به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

حیدری: آماده برگزاری فینال در خرمشهر هستیم

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که آماده برگزاری فینال جام‌حذفی فوتبال در خرمشهر هستیم، گفت: خوشبختانه تمام امکانات برای میزبانی فراهم است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری در خصوص آمادگی استان برای برگزاری دیدار فینال جام‌حذفی کشور در ورزشگاه اروندان خرمشهر، اظهار کرد: با عنایت به مصوبه خوب و تفاهم‌نامه‌ای که بین استانداری خوزستان و فدراسیون فوتبال در گذشته منعقد شد، قرار بر این شد که هر ساله فینال مسابقات جام‌حذفی کشور در خرمشهر برگزار شود.

وی بیان کرد: امسال نیز فینال این مسابقات روز پنج‌شنبه این هفته بین تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در خرمشهرِ قهرمان برگزار می‌شود و خوشبختانه تمام امکانات برای میزبانی فراهم است. زمین چمن نیز مهیا است و با کمک استاندار خوزستان و سازمان منطقه آزاد نیز در حال فراهم کردن امکانات رفاهی هستیم تا برنامه خوبی در خرمشهر داشته باشیم. وزیر ورزش نیز اعلام کرده است که در فینال حضور خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تاکید بر این‌که آماده برگزاری فینال جام‌حذفی فوتبال هستیم، گفت: ان‌شاءالله هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار نیست و مسابقه به خوبی و با کیفیت برگزار خواهد شد.

وی افزود: تلاش کردیم تا مشکلات مربوط به زمین چمن و نور ورزشگاه نیز رفع شود؛ همچنین برای نگهداری از ورزشگاه اروندان خرمشهر و امکانات سخت‌افزاری موجود در آن، امسال قرارداد جدیدی با یک شرکت خصوصی به مدت یک سال منعقد کردیم، چراکه زمین و همچنین استادیوم از سال گذشته به حال خود رها شده بودند. نور ورزشگاه نیز تاحدودی ساماندهی شد و برنامه داریم کار جدید و بزرگی در این زمینه انجام دهیم.

حیدری در پایان از انجام اقدامات فرهنگی در حاشیه فینال جام‌حذفی کشور همچون سال گذشته خبر داد و گفت: هدف ما این است که مسابقه به خوبی برگزار شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها