به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

روشنایی: با حمایت هواداران نتیجه می‌گیریم

روشنایی: با حمایت هواداران نتیجه می‌گیریم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: روی نیمکت که نشسته بودم وقتی صبا به گل رسید خطایی ندیدم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل صبا در هفته پایانی لیگ برتر و سقوط صبا به لیگ دسته اول، گفت: همانطور که دیدید در این مسابقه 7، 8 بازیکنمان را در اختیار نداشتیم و با تعدادی جوان به میدان رفتیم خدا را شکر حق به حقدار رسید و کسی متضرر نشد. قصد داشتیم فوتبال پاکی را به نمایش بگذاریم که این اتفاق هم افتاد. کاری به داوری نداریم و سرمان به کار خودمان است.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد انتقاد اعضای صبای قم به عملکرد داور، اظهار داشت: ما به این مسأله اعتراض نداریم آنها می‌گویند گلی که وارد دروازه ما کردند سالم بوده به شخصه خودم هم خطایی ندیدم ولی نمی‌دانم چه بگویم. فقط در رابطه با تیم خودمان صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها به عدم حضور پرسپولیس با ترکیب اصلی مقابل ماشین‌سازی اعتراض می‌کنند اما ‌آنها هم نفرات اصلی را به همراه نداشتند،‌گفت: ما نفرات اصلی را با توجه به اینکه ‌آنها مصدوم بودند در اختیار نداشتیم اما درون زمین تمام توانمان را به کار گرفتیم و برنده شدیم.

روشنایی در پاسخ به این سؤال که آیا اگر دیدار مقابل صبا برایشان مهم بود این مصدومان را هر طور شده به مسابقه نمی‌رساندند، گفت: ما همان فوتبالی که مقابل گسترش فولاد بازی کردیم مقابل صبا هم به نمایش گذاشتیم و طی دو هفته گذشته یک روند را دنبال کردیم.

سرپرست استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا انتقاد به عدم استفاده از بازیکنان اصلی به حق است، اظهار داشت: هر باشگاهی سیاست خودش را دارد و بر اساس تفکراتی که دارد کار را پیش می‌برد، سیروس پورموسوی می‌خواست فوتبال پاکی را ارائه دهد ما هم برنامه خودمان را داشتیم. دیگر به اینکه چه اتفاقی در سایر مسابقات افتاده است فکر نمی‌کنیم.

وی در مورد دیدار حساس استقلال خوزستان مقابل الجزیره و اینکه با یک تساوی می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند، عنوان کرد: بازیکنان تیم ما روز گذشته استراحت کردند و از امروز تمرینات خود را دنبال می‌کنند امروز یک بازی دوستانه با یکی از تیم‌های محلی اهواز برگزار می‌کنیم. بدون شک دیدار سختی مقابل الجزیره داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم با حمایت هوادارانمان در این مسابقه نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

روشنایی در پاسخ به این سؤال که قرار بود قبل از بازی با الجزیره پولی به باشگاه برسد، گفت: در این مورد صحبت نکنیم بهتر است. ما بازی‌های سرنوشت‌سازی در پیش داریم اگر مقابل الجزیره نتیجه نگیریم و اوت شویم این مسأله روی سهمیه سال بعد فوتبال ایران تأثیر می‌گذارد متأسفانه هیچ نگاه حمایتی به تیم ما نمی‌شود. مشکلاتمان بسیار زیاد است و هیچ کسی به فکر نیست، مقابل صبای قم با مشکلات زیاد بازی کردیم، پول هتل تیم را در تماس با یکی از دوستانم توانستم تهیه کنم این مسائل نشان می‌دهد که ما چقدر کارمان سخت است و با سیلی صورتمان را سرخ نگه می‌داریم. این شرایط برای تیم‌های آماتور هم وجود ندارد.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد اینکه لیگ تمام شده و ممکن است باشگاه‌ها به سراغ بازیکنان این تیم بیایند اظهار داشت: شک نکنید با بازیکنان ما مذاکره کردند هم من و هم سیروس پورموسوی این مسأله را می‌دانیم، خود بازیکنان این موضوع را به ما می‌گویند. بازیکنان به ما گفته‌اند منتظر هستیم تا شرایط استقلال خوزستان مشخص شود. اگر اغراق نکرده باشم 12، 13 بازیکن ما مورد توجه تیم‌های دیگر هستند ولی بازیکنان تمرکزشان را روی مسابقات امسال می‌گذارند. البته این اتفاق بازیکنان و کادر فنی و از لحاظ روحی تحت تأپیر قرار می‌دهد و پیشنهادات آنها را وسوسه می‌کند. بدون شک این در بازی با الجزیره روی کیفیت کار تأثیر می‌گذارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی اصیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
1
0
آقای روشنایی سال گذشته در اتفاقات بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس که حدودا بیست هزار نفر برای حمایت شما آمده بودن گفتین استقلال خوزستان هوادار نداره و فقط هزار نفر هوادار داره آیا در این مصاحبه منظورتون همون هزار هواداره؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها