به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

بیت‌سعید: فقط منتظریم بازی‌ها تمام شود

بیت‌سعید: فقط منتظریم بازی‌ها تمام شود

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است، همتای او در تیم فولاد خوزستان به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسن بیت‌سعید به اظهارنظر در مورد پیروزی تیمش در دربی اهواز، مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان و ... پرداخت. مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

بازی با فولاد چطور بود؟
این بازی حساسیت خاص خودش را داشت و هر دو تیم کار سختی داشتند. هدف ما و فولاد کسب سه امتیاز بود، ولی خوشحالم که درنهایت استقلال خوزستان برنده شد و حالا برای بازی با الفتح عربستان روحیه بالایی داریم. فکر می‌کنم ما بهتر از فولاد کار کردیم و برنده شدیم، هرچند که چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود. هواداران استقلال در این فصل حامی ما بودند و از خوشحالی آنها خوشحال هستیم.

با دو جلسه تمرین فکر می‌کردید فولاد را ببرید؟
به هر حال ما شرایط خاصی داشتیم و با آمادگی کامل به میدان نرفتیم. خدا را شکر بچه‌ها همت کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم. در حال حاضر تنها انگیزه ما مردم خوزستان هستند تا آنها را خوشحال کنیم. خوزستان یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و حیف است که تیمی مثل استقلال خوزستان این‌طور با مشکلات مالی مواجه باشد.

امسال 10 گل زدی و شش پاس گل دادی. آیا از عملکردت راضی هستی؟
خیر، واقعیت این است که از عملکردم راضی نیستم. هدف من بیشتر از این بود، ولی یکسری مشکلات داشتیم که تمرکز را از بازیکنان گرفت. وقتی چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود طبیعتاً روی تیم و بازیکنان تأثیر منفی دارد.

هدف تو در ابتدای فصل چه بود؟
من دوست داشتم در بین مدعیان آقای گلی باشم، ولی الان عقب هستم. شب قبل از بازی با فولاد هم تمرکز نداشتم و به مشکلات تیم فکر می‌کردم. الان فقط منتظریم تا بازی‌ها تمام شود. متأسفانه انگیزه را از بازیکنان ما گرفته‌اند. واقعاً در حق ما خیلی کم‌لطفی شد.

پیش‌بینی می‌کنی کدام بازیکن آقای گل شود؟
ساسان انصاری انگیزه بالایی دارد و فکر می‌کنم که او آقای گل شود. البته این به تلاش مهاجمانی که مدعی آقای گلی هستند، بستگی دارد. انصاری، طارمی و منشا؛ هر سه مهاجمان خوبی هستند.

در مورد بازی با الفتح عربستان چه صحبتی داری؟
الان همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم با شکست دادن آنها در قطر صعود کنیم. برای ما مساوی هم بد نیست و در بازی آخر میزبان الجزیره هستیم. به هر حال امیدوارم در قطر امتیاز بگیریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
5
فقط بیا فولاد حسن. زیهوی هم مال خودمان باشه تا برای قهرمانی ببندیم و دهن زیپ خیلیا رو ببندیم m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها