به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

فکری: صعود استقلال خوزستان تقریبا قطعی است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر برخی مدعی هستند که حریفان استقلال در آسیا ضعیف بوده امیدوارم این تیم تا فینال با حریفان ضعیف روبه‌رو شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمود فکری در مورد دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا در روز سه‌شنبه عنوان کرد: استقلال خوزستان با ضعیف‌ترین تیم گروهش بازی دارد و به نظر می‌رسد صعود این تیم قطعی است. شاید تنها مشکل آبی‌پوشان اهوازی، مشکلات مالی است، وگرنه صعود این تیم تقریباً قطعی به نظر می‌رسد. امیدوارم شاگردان پورموسوی در مراحل بعدی هم موفق باشند.

وی افزود: استقلال تهران هم شرایط بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و به خوبی از حریفان امتیاز گرفته است. صعود استقلال هم تقریباً قطعی است و امیدوارم آبی‌پوشان تهرانی هم در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند.

فکری در مورد اینکه برخی معتقدند گروه استقلال در آسیا بسیار ضعیف بوده، عنوان کرد: اگر افرادی چنین تفکری دارند، باید بگویم امتیاز گرفتن در آسیا بسیار سخت است، هیچ تیمی در لیگ قهرمان آسیا زنگ تفریح نیست. استقلال هم نتایج خوبی گرفت و کار ساده‌ای در پیش نداشت، با این حال برای چنین افرادی باید بگویم استقلال تا فینال با همین حریفانی که به گفته آنها ضعیف هستند، روبرو شود تا به فینال برسد. قطعاً حضور استقلال در فینال می‌تواند به سود فوتبال ایران باشد. من امیدوارم هر 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند.

سرمربی تیم مسجدسلیمان در مورد ادامه همکاری با این باشگاه گفت: قرار است امروز در اهواز با مدیران باشگاه نشستی را برگزار کنیم، باشگاه نفت مسجدسلیمان مجموعه خوب و منظمی است که همه دوست دارند تیمشان پیشرفت کند و مدیریت باشگاه و کادر فنی هم تعامل و تفاهم خوبی با هم داشتند. آنها در تلاش هستند که فصل آینده یکی از مدعیان صعود باشند،‌ با این حال من پیشنهادهای دیگری هم دارم. باید ببینیم در جلسه امروز چه پیش می‌آید.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها