به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت 1 – ملوان 1؛ نفت و ملوان در لیگ یک ماندند

نفت 1 – ملوان 1؛ نفت و ملوان در لیگ یک ماندند

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت:
هفته سی‌وچهارم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی
دوشنبه 11 اردیبهشت 96 – ساعت: 18
نفت مسجدسلیمان 1 – ملوان انزلی 1
گل: سعید خردمند (54) – شاهین ثاقبی (66)
داور: سیدمهدی سیدعلی
کمک داوران: حسن یوسفی و حمید صبحانی
اخطار: حسین قنبری (ملوان)
تماشاگر: هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، شهاب زندی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی، امین جهان‌کهن، میلاد شیخی‌سلیمانی، فرشید لک (73- اکبر آفاقی)، احمد داودی، سعید خردمند و سجاد موسوی (58- علیرضا خسروی)
سرمربی: محمود فکری

ملوان انزلی: ایمان صادقی، سیداحمد آهی، حامد نورمحمدی، صائب محبی (66- حسین شنانی)، وحید حیدریه، سعید یوسف‌زاده، محمد آبشک (46- حسین قنبری)، پوریا غلامی، یاسر وکیلی، بهمن سالاری (78- محمد بختیاری) و شاهین ثاقبی
سرمربی: محمد مایلی‌کهن

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ملوان انزلی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

نفت و ملوان در شرایطی به میدان رفتند که ملوان انزلی برای زنده نگه داشتن شانس صعود به لیگ برتر نیاز به پیروزی داشت و بازیکنان نفت مسجدسلیمان نیز به دنبال حداقل یک امتیاز بودند تا کارشان برای ماندن در لیگ یک به اما و اگر کشیده نشود.

در نیمه اول دروازه‌های دوتیم کمتر مورد تهدید قرار گرفت و تنها خطرات این نیمه از روی شوت‌های احمد داودی و میلاد شیخی‌سلیمانی در دقایق 22 و 35 خلق شد که این ضربات را ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان مهار کرد و نیمه اول بدون گل خاتمه یافت.

سفیدپوشان نفت مسجدسلیمان در دقایق ابتدایی نیمه دوم با استفاده از یک ضربه شروع مجدد دروازه ملوان را توسط سعید خردمند باز کردند اما این گل دوام زیادی نداشت و شاهین ثاقبی 12 دقیقه پس از گل نفتی‌ها نتیجه را به تساوی کشید.

در دقایق پایانی تیم نفت مسجدسلیمان روی ضدحملات و فرارهای اکبر آفاقی صاحب دو فرصت گلزنی شد که از آن‌ها استفاده نکرد و در سمت مقابل نیز رضا یزدان‌دوست مدافع نفت یک موقعیت مسلم گلزنی را از ملوان گرفت و توپ را از روی خط دروازه‌ی تیمش برگشت داد.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. ملوان انزلی با این تساوی و 58 امتیاز در رده چهارم باقی ماند و از صعود به لیگ برتر محروم شد. تیم نفت مسجدسلیمان نیز 37 امتیازی شد و با ایستادن در رده سیزدهم جدول رده‌بندی در لیگ دسته اول ابقا گردید.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): ارسال امین جهان‌کهن از روی یک ضربه شروع مجدد با ضربه سر احمد داودی ساخته و پرداخته شد و سعید خردمند از فاصله دوقدمی دروازه ملوان را گشود تا میزبان پیش بیفتد.

1-1 (ملوان): توپ درون محوطه جریمه‌ی نفت مسجدسلیمان به شاهین ثاقبی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به بدن مدافع نفت به درون دروازه این تیم چرخید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مجتبی
|
United States of America
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
ملوان شانس صعود بود نه سقوط. که بخواد بمونه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها