به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

طیبی: می‌خواهیم در دوحه جشن صعود بگیریم

طیبی: می‌خواهیم در دوحه جشن صعود بگیریم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش برای پیروزی مقابل الفتح به دوحه سفر کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، محمد طیبی که این روزها یکی از بهترین‌های تیمش است، بعد از برد پرگلی که مقابل فولاد خوزستان به دست آوردند حالا با روحیه بالا آماده بازی با الفتح عربستان می‌شود. طیبی اگرچه این بازی را خیلی سخت می‌داند اما امید زیادی به پیروزی تیمش دارد و معتقد است با گل آرش افشین می‌توانند الفتح عربستان را بار دیگر شکست دهند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

کاپیتان استقلال خوزستان، درباره شرایط تیمش، مشکلات مالی، بازی با الفتح عربستان و ... توضیح می‌دهد.

هفته گذشته برد پرگلی مقابل فولاد خوزستان به دست آوردید تا با روحیه بالا آماده بازی با الفتح عربستان شوید.
 بله، خدا را شکر ما در شهرآورد اهواز توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم. این در حالی است که مشکلات مالی زیادی داریم. ما قبل از بازی با فولاد خوزستان فقط یک جلسه تمرین داشتیم اما بچه‌ها مثل همیشه غیرت به خرج دادند و با تمام توان به میدان رفتند که به پیروزی هم رسیدیم. برد پر گلی که در روحیه تیم خیلی تاثیر مثبت داشت.

ظاهرا مشکلات مالی هم هنوز حل نشده.
 نه، فعلا که خبری نیست. ما تمام امیدمان به استاندار است که از ابتدای فصل هم حامی‌مان بودند. به جز استاندار هیچ مسوولی توجهی به تیم ندارد. آن هم تیمی که نماینده ایران در آسیاست.

این نماینده ایران در آسیا ظاهرا این هفته هم می‌خواهد یک برد باارزش دیگر به دست بیاورد و صعود کند.
 تمام هدف‌مان همین است اما نباید تصور کرد که ما بازی آسانی مقابل الفتح داریم. اتفاقا بازی با الفتح این هفته خیلی سخت است چون حریف ما برای اینکه بتواند شانس صعود خود را بالا ببرد به دنبال پیروزی است. البته ما چون هم در بازی رفت الفتح را شکست دادیم و هم اینکه بعد از یک پیروزی پر گل به دوحه آمدیم، تمام تلاش‌مان این است که یک برد شیرین به دست بیاوریم و همین هفته صعودمان را به دور بعد مسجل کنیم.

می‌دانی که اگر به عنوان تیم اول صعود کنید و پرسپولیس به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود، به هم می‌خورید؟
 بله، امیدوارم هر 4 نماینده ایران بتوانند صعود کنند اما در مرحله بعد با هم روبه‌رو نشوند چون واقعا حیف است که سهمیه ایران به این صورت از دست برود. به خاطر همین دعا می‌کنم همه نماینده‌های ایران با قدرت و به عنوان تیم اول، راهی مرحله بعد شوند تا در مرحله بعدی با هم روبه‌رو نشوند.

ظاهرا الفتح چند تغییر داشته که باعث شد این تیم بهتر از قبل کار کند.
 بله، الفتح با تغییراتی که داشت خیلی خوب کار کرد و بردهای مهمی به دست آورد. البته کادرفنی تیم هم 2 بازی اخیر حریف‌مان را به خوبی آنالیز کرد تا از تغییرات این تیم بیشتر مطلع شویم.

فکر می‌کنی در بازی با الفتح با چه نتیجه‌ای و با چند گل ببرید؟
 تعداد گل مهم نیست. مهم برد است که همه به دنبال آن هستیم و از مردم خوب خوزستان که همیشه و در همه حال حامی‌مان بودند می‌خواهم برایمان دعا کنند تا از این بازی مهم سربلند بیرون بیاییم.

بعد از پیروزی هم ظاهرا قصد دارید جشن صعود برگزار کنید؟
 باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. ما تمام تمرکزمان فعلا روی بازی است که ببریم. اگر خدا کمک کرد و به هدف‌مان رسیدیم ان‌شاءالله جشن صعود هم برگزار می‌کنیم. این را هم بگویم که فقط به عشق مردم خوزستان به میدان می‌رویم. به عشق مردمی که در هر شرایطی، چه در سرما و چه در گرما به حمایت از ما پرداختند.

فکر می‌کنی کدام بازیکنان بتوانند برای‌تان گل بزنند؟
 من فکر می‌کنم مهدی مومنی، آرش افشین و حسن بیت‌سعید شانس گل زدن‌شان بالا است. البته نانگ هم از موقعیت‌ها خیلی خوب استفاده می‌کند اما امیدوارم افشین گل بزند چون او در این مدت، فشار زیادی تحمل کرد که اگر بتواند گل بزند این فشارها کمتر هم می‌شود.

ظاهرا بعد از بازی با فولاد خوزستان به خاطر این گل نزدن‌ها هم از او انتقاد شد.
 آرش واقعا بازیکن خوبی است که خیلی به تیم کمک می‌کند. متاسفانه مهاجمان را با گل ارزیابی می‌کنند. یعنی اگر مهاجمی گل نزند، به او انتقاد زیادی می‌کنند، حتی اگر گل‌های زیادی بسازد. آرش هم با این مساله مواجه شده که امیدوارم با گل زدن در بازی با الفتح بتواند از انتقادها کم کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
1
باید ببرید اینکه نشد بعداز یه برد باخت و مساوی بیارید اینجا اهواز ه تیم هرشهری و پایتختی نیست مردم اهواز به عشق شما میان ورزشگاه لا اقل با برد خوشحالشان کنید m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها