به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

فکری: برای ادامه همکاری باید شرایط را بررسی کنم

فکری: برای ادامه همکاری باید شرایط را بررسی کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مدیریت و مسوولان باشگاه صحبت‌هایی با من برای ادامه همکاری داشته‌اند و باید بگویم یکی دو پیشنهاد دیگر هم از لیگ یک دارم و باید بررسی کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمود فکری در خصوص تساوی روز گذشته تیمش برابر ملوان در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: نیاز داشتیم در آخرین بازی لیگ با امتیاز وارد شویم و جایگاهی که به دست آورده بودیم را حفظ کنیم. ما نگاهی به نتایج سایر بازی‌ها نداشتیم و خدا را شکر بازیکنانم برنامه‌های مدنظر را اجرا کردند و در نیمه دوم نیز توانستیم از موقعیت به دست آمده، استفاده کنیم و به گل برسیم.

وی افزود: موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم ولی یک لحظه تمرکز بازیکنانم بهم خورد و گل تساوی را دریافت کردیم اما همین یک امتیاز هم کافی بود تا خودمان تکلیف‌مان را در لیگ مشخص کنیم و نگاهی به سایر بازی‌ها نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نهایت هم با کسب عنوان سیزدهمی به کارمان در لیگ یک پایان دادیم و به آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم و بازی‌ها را به خوبی و خوشی به پایان رساندیم. به هر حال این جایگاه با توجه به سختی‌ها و بازی‌های سختی که از زمانی که من سرمربی تیم شدم، داشتیم، خوب بود و توانستیم بازی به بازی بهتر شویم و نتایج دلخواه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکردتان در نفت‌مسجدسلیمان رضایت دارید؟ عنوان کرد: بیش از صد درصد راضی هستم، چرا که وقتی تیم را تحویل گرفتم، از نظر روحی و اعتماد به نفس از شرایط خوبی برخوردار نبود و در جدول رده‌بندی نیز در جایگاه پایینی بودیم و اختلاف امتیازی‌ هم با سه تیم پایینی جدول نداشتیم، ضمن این‌که بیشتر بازی‌های‌مان خارج از خانه بود و تمام این‌ها کار را خیلی سخت کرده بود ولی در نهایت با لطف خدا و همت بازیکنانم توانستیم در لیگ بمانیم.

فکری همچنین در پاسخ به این سوال که تصمیم‌تان برای ادامه همکاری با نفت‌مسجدسلیمان چیست؟ گفت: مدیریت و مسوولان باشگاه صحبت‌هایی با من برای ادامه همکاری داشته‌اند و باید بگویم یکی دو پیشنهاد دیگر هم از لیگ یک دارم و باید پیشنهادها را بررسی کنم و مشاوره بگیرم و ببینم در نهایت شرایط به چه صورتی می‌شود.

وی در ادامه در خصوص سطح رقابت‌های لیگ یک، عنوان کرد: لیگ بسیار فشرده بود و تیم‌های بسیار خوبی در آن حضور داشتند و شاهد رقابت‌های سخت و سنگینی بودیم؛ به صورتی که در آخرین روز چند تیم برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کردند و شانس داشتند. در کل کیفیت خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان بیان کرد: تنها بحث داوری لیگ یک مطرح است که می‌طلبد توجه و نظارت بیشتری به این بخش شود تا ان‌شاءالله مشکلات در داوری کمتر شود. باید بگویم رقابت‌ها نیز بسیار منظم برگزار شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها