به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

بختیاری‌زاده: خیلی‌ها آرزوی اس.خوزستان را داشتند

بختیاری‌زاده: خیلی‌ها آرزوی اس.خوزستان را داشتند

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم نفت مسجدسلیمان گفت: خیلی از فوتبالیست‌ها آرزو داشتند که به جای بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال خوزستان با الفتح عربستان اظهار داشت: استقلال خوزستان با شرایط سختی که دارد در لیگ قهرمانان آسیا بد نتیجه نگرفته و یکی از شانس‌های صعود از گروهش است. این تیم در آخرین بازی‌اش در لیگ برتر هم توانست فولاد خوزستان را شکست بدهد و از نظر روحی و روانی با شرایط مطلوبی قدم به لیگ قهرمانان آسیا بگذارد. این پیروزی باعث خواهد شد که بازیکنان استقلال خوزستان با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف حریف عربستانی بروند.

وی افزود: لیگ برتر برای استقلال خوزستان دیگر جذابیتی ندارد و آنها شانس قهرمانی یا دغدغه سقوط ندارند و تلاش می‌کنند تا خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده نگه دارند. بازیکنان استقلال خوزستان فصل سختی را از نظر اقتصادی پشت سر گذاشتند، البته این مشکل فقط مختص استقلال خوزستان نبود و بسیاری از تیم‌ها با این مشکل مالی دست به گریبان بودند. با این حال خیلی از فوتبالیست‌ها آرزو داشتند به جای بازیکنان استقلال خوزستان باشند و در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند بازی کنند. امیدوارم استقلال خوزستان بتواند در این مسابقه حساس پیروز شود.

بختیاری‌زاده در مورد دیدار استقلال تهران با الاهلی امارات عنوان کرد: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب بازی کرده و خوب نتیجه گرفته است. آبی‌پوشان در لیگ برتر هم توانستند خود را از پایین جدول به بالای جدول برسانند. با این‌حال بازی سختی با حریف اماراتی دارند.

وی افزود: استقلال نباید فرصت صعود از گروهش را از دست بدهد. آبی‌پوشان تهرانی سابقه درخشانی در آسیا دارند و همواره در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی خوب درخشیدند. این بار هم می‌توانند چنین کاری انجام دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها