به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

بحران پاره‌گی رباط صلیبی در تیم‌های خوزستانی

خوزستان اسپورت- تعداد مصدومان رباط صلیبی تیم‌های خوزستانی طی فصل ورزشی 95-96 به هشت بازیکن رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد اهل‌شاخه مدافع میانی تیم فولاد خوزستان در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل نفت آبادان، در اثر برخورد با بازیکن حریف دچار پاره‌گی رباط صلیبی شد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

محمد اهل‌شاخه هشتمین بازیکن از بین بازیکنان شاغل در تیم‌های خوزستانی است که طی فصل ورزشی 95-96 دچار پاره‌گی رباط صلیبی شده و طبق اعلام پزشکان باید حداقل شش ماه را به دور از میادین ورزشی سپری کند.

محمدامین سعیداوی، بازیکن جوان خوزستانی که در ابتدای فصل به فولاد خوزستان پیوسته بود، در جریان دیدار تدارکاتی پیش‎فصل فولاد دچار پاره‎گی رباط صلیبی شد و سپس گودرز داودی دروازه‌بان استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید. عادل مسعودی‎فر مدافع استقلال اهواز سومین مصدوم تیم‌های خوزستانی در این فصل بود و پس از وی قرعه بدشانسی به‌نام فرشاد جانفزا مهاجم جوان استقلال خوزستان افتاد که این مصدومیت سخت را تجربه کند.

مصطفی احمدی هافبک بوشهری تیم نفت آبادان نیز به این لیست اضافه شد و میلاد جهانی بهترین پاسور صنعت‌نفت ششمین قربانی رباط صلیبی در فوتبال خوزستان بود که تا پایان فصل از میادین دور شد.

در ادامه لیگ شانزدهم، مهرداد طهماسبی دروازه‌بان فولاد خوزستان در بازی مقابل پدیده مشهد رباط صلیبی پاره کرد و غروب روز شنبه‌ی هفته جاری نیز محمد اهل‌شاخه مدافع جوان فولادی‌ها در برخورد با بازیکن نفت آبادان مصدوم گردید تا هشتمین بازیکن از جمع بازیکنان شاغل در تیم‌های خوزستانی باشد که طی این فصل رو به پایان دچار چنین مصدومیت سختی شود.

تعداد بالای مصدومان رباط صلیبی در بین بازیکنان تیم‌های خوزستانی، لزوم ریشه‌یابی دلایل بالا بودن میانگین مصدومیت‌ها و اتخاذ راهکارهای کاهش این معضل در فصل آینده را امری ضروری نشان می‌دهد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها