به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورموسوی: به امتیاز بازی فردا نیاز داریم

پورموسوی: به امتیاز بازی فردا نیاز داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در آستانه مسابقه فردا نباید فریب موقعیت الجزیره را بخوریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الجزیره امارات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: روز جوان را تبریک می‌گویم. همانطور که همه می‌دانند یکی از حساس‌ترین مسابقات این گروه را داریم. امیدوارم با توجه به شرایط مسابقه که شرایط صعود دست خودمان است با حمایت هواداران جشن صعود را بگیریم. ضمن احترام به حریف آنها باید بدانند مقابل تیمی بازی دارند که با تمام وجود برای خوشحالی مردم استان و مملکتشان بازی کرده است.

وی افزود: در جلسه تمرینی روز گذشته به بازیکنان گفتم به این مسئله فکر نکنند که الجزیره سقوطش قطعی شده است. حریفمان قهرمان لیگ امارات است. بازی بسیار سخت خواهد بود. با درایتی که بازیکنان دارند باید اول سعی کنیم گل نخوریم و سپس حریف را به عقب بنشانیم و با حمله به دروازه‌ آنها به موفقیت برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: الجزیره به لحاظ فنی تیم خوبی است. بازیکنان خوبی در اختیار حریف هست. بازیکنان ما باید با درک بالا بازی کنند. الجزیره فشاری را تحمل نمی‌کنند. آنها با آرامش بازی می‌کنند تا از حیثیت تیمی خود دفاع کنند.

وی یادآور شد: به حضور هواداران به عنوان یار دوازدهم نیاز داریم. باید به فرزندان و بازیکنان خود کمک کنند. بازیکنان ما با وجود همه مشکلات فقط به عشق هواداران بازی کردند. شرایط مثل بازی با لخویا نشود که یک عده حریف را تشویق کردند و به حریف انگیزه دارند. به امتیاز بازی فردا نیاز داریم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه در صورت رویارویی با الهلال آنها ازبکستان را برای میزبانی پیشنهاد دادند اما ازبکستان میزبانی را نپذیرفته است، گفت: با استقلال به جمع بندی رسیدیم تا ازبکستان را انتخاب کنیم. اگر این مسئله پذیرفته نشد باید در جایی به میدان برویم که بازی رفت و برگشت فرقی برایمان ندارد و در هر دو مسابقه میهمان می‌شویم چرا که الهلال هواداران زیادی در کشورهای عربی دارد.

پورموسوی در مورد اینکه آیا بازیکنان مصدوم تیمش در بازی با صبای قم را در اختیار دارد، گفـ: در بازی قبلی طیبی، افشین، نانگ و ماهینی مصدوم بودند. سالاروند غایب است. اما چهار بازیکن که درابتدای صحبتم اعلام کردم در بازی فردا صد در صد حضور دارند.

وی در پایان اظهار داشت:‌ باز هم از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم فردا هم به ورزشگاه‌ بیایند و با حمایتی که از تیم می‌کنند زمینه ساز تیم‌ ما می‌شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
2
انشالله فردا به استادیوم میایم و تیم رو حمایت میکنیم
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
3
خجالت بکشن اونایی که لخویا رو تشویق کردن.با تمام وجود خوزستان و ایران رو تشویق کنید و نگذارید دستای پشت پرده خط قرمز روی تیمای خوزستانی بکشن از مقامات بالا.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها