به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

ابن‌قاسم: از وضعیت سروش اطلاعی ندارم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در جریان موضوع سربازی سروش رفیعی نیستم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حسین ابن‌قاسم در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش در دربی اهواز مقابل استقلال خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌کردم بازی خوبی از سوی هر دو تیم مشاهده کنم. هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند و به خوبی تیم‌هایشان را حمایت کردند. به اعتقاد من زیباترین دیدار هفته بین ما و استقلال خوزستان برگزار شد.

وی در رابطه با اعتراض مسئولان استقلال خوزستان به اخراج موسی کولی‌بالی در دقیقه 5 و اینکه آنها اعلام کردند نمی‌دانند به چه دلیل در 3 بازی مقابل فولاد خوزستان با تصمیم اشتباه داوران 10 نفره شدند، خاطرنشان کرد:‌ چنین صحبتی را قبول ندارم. آنها مقابل خیلی از تیم‌های دیگر 10 نفره شدند و باید دلیل آن را در چیز دیگری جستجو کنند. مگر داور یک بازیکن ما را با کارت قرمز روبرو نکرد؟ داوری هیچ مشکلی نداشت و در طول مسابقه قضاوت مناسبی انجام داد و از همه نظر عالی بود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با اینکه این دربی با حواشی روبرو بود و بین هواداران و بازیکنان اختلافاتی به وجود آمد، گفت: این مسائل در فوتبال طبیعی است و در بسیاری از بازی‌ها اتفاق می‌افتد. در صحنه‌ای خطا انجام شد که یکی دو تن از بازیکنان یکدیگر را هل دادند که حاصل آن ارائه یک کارت زرد و قرمز از سوی داور بود. این اتفاق هم در پایان بازی و در وقت‌های تلف شده اتفاق افتاد و مشکل خاصی نبود.

ابن‌قاسم در مورد حضور فولاد خوزستان در صدر جدول خاطرنشان کرد: این نتیجه کار زیربنایی و بها دادن به جوانان است. ما همیشه متکی به برنامه بودیم و خداوند جای حق نشسته و جواب کار خوب را می‌دهد. در بازی مقابل فولاد خوزستان وقتی سوشا مکانی به آن شکل گل خورد، دراگان اسکوچیج در رختکن روی تخته نوشت «خدا یک و فولاد هم یک» اما گاهی هم اتفاقات طوری رقم می‌خورد که شما هر کاری می‌کنید توپ وارد دروازه‌ نمی‌شود. در بازی با سایپا صاحب دو ضربه پنالتی شدیم اما توپ به گل نرفت. یک دیدار مثل بازی با پرسپولیس می‌شود و یک دیدار مثل بازی با سایپا. ما در مسیر رشد فوتبال کار می‌کنیم و از این نوع کار ما هم باشگاه بهره می‌برد و هم فوتبال استان. در همین بازی اخیر وقتی بازیکن ذخیره ما قرار بود وارد زمین شود نماینده فدراسیون از من سؤال کرد این همان بازیکن تیم ملی امید است که من اعلام کردم تمام بازیکنان نیمکت‌نشین ما بازیکنان جوانان و امید هستند.

وی در مورد اینکه سردار کمالی اعلام کرده سروش رفیعی سرباز شده است، اظهار داشت: در جریان این مسئله نیستم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت:‌جا دارد از هواداران که به خوبی تیم را مورد حمایت قرار دادند،‌تشکر کنم. ما عملکرد خوبی از سوی تیم مشاهده کردیم و خوشبختانه در صدر جدول قرار گرفتیم. جا دارد به استقلال خوزستان هم به خاطر بازی خوبی که انجام داد، تبریک بگویم. این تیم از کادر فنی و مدیریت خوبی بهره‌ می‌برد و آنها عملکرد مناسبی دارند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
2
این بی خبری ها آدم رو نگران میکنه...
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
2
بنظر من بی خبر نیستن. فقط بخاطر اینکه دوباره مشکلی واسه سروش ایجاد نشه و سنگ جلوی پاش نندازن اظهار بی اطلاعی میکنن که کار درستی هم میکنن و بهترین کار ممکنه تا سروش بتونه با خیال راحت کارای سربازیش رو درست کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها