به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

موسوی: تا یک‌قدمی مدال طلا رسیده بودم

موسوی: تا یک‌قدمی مدال طلا رسیده بودم

خوزستان اسپورت- نایب قهرمان خوزستانی دسته ٩٤ کیلوگرم وزنه برداری آسیا گفت: از کسب این مدال خوشحالم، اما از عملکردم رضایت چندانی ندارم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، سید ایوب موسوی ملی‌پوش تیم وزنه برداری ایران پس از کسب مدال نقره مجموع دسته ٩٤ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر توانستم به مدال برسم و دست خالی به ایران بازنمی‌گردم. انرژی زیادی داشتم و تمام فکرم مدال طلا بود و می‌خواستم با قهرمانی کار را تمام کنم اما متاسفانه نشد.

وی ادامه داد: تا یکقدمی مدال طلا هم رفتم اما نتوانستم موفق باشم. اگر وزنه ١٧١ کیلوگرمی را در حرکت یکضرب می‌زدم، شرایط خیلی فرق می‌کرد. در حرکت دو ضرب هم می‌توانستم کار را تمام کنم و اگر وزنه ۲۱۵ کیلویی را بالای سر می‌بردم، مدال طلا برای من بود، اما بعد از وزنه ٢٠٦ کیلو، دوباره خودم روی تخته رفتم. طبیعتا فاصله زمانی کافی نبود تا تنفسی داشته باشم. اگر در این بین فرصت داشتم نفس بگیرم قطعاً وزنه را می‌زدم.

ملی پوش خوزستانی دسته ٩٤ کیلوگرم ایران در پایان با بیان اینکه برای مدال جهانی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و هدفم رسیدن به مسابقات جهانی است. با تمام توان برای حضور در این مسابقات تمرین می‌کنم و اگر اوضاع خوب باشد در این رقابت‌های مهم نیز مدال‌آوری خواهم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
4
دمت گرم پسر خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
3
دمت گرم مدال نقره ات طلایی است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها