به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

والی: مستحق جریمه از سوی باشگاه نبودیم

والی: مستحق جریمه از سوی باشگاه نبودیم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مستحق جریمه از سوی باشگاه نبودیم و این مسئله را در جلسه با مدیرعامل به اطلاع علیرضا اژدری‌زاده رساندم.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب والی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان، گفت:‌ بعد از نیم فصل اول که نتایج خوبی گرفتیم در نیم فصل دوم از نتایج راضی نبودیم. شرایطمان سخت بود و نمی‌شد تیم را به حالت اول باز گرداند. در بازی با صنعت نفت هر چه داشتیم ارائه کردیم. می‌خواستیم در دو بازی پایان با تمام وجود بازی کنیم. شانس کسب سهمیه نداشتیم اما می‌خواستیم در دو بازی آخر برنده شویم تا ذهنمان به خاطر عملکرد بد تیم در تعطیلات بر هم نخورد. ای کاش در همه بازی‌ها این عملکرد را داشتیم و نتایج بهتری برای هواداران رقم می‌زدیم. بازیکنان به خاطر نعیم سعداوی و تیم هم قسم شدند تا در دو بازی پایانی برنده شویم.

وی در مورد درگیری ساسان انصاری با داور بازی خاطرنشان کرد: به انصاری حق می‌دهم. داور در چند صحنه در جریان بازی دچار اشتباه شد. در صحنه‌ای انصاری کارت زرد اول را گرفت به هیچ وجه تصمیم داور درست نبود. در آن صحنه داور یا باید اعلام خطا می‌کرد یا اینکه به بازی ادامه می‌داد اما بی جهت کارت زرد به انصاری نشان داد و این بازیکن را که در کورس آقای گلی است از بازی آخر محروم کرد. بازیکن یک فصل زحمت کشیده تا آقای گل شود و وقتی با اشتباه داور از کورس عقب می‌افتد این مسئله او را بهم میریزد. انصاری بازیکن بد اخلاقی نیست و سابقه او نشان می‌دهد که همیشه به داوران احترام می‌گذارد. شاید اگر در این شرایط برای من این مشکل به وجود می‌آمد چنین رفتاری می‌کردم.

والی در مورد جریمه 15 درصدی بازیکنان و اینکه نعیم سعداوی هم نسبت به این تصمیم انتقاد کرده است، گفت:‌ بنده هم به این جریمه اعتراض کردم. بازیکنان مستحق جریمه نبودند. به باشگاه رفتم و با مدیرعامل صحبت کردم. امیدوارم بتوانیم نظرشان را جلب کنیم. علیرضا اژدری‌زاده گفت این مسئله را دوباره در هیأت مدیره مطرح می‌کنم و شاید این جرایم بخشیده شد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی هفته آینده هم به خاطر هواداران برنده شویم. امیدوارم مدیرعامل و هیأت مدیره بازیکنان جوان را بیشتر مورد لطف قرار دهند.

وی در مورد مصدومیت محمد اهل شاخه، گفت:‌بعد از برد شیرین مقابل صنعت نفت مصدومیت اهل‌شاخه حالمان را گرفت. مصدومیت او به طور قعطی مشخص شده است. با او صحبت کردم و گفتم فوتبال و زندگی همین است. در هر کاری ممکن است شما ضربه بخورید و خسارت وارد شود. امیدوارم او کار کند و قوی‌تر باز گردد. خودم دو بار عمل کردم و دو سال محروم شدم. به محمد گفتم قدر خودش را بداند و با کار و تلاش بیشتر قوی‌تر به فوتبال بازگردد.

کاپیتان فولاد خوزستان در پایان، اظهار داشت: هر کجا می‌رویم هواداران ما به ورزشگاه می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند. آنها به آبادان هم آمدند و مورد لطف هواداران حریف قرار گرفتند و با فحش و سنگ از آنها استقبال شد. هواداران ما با وجود اینکه انتظار چنین رفتاری را داشتند به ورزشگاه آمدند ولی شجاعانه به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند. به عنوان کاپیتان تیم به این هواداران افتخار می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در فصل بعد نتایج بگیریم که باعث خوشحالی این هواداران شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
2
6
کاش این اتفاقات در آبادان نمی افتاد. اهواز و آبادان یکی هستند این اتحاد نباید خدشه دار بشه. جوانهای عزیز باید احساساتشان کنترل کنند ما همه یک خانواده هستیم زنده باید تمام خوزستانیهای عزیز
علی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
4
4
با شناختی که این مدت از افکار مدیرعامل و هیات مدیره پیدا کردیم این جریمه هدفمند بوده و میخوان با اینکار باعث ناراحتی و جدایی چندتا بازیکن تاثیرگذار فولاد بشن و سال جدید فولاد ضعیفتر بشه و بره دسته یک تا شرکت فولاد مجبور نباشه تو لیگ برتر هزینه زیادی کنه. مصاحبه بازیکنها دیروز پریروز نشون میده اژدری داره به هدفش میرسه و بازیکنایی که امسال آمار خوبی داشتن با این وضع مدیریت و جریمه از فولاد جدا میشن.
وگرنه بچه کوچیک هم میفهمه بین تیم هشتم و نهم و دهم هیچ فرقی نیست مثلا حالا تیم از دهم بیاد هشتم چه لذتی داره برا اژدری اینها فقط دنبال فراری دادن بازیکنا و تضعیف فولادن تمام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
مطمئنا اونا هم الان از کارشون پشیمونن حتما در بازیهای بعدی با شاخه های گل به استقبال هم میریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها