به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

نعمتی‌نژاد: فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم تا روح بازی جوانمردانه را حفظ کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم حاضر نشد و سیروس نعمتی‌نژاد دستیارش در این جلسه حاضر شد و گفت: فردا یک بازی حساسی برای صبا است ما هم با تمام وجود بازی می‌کنیم تا روح بازی جوانمردانه را حفظ کنیم. اگر برنده شویم در جدول ششم می‌شویم و نمی‌خواهیم بازنده شویم و به رده دهم برویم و می‌خواهیم پیروز شویم.

وی گفت: بازیکنان ما شاید استرس نداشته باشند و راحت‌تر از بازیکنان صبای قم بازی کنند و نسبت به بازیکنان صبا راحت‌تر بازی می‌کنیم.

مربی استقلال خوزستان در مورد اینکه صبا انگیزه‌اش بیشتر از این تیم است گفت: بله قطعا همین طور است تمام زحمات یک فصل آنها به این بازی بستگی دارد و بازیکنان و مربیان صبا مصمم هستند در لیگ برتر بمانند و کار سختی دارند.

مربی استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی این باشگاه و جدایی بازیکنان کلیدی اظهار داشت: وضعیت ما برای فصل آینده مشخص نیست که اصلا تیمداری شود یا نه. بازیکنان درصد زیادی از پول‌هایشان را نگرفته‌اند و این بازی آخر در لیگ است و همه توان خود را برای لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌اند.

نعمتی‌نژاد در مورد اینکه باورتان می شد که در آسیا بدرخشید گفت: اولین تجربه آسیایی ما بود و به داشته‌های فنی خود اعتقاد داشتیم و خدا هم کمک کرد و به این مهم رسیدیم و امیدوارم بازی بعدی را هم ببریم که صعودمان قطعی شود.

وی در مورد ترکیب اصلی تیمش در بازی مقابل صبا اظهار داشت: فردا 5 بازیکن اصلی ما غایبند و مصدوم هستند و کادر پزشکی ما در تلاش است تا آنها را برای بازی‌های آسیایی برسانند. طیبی، افشین، نانگ، مصطفی ماهی، ماهینی، فرشاد سالاروند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها