به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

شریفی: شرایط استقلال خوزستان خوب نیست

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه وضعیت این تیم مناسب نیست، گفت: متاسفانه وعده ها هم عملی نشد و مشکلات همچنان پابرجاست.

به گزارش خوزستان اسپورت، حیدر شریفی در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص دیدار هفته پایانی استقلال خوزستان برابر صبای قم در لیگ شانزدهم گفت: استقلال اوضاع خوبی ندارد. این تیم از لحاظ روحی و روانی مشکلات زیادی دارد و ما دست به عصا حرکت می کنیم. متاسفانه انتظار داشتیم مسئولان نگاه خاصی به این تیم داشته باشند، اما وعده و وعیدها در حد حرف باقی ماند و هیچ کدام عملی نشده است.

وی تاکیدکرد: قرار بود استاندار و دیگر مسئولان کمک کنند تا تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کند، اما همچنان منتظر هستیم و مطمئنیم اتفاقی رخ نخواهد داد.

مربی استقلال خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: سرمربی تیم به جای اینکه به فکر کارهای فنی باشد مرتبا به دنبال پول است تا بتواند تا حدودی مشکلات تیم را برطرف کند. پورموسوی خانه خود را فروخت تا به این طریق به بازیکنان کمک کند.

وی در خصوص شرایط صبای قم نیز گفت: این تیم باید برابر ما به پیروزی دست پیدا کند تا بتواند فصل آینده نیز در لیگ برتر باقی بماند. اگر چه تیم ما انگیزه ای برای این دیدار ندارد، اما می خواهیم یک فوتبال پاک را انجام دهیم تا هیچ حرف و حدیثی پشت سر استقلال خوزستان نباشد.

شریفی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال در لیگ قهرمانان با مشکلاتی که دارند توانسته اند نتایج خوبی به دست آورند، گفت: شرایط لیگ قهرمانان با لیگ داخلی تفاوت های زیادی دارد. آنجا جنبه ملی دارد و بازیکنان ما در لیگ قهرمانان مشکلات را فراموش می کنند و تنها به این فکر می کنند که بتوانند اعتبار فوتبال ایران را بهبود بخشند.

مربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که شما و دیگر اعضای کادر فنی در این فصل مطالبات خود را دریافت کرده اید یا خیر، گفت: من تقریبا ۲۰ درصد از طلبم را گرفته ام، اما سرمربی تیم هیچ مبلغی را دریافت نکرده است.

وی در پایان تاکید کرد: سرمربی و برخی بازیکنان برای فصل بعد چندین پیشنهاد دارند و اگر مسئولان می خواهند استقلال خوزستان را برای فصل آینده پرقدرت تر در لیگ ببینند باید آستین ها را بالا بزنند و هر چه زودتر مشکلات مالی این تیم را حل کنند، در غیر این صورت انتظار ماندن بازیکنان را در استقلال خوزستان نداشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
3
ادمین سلام به باشگاه بگید یه لیست از پولی که تاالان به بازیکنا دادن اعلام کنه ببینیم هر نفر چقد گرفته نمیدونیم حرف کی باور کنیم مسوولین میگن تاالان چند میلیارد پول دادیم بازیکنا و مربیا میگن هیچی نگرفتیم پ این چند میلیارد کجا رفته؟؟؟؟
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
3
اقای مسعود یه طور می گید به باشگاه بگید انگار کسی نمیدونه چقدر پول واریز شده به باشگاه.من بهت میگم ۳.۵ میلیار بیست درصدش رو کم کن واسه هزینه باشگاه بیست درصدش هم کم کن واسه بدهی فصل پیش بقیه چیزی که میمونه هر نفر ۵۰ میلیون.والسلام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها