به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار می‌شود

نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: فینال جام حذفی فوتبال کشور ‏پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه خرمشهر برگزار می‌شود‎.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند اظهار داشت: ورزشگاه خرمشهر برای ‏برگزاری فینال جام حذفی بین تیم های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز شرایط برگزاری را از هر لحاظ ‏دارد‎.

این مقام مسئول تاکید کرد: انتخاب خرمشهر برای میزبانی فینال جام حذفی به منظور اشاعه فرهنگ دفاع ‏مقدس در کشور و قدردانی از فرماندهان، سرداران و رزمندگانی بود که در این شهر برای دفاع از نظام ‏جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند‎.  

بهاروند بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع به واحد مسابقات ماموریت دادم از چند ماه پیش با انجام بازدید‏های دوره‌ای نواقص موجود را بر طرف کنند‎.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:سازمان لیگ فوتبال ایران همه ظرفیت خود را بکار خواهد بست تا این ‏بازی در بهترین شرایط برگزار شود.

وی افزود: برای برگزاری مراسم اختتامیه نیز از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی برنامه های ویژه ای تدارک ‏دیده شده است تا مراسم باشکوهی برگزار شود‎.

بهاروند گفت: سکوی قهرمانی، جام ومدال تیم قهرمان نیز در مراحل پایانی آماده‌سازی هستند و به‌زودی به ‏خرمشهر ارسال می‌شوند‎.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
1
4
دایی حق دخالت در امور فدراسیون را ندارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها