تیم را درک کرده‌اند. از آنها راضی هستیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها