به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

شیخ‌ویسی: می‌خواهیم در قطر کار را تمام کنیم

شیخ‌ویسی: می‌خواهیم در قطر کار را تمام کنیم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مقابل الفتح عربستان دنبال برد هستیم تا صعودمان را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قطعی کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، وحید شیخ‌ویسی در مورد شرایط استقلال خوزستان در آستانه بازی با الفتح عربستان گفت: ما از لحاظ فنی وضعیت خوبی داریم و برد مقابل فولاد خوزستان بسیار روحیه‌بخش بود. امیدوارم که در بازی با الفتح با اعتمادبه‌نفس بالایی بازی کنیم و با دست پر به ایران برگردیم. ما می‌خواهیم در قطر کار صعود را تمام کنیم و به مرحله بعدی برویم. هرچند  تساوی هم برای ما بد نیست، ولی آنجا دنبال برد هستیم تا کارمان به بازی آخر کشیده نشود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بحران مالی این باشگاه خاطر نشان کرد: صحبت کردن در این مورد تکراری شده است. متأسفانه هیچ‌کس به فکر تیم ما نیست. من که پارسال در نفت تهران شرایط مالی بدی داشتم و امسال هم فقط 40 درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام.

شیخ‌ویسی در پاسخ به این پرسش که «آیا حاضرید فصل آینده هم در استقلال خوزستان بمانید؟»، تأکید کرد: من که با این وضعیت حاضر نیستم در استقلال خوزستان بمانم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها