به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

استقلال 1 – پارس‌جم 2؛ قهرمانی جنوبی‌ها در اهواز

استقلال 1 – پارس‌جم 2؛ قهرمانی جنوبی‌ها در اهواز

رضا رشیدی‌نسب
خوزستان اسپورت:
هفته سی‌وسوم لیگ یک – استادیوم تختی اهواز
دوشنبه 4 اردیبهشت 96 – ساعت: 17
استقلال اهواز 1 – پارس جنوبی جم 2
گل‌ها: پدرام اردلانی (36) برای استقلال – احسان تأییدی (34) مجتبی لطفی (42) برای پارس جنوبی
داور: حسین زمانی
کمک داوران: محمدعلی پورمتقی و موسی محمدی‌راد
تماشاگر: هزار نفر

استقلال اهواز: مجتبی عزیزی، محمد حق‌شناس (62- عادل مسعودی‌فر)، داود شهرویی، جابر یوسفی، محمدرضا حسنی‌فرد، حسن معاوی، پدرام اردلانی، محمدجواد کردونی، هادی دغاغله، محمد معاوی و حمید جرفی (50- مهدی یلالی)
مربی: حمیدرضا بابایی

پارس جنوبی جم: داود نوشی صوفیانی، میثم تیموری، محمود خمیسی، مجتبی لطفی، حسین پورامینی، احسان تأییدی (65- محمد عرفان معصومی)، علی نظری، محمدحسین مهرآزما (47- فرشاد محمدی مهر)، سعید محمدی‌فر، امید سینگ و رضا بهمئی (82- علی دشتی)
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
تیم پارس جنوبی جم با شکست دادن استقلال اهواز عنوان قهرمانی لیگ دسته اول را کسب کرد.

استقلال اهواز که از چند هفته قبل سقوطش به دسته پایین‌تر حتمی شده بود، برای کسب اولین پیروزی فصل به دیدار تیم پارس جنوبی جم رفت و می‌خواست در آخرین بازی خانگی طلسم پیروز نشدن در فصل جاری مسابقات را بشکند.

 اما تیم میهمان که سه امتیاز میدان اهواز را برای قطعی کردن صعود به لیگ برتر نیاز داشت، با همراهی گروهی از هوادارانش به این شهر آمده بود تا قهرمانی‌اش را در هفته ماقبل پایانی قطعی کند.

اتفاقات مهم این مسابقه در اواخر نیمه نخست رخ داد و سه گل طی هشت دقیقه ردوبدل شد تا شاگردان تارتار با حساب دو بر یک از میزبان پیش بیفتند. استقلالی‌ها در نیمه دوم برای فرار از شکست تلاش می‌کردند و یاران پارس جنوبی در صدد زدن گل سوم بودند اما نتیجه رقم خورده در پایان نیمه اول تغییری نکرد و بازی با نتیجه دو بر یک به‌سود پارس جنوبی خاتمه یافت.

تیم پارس جنوبی جم در این مسابقه از دو بازیکن سابق استقلال اهواز به اسامی رضا بهمئی و امید سینگ در خط حمله استفاده می‌کرد که این دو بازیکن خوزستانی جزو بهترین‌های میدان بودند و فشار زیادی به خط دفاعی استقلال وارد کردند.

شاگردان مهدی تارتار با پیروزی مقابل استقلال اهواز عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات را به‌دست آوردند و در اولین سال حضورشان در لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند. بازیکنان پارس جنوبی در پایان بازی به سمت هواداران این تیم رفتند و شادی خود را با آن‌ها تقسیم کردند.

شرح گل‌ها
0-1 (پارس جنوبی): احسان تأییدی نهایت استفاده از توپ ارسالی به محوطه جریمه استقلال اهواز را برد و شوت این بازیکن گل اول بازی را رقم زد.

1-1 (استقلال): پدرام اردلانی خیلی زود گل تیم میهمان را پاسخ داد و با یک شوت از درون محوطه جریمه تیم پارس جنوبی گل مساوی را زد.

1-2 (پارس جنوبی): کرنر ارسالی بازیکنان پارس جنوبی پس از رفت‌وبرگشت در مقابل دروازه استقلال اهواز با ضربه نهایی مجتبی لطفی تبدیل به گل دوم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
6
خدا لعنت کند جهانداری و بابایی دو غریبه ای که اس ما را به این روز انداختن .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
6
تبریک به مردم خوب بوشهر و مجموعه پارس جنوبی . امیدوارم مسئولین فکری بحال استقلال اهواز کنند واقعا حیفه تیمی با این سابقه از فوتبال ایران محو بشه
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
5
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران گرامی در سایت خوزستان اسپورت خواستم عرض کنم خداوند لعنت کند ان کسانی رو که باعث شدند تیم قدیمی و با قدمت ۷۰ ساله استقلال اهواز رو به این حال و روز دچار گردند و بدانند که اه و نفرین هزاران هواداره عاشق و دلسوخته پشته آنهاست...واقعا حیفه تیمه قذیمی و مردمی استقلال اهواز که روزگاری ۴۰هزار تماشاچی به تختی میکشاند از صخنه فوتبال حذف بشود اقایان مسئول استان خوزستان همین امروز به فکر باشبد که فردا بسیار دیر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
3
میخوام بدونم این بازیکنان رو از کدام سالن فوتبال آوردن m6
سید ایمان جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
3
زنده باد استقلال اهواز
انشاالله استقلال اهواز دوباره به سطح اول فوتبال کشور برگرده.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها