به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

حدادی: لیگ خیلی طولانی شده است

حدادی: لیگ خیلی طولانی شده است

خوزستان اسپورت- بهترین بازیکن پست 5 بسکتبال آسیا گفت:‌ لیگ ما خیلی طولانی است و بازیکنان با مبلغ ناچیزی حدود ۹ ماه درگیر آن هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حامد حدادی پس از راهیابی پتروشیمی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در مورد اینکه پزشکان توصیه کرده بودند که بازی نکند، اظهار داشت: من در تابستان در مسابقات آسیایی آسیب دیدم و پس از اینکه به چین رفتم چند هفته‌ای دور بودم و به زور فیزیوتراپی و کمک پزشکان توانستم به بازی‌ها برسم. پس از پایان لیگ چین تصمیم گرفتم دیگر در لیگ ایران بازی نکنم، اما وقتی به ایران آمدم دیدم که فاصله زیادی بین مسابقاتم خواهد افتاد، به همین دلیل تصمیم گرفتم در پتروشیمی بازی کنم.

وی در مورد اینکه باشگاه چینی که دو سال با آنها قرارداد دارد چطور با پیوستن او به پتروشیمی موافقت کرد، گفت: در ابتدا مخالف بودند اما وقتی صحبت کردم و گفتم که فاصله ایجاد شده به ضررم خواهد بود موافقت کردند. چون با این شرایط تا شروع فصل جدید لیگ چین در آمادگی خواهم ماند. امیدوارم فقط آسیب نبینم.

بهترین بازیکن پست 5 بسکتبال آسیا آیا پتروشیمی باید مبلغی را به تیم چینی پرداخت کند، گفت: خیر این‌طور نیست، هیچ توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.

حدادی در مورد عملکردش در سه بازی گذشته پتروشیمی گفت: فعلاً همه چیز خوب است و تنها مشکل این است که لیگ خیلی طولانی شده است. سال گذشته این موقع لیگ تمام شده بود، اما امسال زمانش بیشتر شده است. نمی‌گویم طولانی شدن خوب یا بد است اما باید بازیکنان هم بتوانند استراحت داشته باشند. آنها با یک مبلغ ناچیز حدود 9-8 ماه درگیر هستند. این مبلغی که می‌گیرند کمتر از حق‌شان است. باید لیگ را کوتاه‌تر کنیم اما در مجموع مسابقات خوب است.

ملی‌پوش بسکتبال ایران و عضو تیم سیچوآن درمورد اینکه چرا این فصل نتوانستید به فینال بروید، گفت: در لیگ گذشته ما سه بازیکن خارجی داشتیم اما در این فصل من به عنوان یار خارجی غیرآسیایی محسوب می‌شدم و کمتر بازی می‌کردم. باشگاه در این فصل تصمیم داشت که فقط به پلی‌آف برسد که این امر محقق شد. وقتی به پلی‌آف رسیدیم به نوعی همه کار را رها کردند. خود من هم در اواخر مسابقات مریض شدم و دو بازی را از دست دادم اما در مجموع فکر می‌کنم شرایط خوبی در لیگ چین داشتم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها