به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

شهرداری یا کارون جایگزین استقلال اهواز می‌شود؟

شهرداری یا کارون جایگزین استقلال اهواز می‌شود؟

خوزستان اسپورت- دو تیم خوزستانی شانس صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران را دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران به هفته پایانی رسیده است و نام تیم‌های کارون اروند خرمشهر و شهرداری ماهشهر در جمع تیم‌های مدعی صعود قرار دارد.

کارون اروند خرمشهر در بازی پایانی این مرحله به دیدار شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت و در صورتی که بتواند حریف بوشهری‌اش را مغلوب کند، می‌تواند به‌عنوان تیم دوم از گروه نخست در بازی پلی‌اف حضور پیدا کند.

اما تیم شهرداری ماهشهر که در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول قرار گرفته است، در یک بازی بدون تماشاگر میهمان تیم سقوط کرده‌ی داماش گیلان خواهد بود. شهرداری در صورت پیروزی در این مسابقه مستقیماً به لیگ یک صعود خواهد کرد و حتی در صورت تساوی نیز از شانس بالایی برای صعود مستقیم برخوردار است. ماهشهری‌ها اگر هم شکست را متحمل شوند، حداقل می‌توانند در بازی پلی‌اف حضور پیدا کنند و با برتری در پلی‌اف به لیگ یک بروند.

فوتبال خوزستان با سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته دوم، یکی از سهمیه‌هایش در لیگ دسته اول را از دست داد، اما تیم‌های کارون اروند خرمشهر و شهرداری ماهشهر می‌توانند با صعود به لیگ دسته اول، این سهمیه را به خوزستان برگردانند. بهترین حالت برای فوتبال خوزستان هم اینست که هر دوتیم کارون و شهرداری به لیگ یک راه پیدا کنند تا در کنار نفت مسجدسلیمان تعداد تیم‌های خوزستانی حاضر در دسته اول را به سه تیم افزایش دهند.

شهرداری یا کارون جایگزین استقلال اهواز می‌شود؟


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
1
5
شهرداری تیم خوبیه اگه از بین این همه شرکت پتروشیمی تو ماهشهر یکیش اسپانسر بشه تا دوسال دیگ تو لیگ برتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
سوسنگرد زادگاه مثلث ZBZ :
انشاء الله هر دو تيم به ليگ دسته يك صعود خواهند كرد چون حداقل سهم خوزستان در ليگ يك و ليگ برتر اگر بيشتر پايتخت نباشد كمتر از آن هم نبايد باشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها