به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

استقلال خوزستان بازیکنانش را حفظ می‌کند

استقلال خوزستان بازیکنانش را حفظ می‌کند

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال خوزستان اسکلت‌بندی تیمش را برای حضور در فصل آتی لیگ برتر تضمین می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان طی ماه‌های اخیر باعث ایجاد شایعاتی درخصوص جدایی بازیکنان این تیم در نقل‌وانتقالات تابستانی شده است، اما مسئولان این باشگاه در صدد پرداخت مطالبات آبی‌پوشان و حفظ اسکلت‌بندی تیم‌شان برای فصل آینده هستند.

در همین راستا، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان روز گذشته اعلام کرد تصمیمش را برای فصل آینده گرفته است و در این تیم می‌ماند، اما مسئولان باید تلاش کنند تا نفراتی که قراردادهایشان تمام شده است را حفظ کنند.

لیست قراردادهای منتشر شده در سایت رسمی سازمان لیگ نشان می‌دهد که اکثر بازیکنان استقلال خوزستان با دوراندیشی مدیران این باشگاه قراردادهایی امضاء کرده‌اند که مدت زمان آن‌ها تا سال 97 یا 98 اعتبار دارد.

 وحید شیخ‌ویسی، گودرز داودی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، علی‌اصغر عاشوری، مصطفی ماهی، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، فرشاد جانفزا، مهدی زبیدی، حسین بازیاری، مصطفی قنبری‌زاده و چند بازیکن جوان سهمیه زیر 23 سال نفراتی هستند که براساس لیست منتشره در سایت سازمان لیگ با استقلال خوزستان قرارداد دارند و این باشگاه قصد دارد ضمن پرداخت مطالبات آن‌ها اقدام به حفظ بازیکنان مذکور نماید.

در عین حال، قراردادهای تعدادی از استقلالی‌ها نیز بعد از انجام دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه استقلال خوزستان باید در راستای عقد قراردادهای جدید با این بازیکنان اقدام کنند.

سرمربی استقلال خوزستان درخصوص نفراتی که قراردادهایشان خاتمه یافته، عنوان کرده است برخی از این نفرات در صورتی که راهی تیم‌های خارج از ایران نشوند، باید برای حفظ آن‌ها در استقلال خوزستان اقدام شود. محمد طیبی و حسن بیت‌سعید از جمله نفراتی هستند که زمزمه ترانسفر آن‌ها شنیده می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
4
بیت سعید و طیبی نباشن فصل بعد باید واسه بقا بجنگه.اقا ترانسفر به تیم ته جدول قطر چه بدرد میخوره وقتی خودتون به بازیکن احتیاج دارید.زهیوی هم باید برگرده بیاد واسه فولاد یا استقلال خوزستان بازی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
1
بیت سعید و زهیوی باید بیان فولاد m6
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
2
احسنت به این دور اندیشی، به امید خدا لیگ جدید میتونیم رو این تیم حساب ویژه ای کنیم، امیدوارم فولاد و صنعت هم از حالا به فکر تقویت باشند
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
4
0
هنوزم محبوبترین تیمه شهره اهواز استقلال اهواز با قدمت ۷۰ ساله است زنده باد اس.اس ۷۰ ساله بهتون قول میدم صنعتی دو یا نهایتا سه سال دیگه منحل میشه این خط این نشون با تشکر از دست اندرکاران سایت خوزستان اسپورت
پاسخ ها
reza
| Germany |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
دوست عزیز تو با شکاری یا شکارچی؟ ایا بدلیل اینکه مدیران استقلال اهواز عرضه مدیریت یه تیم محلاتی رو ندارن باید بقیه فوتبال خوزستان نابود بشه همچنین باید یاداوری کنم که متاسفانه از سال اول صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر این حرفا بوده و هست اما با مقایسه این متن و مقایسه آن با وضعیت دو تیم دیگر خوزستانی می بینیم با همین وضعیت نامناسب مالی بازهم مدیران استقلال خوزستان حرفه ای تر عمل کرده اند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها