به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورموسوی: واقعا ناراحتم که صبا سقوط کرد

پورموسوی: من واقعا ناراحتم که صبا سقوط کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد دیدار با صبای قم فرصت خوبی برای نفرات جوان و باانگیزه تیمش بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان اگرچه از سقوط صبا ناراحت است اما در عین حال خوشحال شد که تیمش جوانمردانه بازی کرد و توانست به یک پیروزی دیگر برسد.

پورموسوی در مورد حرف و حدیث‌های به وجود آمده در هفته پایانی، بازی تیمش مقابل صبا و... صحبت می‌کند.

بعد از اینکه مقابل صبای قم پیروز شدید اگرچه حرف و حدیثی در مورد تیم‌تان به وجود نیامد اما ظاهرا این روزها درباره داوری بحث زیاد شده. به صورتی که گفته می‌شود داور به اشتباه گل صبا را مردود اعلام کرد.
 نمی‌دانم چرا این بحث‌ها به وجود آمده اما اگر تصویر آن گل را از زاویه‌های دیگر ببینند متوجه می‌شوند که اول خطا انجام شده بود و بعد گل را زدند. به هر حال درست یا اشتباه بودن این گل به عهده داور است. ما بازی جوانمردانه‌ای انجام دادیم که حرف و حدیث به وجود نیاید و عزت و احترام تیم را نگه داریم.  من واقعا ناراحتم که صبا سقوط کرد اما ما تمام تلاش‌مان را کردیم که فوتبال پاک را نشان دهیم. در این بازی هم با توجه به عملکرد خوب بازیکنان‌مان توانستیم به پیروزی برسیم و با یک برد با لیگ شانزدهم خداحافظی کنیم.

بعد از بازی گفته بودید با شما تماس گرفتند و گفتند می‌خواهید ببازید. چه کسی با شما تماس گرفت؟
 ما برای بازی با صبا 3، 4 بازیکن مصدوم داشتیم که همین مساله شک و شبهه برای خیلی‌ها به وجود آورد. این در حالی بود که ما در بازی هفته قبل‌تر مقابل گسترش فولاد هم محمد طیبی و دانیال ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. در همان بازی هم آرش افشین مصدوم شد و 3، 4 روز پایش در آتل بود. نانگ هم مشکل داشت و تمرین نیامد. سالاروند هم مصدوم بود. در نهایت مجبور بودیم با 6 تغییر به میدان برویم که ظاهرا این مساله برای بعضی‌ها شک و شبهه به وجود آورد.

چه کسی و چه تیمی به شما زنگ زد؟
 زنگ زدند دیگر. در حالی که تیم ما به دنبال این بود که بازی جوانمردانه‌ای انجام دهیم. حالا اگر ما با تمام مهره‌ها می‌رفتیم و می‌باختیم چه می‌شد؟ ما به اجبار با نفرات جوان رفتیم تا فوتبال پاک را نشان دهیم. فکر می‌کنم همه دوست دارند فوتبال پاک را نشان دهند.

صبایی‌ها بعد از سقوط به پرسپولیس ایراد گرفتند که با تیم دوم‌شان بازی کردند. در حالی که شما هم از ترکیب جوانی استفاده کردید که به نظر می‌رسد انگیزه بیشتری هم داشتند.
 صددرصد انگیزه بیشتری داشتند. ما بعد از بازی لیگ قهرمانان آسیا، در هر بازی 4، 5  تغییر داشتیم و بیشتر به نیمکت‌نشین‌هایمان بازی دادیم تا با انگیزه بیایند و کار کنند. در مقابل اصلی‌ها هم استراحت داشته باشند. این بهترین فرصت برای جوان‌هایمان بود. این را هم اضافه کنم که ما جزو 3 تیمی بودیم که به لحاظ میانگین سنی توانستیم جزو جوان‌ترین تیم‌ها باشیم. باتوجه به اینکه ما از بازیکنان جوانی مثل دلفی، قنبری، محمدحسنی، هاشمی و... استفاده کردیم حتی می‌توانستیم باز هم آمار بهتری به دست بیاوریم. به هر حال استفاده از بازیکنان جوان جزو اهداف ما بود که در بازی با صبا هم خیلی خوب کار کردند و توانستند به پیروزی تیم کمک کنند.

وقتی صبا بعد از پیروزی تیم‌تان حذف شد، چه حسی داشتید؟
 خب از اینکه می‌دیدم ناراحت هستند، ناراحت شدم اما خوشحال بودم که بازی جوانمردانه‌ای انجام دادیم. به هر حال حذف سهمیه لیگ برتری این استان اتفاق بدی بود اما بهتر است مسوولان از اول فصل به فکر حمایت از تیم باشند نه اینکه وقتی در خطر سقوط گرفت. من وقتی مردم قم را می‌دیدم ناراحت می‌شدم چون دلخوشی آنها همین تیم بود و اینکه استقلال و پرسپولیس برای بازی با آنها به قم می‌رفتند اما متاسفانه مسوولان دیر به فکر تیم افتادند و در نهایت صبا سقوط کرد.

و خداحافظی رضا عنایتی از فوتبال تلخ‌تر شد.
 بله، ما قبل از بازی با هماهنگی که آقای روشنایی انجام داده بود تاج گلی به عنایتی هدیه کردیم و برایش آرزوی موفقیت و سلامت داشتیم اما در نهایت خداحافظی‌اش با اشک شد. به خاطر همین هم ما به خاطر بردمان شادی نکردیم. کاش شرایط صبا طوری بود که چنین اتفاقی را جلوی تیم ما تجربه نمی‌کرد.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
United States of America
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
1
4
آقای پورموسوی پرسپولیس در آسیا حذف خواهد شد چون شرایط آسیا مانع از تبانی این تیم است.
آقایان مدیر عامل صنایع فولاد هر گاه سپاهان و ذوب آهن رو بستین لطف کنید فعالیت ورزشی رو تو فولاد تعطیل کنید تا توهین و رفتار های دور از انسانیت شما باعث رنجش مردم خوزستان نشود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها