به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

شریف: نیاز دیدیم مسیر تشویق‌ها معکوس شود

شریف: نیاز دیدیم مسیر تشویق‌ها معکوس شود

خوزستان اسپورت- عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان با اشاره به جریمه 15 درصدی اعضای تیم فولاد به دنبال نتایج ضعیف این تیم، گفت: این جریمه را اعمال تنبیه نمی‌دانیم، چرا که رویکرد مدیریتی باشگاه چنین نبوده است و همیشه سیاست تشویق اعمال شده است ولی اکنون نیاز دیده شد که مسیر ارائه تشویق‌ها معکوس شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمدرضا شریف در خصوص جریمه 15 درصدی اعضای تیم فولاد به دنبال نتایج ضعیف این تیم، اظهار کرد: هیات مدیره باشگاه اجماع کرد که این مصوبه ابلاغ شود و هدف این بود که به روند تیم در دو بازی آینده، کمک شود. چنین جریمه‌هایی در باشگاه‌های کشور رایج و در واقع جزو تدبیرهای مدیریتی است.

وی گفت: البته ما از ابتدای فصل، پاداش‌ها را هم اعمال می‌کردیم و شاید جزو معدود باشگاه‌هایی بوده‌ایم که هر موقع مدیریت صلاح دانسته، پاداش‌ها نیز اعمال شده است. مبلغی هم که تاکنون به تیم پرداخت کرده‌ایم، کم نبوده است.

عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان افزود: این جریمه را اعمال تنبیه نمی‌دانیم، چرا که رویکرد مدیریتی باشگاه چنین نبوده است و در فصلی که در انتهای آن قرار داریم، همیشه سیاست تشویق اعمال شده و حمایت صورت گرفته است ولی اکنون نیاز دیده شد که مسیر ارائه تشویق‌ها معکوس شود. به هر حال قرار شد برای یک بار در فصل جاری، از ابزار جریمه استفاده کنیم در حالی که تاکنون تمام سیاست‌های باشگاه تشویقی و حمایتی بوده است.

وی در ادامه در خصوص سیاست جدید باشگاه فولاد، خاطرنشان‌کرد: با توجه به تصمیمی که هیات‌مدیره باشگاه گرفته، مدیرعامل باشگاه مکلف شده است که پس از پایان لیگ، فعالیت‌های اجرایی باشگاه را براساس آمار، مستندات و تجزیه و تحلیل‌ها در بخش‌هایی چون نحوه بستن تیم، حواشی آماده شدن آن و اتفاقاتی که رخ داده است، از طریق سایت باشگاه یا اگر لازم شد از طریق رسانه‌ها و برنامه‌های زنده به صورت کاملا شفاف در اختیار مردم بگذارد و بازخوردها را هم دریافت کند که اگر لازم بود آن‌ها را هم پاسخ دهد.

شریف گفت: اگر هم مدیرعامل باشگاه سعی بر این داشته است که در خصوص تیم مصاحبه‌ای انجام ندهد، بیشتر برای حفظ شرایط روحی روانی تیم بوده است، البته کانون‌هایی بوده که خودشان را در جایگاهی دیده‌اند که اظهارنظر داشته‌ باشند، در حالی که اظهارات آن‌ها خام است و چیزی جز تشویش افکار عمومی را در بر نداشته است و گاه به گاه نیز دیده‌ایم که موارد نادرستی بیان می‌شود که این نتیجه خوبی برای فوتبال خوزستان ندارد. به هر حال صلاح دانستیم که در فضای رسانه‌ای کمتر ورود کنیم تا در پایان فصل به صورت مستند و با یک رویکرد علمی همراه با عدد و رقم، کل کارنامه باشگاه را در فصلی که گذشت، در اختیار همه قرار دهیم و مردم بتوانند قضاوت کنند و از همین افکار عمومی نیز برای فصل آینده کمک بگیریم.

وی درباره عملکرد تیم نیز عنوان کرد: در خصوص عملکرد تیم نمی‌توانیم به صورت نقطه‌ای نظر دهیم و باید به صورت پاره‌خطی صحبت کنیم. در کل در این زمینه نیز پس از پایان لیگ و براساس آنالیزی که در حال انجام آن هستیم، می‌توانیم به جمع‌بندی کلی برسیم.

وی عنوان کرد: ما هفته به هفته آنالیزها را انجام می‌دهیم و هر بازی نیز رصد می‌شود. باشگاه فولاد کمیته فنی دارد و این کمیته، مشاوره‌هایی دارد که هم در درون بدنه و هم در خارج از بدنه باشگاه هستند و این آنالیزها را کاملا بی‌طرفانه انجام می‌دهند. در هر صورت فضای کلی به ما حکم کرد، اجازه دهیم تیم با آرامش کامل و براساس هدایتی که کادر فنی در نظر دارد، کار خود را انجام دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان گفت: براساس مستندات موجود، مدیریت باشگاه جهت جذب بازیکن، هم در زمان آغاز فصل نقل و انتقالات و هم در نیم‌فصل، بسیار فراتر از وظیفه سازمانی عمل نموده و فراتر از بودجه مصوب اولیه، منابع جدیدی را به این امر اختصاص داده است. همچنین مدیریت باشگاه، امکانات رفاهی خوبی را برای تیم به صورت صددرصدی فراهم کرده و این‌ها براساس مستندات قابل اثبات است.

وی افزود: اگر هم مواردی به صورت مصداقی مطرح می‌شود، بی‌تقوایی است، چرا که بخش مدیریتی باشگاه، هیچ چیزی برای تیم کم نگذاشته و کوتاهی صورت نگرفته است.

شریف همچنین در خصوص ادامه همکاری نعیم سعداوی با این باشگاه برای فصل آینده، عنوان کرد: هنوز فصل تمام نشده است و هر صحبتی در این زمینه، صحبتی خام و غیرحرفه‌ای است، چرا که نباید به صورت نقطه‌ای به موضوع نگاه کنیم و باید تجزیه و تحلیل‌مان را کامل کنیم تا بتوانیم به یک نظر صحیح برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۱
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
8
دوباره حرفهای تکراری و بازی با کلمات. اژدری و سعداوی کم بودن این اقا هم اضافه شد. اقایون تو رو به هرچی می پرستید دست از سر فولاد بردارید. شما کجای فوتبال بودید که خراب شدید رو سر این باشگاه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
8
باشگاه فولاد کمیته فنی دارد؟
همیشه میگفتم چرا کمیته فنی نداریم
جناب شریف لطفا اسامی کمیته فنی رو اعلام کنید که همه مطلع بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
8
مشکل از جریمه کردن نیست داداش مشکل از خودتونه که نمی خواهید فولاد قهرمان ببینید چون الان شما در آرامش هستید و نمیخواهید هزینه کنید و سود رو با ضرر فولاد میبینید از داخل شرکت فولاد خوزستان خبر داریم که با ترفند غلط میخواهید همیشه تیم فولاد کم رنگ کنید و هواداران فولاد تیمشون رو یواش یواش فراموش کنند ما اینجور شما رو آنالیز میکنیم
m6
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
7
تیم بی صاحآب
m6
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
8
از این تشویق های معکوس یه تشویق ویژه برا اعضای هیئت مدیره و مدیریت بسیار موفق تیم فولاد لحاظ کنید!واقعا انصاف نیست با این همه موفقیت پاداش ویژه نگیرید!بهرحال همه در این موفقیت بزرگ سهیم هستین ونباید حق شما ضایع شود!
فوادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
7
منتظر اعلام گزارش عملکرد شما و مجموعه مدیریتیتون هستیم!! فقط خدا کنه به فراموشی سپرده نشه و آمار و ارقام هم واقعی و مستند باشن!!
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
آمار و ارقام قراردادها که سایت سازمان لیگ نوشته آمار و ارقام برد و باخت و امتیازات تیمم من وشما وتمام هواداران میدونیم شاید منظور ایشون از آمار و ارقام فاکتورها باشند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
8
شما به نظر مردم اهمیت میدید آقای شریف؟ من میام نظر میدم تو صفحه رسمی باشگاه ادمینش بعده دو دقیقه نظرمو پاک می کنه چون از وضع تیم انتقاد کردم پس خواهشن عوام فریبی نکنید تنها چیزی که اهمیت نداره نظر هوادارانه اگر نظر ما اهمیت داشت یه هیات مدیره لایق یه مدیرعامل فوتبالی باشخصیت و یه سرمربی بزرگ بالا سر تیم بود و بهترین بازیکنان ایران خریداری میشدن مگر خوزستان چی از اصفهان و تهران و تبریز کم داره تیمای اونا همیشه برا قهرمانی بسته میشن به خوزستان که میرسه امثال شما میاید میگید صرفه جویی و کاهش هزینه همیشه کمترین امکانات باید برا خوزستان باشه وبهترین امکانات برای شهرهای بالا این چه عدالتیه مگر خوزستان استان فقیریه که همیشه باید به حداقل راضی بشیم مگر خوزستان نصف بودجه مملکت رو تامین نمیکنه آیا ما حق نداریم از این امکانات هیچ استفاده ای بکنیم متاسفم برای نمایندگان بی کفایت استان که نمی تونن از حق مردم خودشون دفاع کنن موقع انتخابات هزارتا وعده میدن ولی تا رفتن مجلس وعده هاشون فراموش می کنن ایکاش مدیریت خوزستان مثل مدیریت اصفهان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
بنده چند هفته قبل همین سوال رو مطرح کردم تو همین سایت خوزستان اسپورت نوشتم خوزستان چه چیزی از تبریز و تهران و اصفهان و ... کم دارد که نباید برای قهرمانی هزینه کند اما گوش هیچکس به حرفم بدهکار نشد اصولا اینجا باید خطاب به مسوولان محترم فولاد عرض کنیم:
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
8
مرد و مردانه یا تیم قوی ببندید واس قهرمانی یا شفاف بگید دوست نداریم هزینه کنیم لااقل تکلیف خودمونو بدونیم هی نیایم بهتون گیر بدیم.
ملاشیه الحبیبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
3
5
واقعا شرم داره که نعیم به امید اینکه ماحمایتش کنیم داره کار میکنه بعد ما میگیم سعداوی بی تعصب اینطوری جواب فرزند خوزستان رو میدیم
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
7
آخه ........، فکر نمیکنی تمام تعریفها و تمجیدهات از اژدر فقط برای عدم برکناری ایشون در سال جدید باشه! از جون فولاد چه میخواهید؟ پول قراردادتون که از فولاد می گیرید! جایگاهی رسانه ای هم پیدا کردید! پس دیگه چی کم دارید! آخه پول و صندلی تا چه حد برای شما مهمه؟ به قیمت این همه ناسزا وآه و نفرین به شما وخانواده هاتون؟ این همه کینه ونفرت از شما؟ آمار و ارقام همون جدول لیگه، آمار و ارقام ساختگی شما به درد خودتون میخوره نه من که از صبح تا شب بیش از 15ساله که فولاد رو رصد میکنم. مردانگی کنی از فولاد برید و اون دوستاتون رو هم با خودتون ببرید.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
7
راه نجات فولاد استعفای دسته جمعیه یا اخراج دسته جمعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
6
بابا استعفا بدید شر کم شه
m6
فولادی
|
Finland
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
5
خود شما بزرگترین مشکل برای فولاد هستید با ان همکار عزیزت ..یک مورد از بی کفایتی شما.در مورد مهاجم خارجی که همه از نیت شما مطلع هستن ولازم به یاد اوری نیست حالا اژدری دیده دیگه حرفاش خریداری نداره شما را جلو انداخته تا با حرفات مردمو خام کنی ....بی لیاقت ترین مدیران در فوتبال ایران شما هستین ...شما که میانه جدول تا رتبه دوازدهم را برای فولاد بزرگ برنامه ریزی میکنی مدیری لایق هستی واقعا خجالت اوره به شما هم میگن مدیرفقط میز ریاست وپول براتون مهمه نه شادی مردم خوب وخونگرم جنوب شرم کنید
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
5
بنظرم هواداران نباید هیچ نظری راجب حرفهای مسوولین فولاد بنویسن
بهترین جواب به حرفهای این اقایون سکوته
خودتونید اقایون
فولادی
|
Finland
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
5
اقای ...فولاد شهر اهواز درست میگه این اقا امده راه را برای اژدری هموار کنه موقع عزل و نصب فرا رسیده ...خجالت بکشین وشرم کنین از نجابت وخوبی مردم خوزستان سو استفاده میکنید از خوزستان برید بیرون که شما ننگ فوتبال خوزستان هستین
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
2
لفاظی نکن آقای شریف!
فقط برای انداختن تیم به قعر جدول برنامه داشتین.بجز دروغ پردازی و ایجاد حاشیه و تنش در فولاد که دستور تهرانی ها است کاری نکرده آید. مسخره ترین حرف را زدید که می گویید اژدری منابع مالی را فراتر از حد تامین کرده است
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
2
اینقدر هواداران رو به بازیچه نگیرید. تضعیف فولاد کاملا آگاهانه و عمدی هستش. لطفا با مرم روراست باشید و شرتون رو گم کنید. فکرنکنید این مصاحبه های شما رو یک امر عادی میدونیم. اون کسی که شعور فوتبالی پایینی داره شماها هستید که کاملا تابلو دارید برای اژدری ریاست سال آینده رو آماده سازی میکنید ولی کور خوندید اون بی لیاقت که هیچ حتی تو هم بایستی از فولاد بری . برو و این قدر حرافی نکن.
یاسر
|
United States of America
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
2
شریف باند اژدریبه باید تعریف کنه ازمدیریت ، اقای شریف شما انگار بازیهای فولاد ندیدید فقط بلدین دروغ تحویل مردم بدین
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
2
اگه خودتونو جز تیم میدونی پس این جریمه هم باید شامل هیت مدیره هم باشه و شما هم باید جریمه شی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها