به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال 0 – گسترش 0؛ تساوی در بازی کم‌حادثه

استقلال 0 – گسترش 0؛ تساوی در بازی کم‌حادثه

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌ونهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 9 اردیبهشت 96 – ساعت: 18
استقلال خوزستان 0 – گسترش فولاد تبریز 0
داور: جواد رحیم‌زاده
کمک داوران: قهرمان نجفی و محمد راهی
تماشاگر: دویست نفر

استقلال خوزستان: گودرز داودی، پیمان شیرزادی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، فرزاد جعفری، فرشاد سالاروند، علی‌اصغر عاشوری (79- حسین بهرامی)، مهدی مؤمنی (73- مهدی زبیدی)، حسن بیت‌سعید، آلویس نانگ (70- سلمان بحرانی) و آرش افشین
سرمربی: سیروس پورموسوی

گسترش فولاد تبریز: فرناندو خسوس، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی، محمدرضا خرسندنیا (52- علی‌رضا نقی‌زاده)، مرتضی اسدی، محمدامین درویشی، مگنو باتیستا، پیمان بابایی، داریوش شجاعیان، رضا خالقی‌فر و محمد اوسانی‌کرد (60- لوسیانو پریرا)
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش‌فولاد تبریز با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

استقلالی‌ها بعد از شکست دادن فولاد خوزستان و کسب تساوی از بازی آسیایی مقابل الفتح سعودی، در یک هوای غبارآلود به دیدار گسترش فولاد تبریز رفتند تا با شکست دادن تیم رکورددار تساوی در لیگ شانزدهم، صعودی حداقل یک پله‌ای در جدول داشته باشند. حضور گودرز داودی درون دروازه استقلال خوزستان جدید‌ترین تغییر در ترکیب این تیم بود، ضمن اینکه محمد طیبی و دانیال ماهینی غایبین استقلال در این دیدار محسوب می‌شدند.

گسترش فولاد تبریز هم که تا قبل از این مسابقه با تساوی‌های پرتعداد به نیمه پایین جدول نزول یافته بود، با ترکیبی احتیاط آمیز برابر استقلال خوزستان صف‌آرایی کرد تا ضمن دفاع در نیمه زمین خودی، از روی ضدحملات به تیم میزبان ضربه وارد کند.

این مسابقه در 15 دقیقه ابتدایی سرعت خوبی داشت و بازیکنان دوتیم در این دقایق چند موقعیت گلزنی را خلق کردند اما پس از سپری شدن این دقایق و تا پایان نیمه اول بازی با سرعت پایینی دنبال شد و جذابیت خاصی نداشت.

آلویس نانگ در دقیقه 10 صاحب اولین فرصت گلزنی در این مسابقه شد اما شانس با این بازیکن یار نبود و نتوانست از این موقعیت استفاده کند. دو دقیقه بعد از این صحنه، شوت حسن بیت‌سعید با واکنش فرناندو خسوس به کرنر رفت و در دقیقه 15 ضربه محمدامین درویشی مهاجم گسترش‌فولاد تبریز به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. شوت نانگ در دقیقه 41 که بیرون از چارچوب دروازه بود، آخرین صحنه قابل ذکر در نیمه اول کم‌حادثه‌ی این مسابقه بود و بازیکنان استقلال و گسترش‌فولاد در پایان این نیمه بدون گل زده راهی رختکن شدند.

بازی در نیمه دوم با سرعت بیشتری نسبت به نیمه اول پیگیری شد و یاران استقلال و گسترش‌فولاد برای رسیدن به گل برتری تلاش می‌کردند. شوت راه دور مگنو باتیستا که از کنار دروازه استقلال خوزستان به خارج رفت، اولین موقعیت گلزنی این نیمه بود و دقایقی بعد نیز ضربه نقی‌زاده بازیکن تعویضی گسترش‌فولاد توسط بازیکنان میزبان دفع شد.

در ادامه این نیمه، حسن بیت‌سعید در دقیقه 59 صاحب یک فرصت مناسب برای گلزنی شد اما ضربه وی از بالای دروازه گسترش‌فولاد به خارج از زمین رفت و شوت محکم خالقی‌فر در دقیقه 80 با دخالت مدافعان استقلال راهی کرنر شد. در دقیقه 84 نیز لوسیانو پریرا مهاجم تعویضی گسترش‌فولاد در آستانه فتح دروازه میزبان قرار گرفت ولی ضربه این بازیکن با واکنش سریع گودرز داودی دفع گردید. داودی یک دقیقه بعد هم با خروج مناسب قبل از پریرا به توپ رسید و اجازه گلزنی را به این بازیکن نداد.

آبی‌پوشان استقلال که دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بودند، در دقایق پایانی خط دفاعی گسترش‌فولاد را تحت فشار گذاشتند اما از حملات‌شان نتیجه‌ای نگرفتند و این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه رایگان بود اما تماشاگران از بازی استقبال نکردند. گرما و آلودگی هوا در عدم استقبال تماشاگران بی تأثیر نیود.
* در حالی که سایت فدراسیون فوتبال چند روز قبل سیدرضا مهدوی را به‌عنوان داور وسط این مسابقه معرفی کرده بود، جواد رحیم‌زاده وظیفه قضاوت بازی را به عهده داشت.
* اندک هواداران حاضر در استادیوم غدیر قبل از مسابقه به تشویق فرناندو خسوس دروازه‌بان سابق استقلال خوزستان پرداختند.
* به دلیل شهادت ده مرزبان، یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.
* تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم غدیر از سوی بلندگوی ورزشگاه 120 نفر اعلام شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
6
همیشه تو خونه بد بازی میکنن نم چه حکمتیه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
4
خیلی بد بازی کردیم از اول سال تیم افت کرده فقط فولادو بردیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها