به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

شاملی: توافق صنعت‌نفت با کمالوند شایعه است

خوزستان اسپورت- عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: توافق باشگاه با سرمربی و بازیکن جدید شایعه است چرا که هنوز وضعیت هیأت مدیره مشخص نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مظفر شاملی در مورد عملکرد صنعت نفت در لیگ شانزدهم، گفت: عملکرد خوبی داشتیم و از اینکه توانستیم در لیگ برتر بمانیم راضی هستیم. بهترین نتیجه برای ما بقا در لیگ برتر بود و از اینکه لقب آسانسوری تکرار نشد خوشحالیم.

وی در مورد برنامه صنعت نفت برای فصل آینده، خاطرنشان کرد: در مورد فصل آینده هیأت مدیره تصمیم می‌گیرد ابتدا باید ببینیم آیا این هیأت مدیره به فعالیت خود ادامه می‌دهد یا نه. قرارداد همه ما تمام شده و مجمع باید در مورد هیأت مدیره تصمیم بگیرد و سپس هیأت مدیره مدیرعامل را مشخص کند که آیا علی عیسی‌زاده در سمت خود می‌ماند و یا اینکه تصمیم دیگری گرفته می‌شود.

عضو علی‌البدل هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت در رابطه با شرایط مالی این تیم، عنوان کرد: وضعیت مالی باشگاه به هیچ وجه خوب نبود اگر کمک‌های منطقه آ‌زاد نبود ما  نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. از طرف وزارت نفت هیچ کمکی به ما نشد و فقط از طریق منطقه آزاد و با مدیریت عیسی‌زاده توانستیم به باشگاه پول بیاوریم. با شرایط سخت وضعیت تیم را حفظ کردیم.

شاملی در رابطه با اینکه آیا با این شرایط مالی سال بعد هم فقط به فکر بقا هستند، تصریح کرد: بله با این وضعیت راه دیگری نمی‌ماند و فقط برای بقا باید تلاش کنیم.

وی در مورد شایعه توافق صنعت نفت با کمالوند، خاطرنشان کرد: تمام این مسائل شایعه است و باشگاه با بازیکن و مربی مذاکره نکرده چرا که هنوز وضعیت هیأت مدیره مشخص نیست.

عضو هیأت مدیره صنعت نفت در رابطه با اینکه آیا از عملکرد فیروز کریمی رضایت داشتند، گفت: از عملکرد کریمی راضی بودیم، اینکه او توانست تیم را در لیگ برتر حفظ کند نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته است.

شاملی در پاسخ به این سؤال که آیا علاقه‌ای به حفظ کریمی دارد، عنوان کرد: همانطور که گفتم هنوز چیزی برای فصل آینده مشخص نیست.

رئیس هیأت فوتبال آبادان در مورد برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر، عنوان کرد: تمامی مسئولیت برگزاری فینال جام حذفی بر عهده مسئولان خرمشهر است اما اگر از ما هم کمکی بخواهند و بتوانیم دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان، گفت: امیدوارم همه کمک کنند تا با بهبود شرایط بستر برای موفقیت صنعت نفت و بقای این تیم در لیگ برتر فراهم شود. امیدوارم هر کسی که بر مسند کار قرار می‌گیرد اجازه ندهد این تیم شرایط آسانسوری پیدا کند و به لیگ پایین‌تر سقوط کند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
3
آقای شاملی کسی دیگه روی حرفای شما حساب نمیکنه یادتونه قبل از برکناری دست نشان همیشه این موضوع را انکار و رد میکردید ولی در عین ناباوری ناجوانمردانه او را برکنار کردن پس امروز هم روی حرفای شما نمیشه حساب کرد . صنعت نفت در فصل اخیر که شماهارو همراه نداشت ولی خدا و هواداران را داشت و ماند . برای فصل بعد هم خدا و هواداران خواهند بود ولی شماها معلوم نیس .
پاسخ ها
آرمین
| Turkey |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
آفرین . دقیقا تو همین فکر بودم وقتی صحبتهای شاملی می خوندم .
مقصد ابادان مقصود برزییل
|
United States of America
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
1
کرار با کمالوند دارن میان پتو هم بندازن روش بازم صداش درمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
معرفت و مرام برادر شهید ایشان کجا مرام و معرفت این آقا کجا . واقعا درست گفته اند هرکس به گلستان صفا دهد گلچین روزگار امانش ندهد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها