به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

امین‌فر: وضعیت کریمی پایان فصل مشخص می‌شود

امین‌فر: وضعیت کریمی پایان فصل مشخص می‌شود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فعلا 2 بازی دیگر در لیگ برتر باقی مانده و بعد از‌ آن در مورد تمدید قرارداد با فیروز کریمی صحبت می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، غلامحسن امین‌فر در مورد پیروزی صنعت نفت مقابل فولاد خوزستان، گفت: بازی بسیار خوبی بود. با تفکر نباختن به زمین رفتیم و می‌خواستیم در ضد حملات از موقعیت‌مان استفاده کنیم. می‌خواستیم احتمال سقوط روی کاغذ را هم از بین ببریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه برای دو بازی آینده آیا قصد استفاده از جوانان را دارند یا اینکه به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول هستند، خاطرنشان کرد:  اینطور که با فیروز کریمی صحبت کردم او قصد استفاده از بازیکنان جوان را و نیم نگاهی هم به بهبود  شرایط تیم در جدول را دارد. در دو بازی بعدی نیز به دنبال کسب نتیجه هستیم.

سرپرست صنعت نفت در مورد اینکه تیمش بعد از شروع سال جدید توانست نتایج خوبی بگیرد، اظهار داشت: از تعطیلات لیگ استفاده بهینه کردیم. به صورت صبح و عصر تمریناتمان را پیش بردیم. جزو معدود تیم‌هایی بودیم که بازیکنان ما نتوانستند از تعطیلات خود در کنار خانواده استفاده کنند. الحمدالله این سختی‌ها نتیجه داد و تیم در لیگ برتر ماند.

وی در مورد اینکه در مقطعی شایعه خداحافظی فیروز کریمی از فوتبال مطرح شد، عنوان کرد: با کریمی صحبت کردم او گفت چنین حرفی را نزدم و حتی در مصاحبه با فارس هم این مسئله را تکذیب کرد. در یک مقطع کریمی مشکل حنجره داشت که سال قبل عمل جراحی کرد و در حال حاضر وضعیت بسیار خوب است.

امین‌فر در پاسخ به این سوال که ایا جلسه‌ای برای تمدید قرارداد فیروز کریمی بسته شده است، گفت: هنوز هیچ جلسه‌ای تشکیل نشده است. کریمی فعلا تهران است و مدیرعامل در آبادان به سر می‌برد باید این دو بازی هم سپری شود تا در این مورد رایزنی‌های لازم صورت بگیرد.

سرپرست صنعت نفت در مورد مسائل مالی تیمش، عنوان کرد:‌ تا به امروز حدود 60 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم. دنبال منابع مالی هستیم تا پول بیشتری به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت کنیم.

وی در مورد دربی خوزستان و دیدار مقابل مقابل فولاد، گفت: خدا را شکر هر سه تیم خوزستان خود را در جدول حفظ کردند. سال قبل نماینده خوزستان قهرمان شد اما استقلال امسال به دلیل مشکلات مالی که داشت نتوانست موفقیت سال قبل را تکرار کند. در کل وضعیت خوب بود. در مورد دربی هم ما در بازی رفت مقابل فولاد شکست خوردیم اما امیدواریم در آبادان بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

امین‌فر در پایان، اظهار داشت: جا دارد از این فرصت استفاده کنم و بار دیگری از حمایت هوادارانمان قدردانی کنم. به هر شهری می‌رویم بچه‌هایی خوزستانی و آبادانی که مقیم آن شهر هستند به ورزشگاه می‌آیند و یا اینکه هواداران با تعصبمان خود را از آبادان کنار تیم می‌رسانند. در بازی سایپا مثل بازی مقابل ذوب آهن به نوعی میزبان بودیم و هوادارانمان بیشتر از حریف بود. این مسئله مایه دلگرمی تیم ما بود.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
2
به نظر من صرف نظر از این ۲بازی باید فیروز بمونه چون با جو آبادان وتیم کاملا آشناست تا مربی دیگه بیاد بخواد ناز کنه بگه هوا گرمه زمین کجه از این لوس بازیا که مد شده در بیاره با گرفتن چندتا بازیکن و تقویت تیم خیلی زود تمرینات شروع بشه الان به جدول نگاه کنید با تیم چهارم که میتونه سهمیه بگیره ۵تا۶ امتیازه تازه چه امتیازهایی که صنعت در این فصل بخاطر خیانت از دست داد امیدوارم که از الان به فکر باشیم
سلمان بغلانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
اگر با کریمی به توافق نرسیدن به نظرم ویسی گزینه مناسبی باشه چون که بیشتر جوانگرایی میکنه که انشاالله نفت بهتر نتیجه بگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها