به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

پورموسوی: اگر پول باشد من و بازیکنان می‌مانیم

پورموسوی: اگر پول باشد همه ما می‌مانیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید امیدوارم با روحیه بالایی که تیم دارد بتوانیم باز هم مقابل الفتح سعودی برنده باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، سیروس پورموسوی اگرچه از مشکلات مالی تیمش همچنان گلایه‌مند است اما فکر می‌کند بازیکنانش با بردی که مقابل فولاد خوزستان به دست آوردند، روحیه بالایی دارند و می‌خواهند بار دیگر الفتح عربستان را شکست دهند. پورموسوی درباره این بازی مهم، شرایط تیمش و ... صحبت می‌کند.

بعد از بازی با فولاد خوزستان در کنفرانس خبری گفته بودید قرار است با استاندار در راستای حل مشکلات مالی تیم دیدار داشته باشید. مشکلات مالی حل شده یا نه؟
 من همان زمان با استاندار تماس گرفتم اما گوشی ایشان در دسترس نبود که نشان می‌داد خارج از اهواز هستند. به همین دلیل به دوستان نزدیک سپردم که مساله را پیگیری کنند. متاسفانه در این مدت، صحبت‌هایم جور دیگری انعکاس داده می‌شد که باعث ایجاد کدورت شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم مدتی سکوت کنم که آرامش تیم حفظ شود و جو متشنج نشود. به هر حال ما پیگیر حل مشکلات مالی هستیم. برایم خیلی جالب بود و فکر می‌کنم برای اولین بار در دنیا چنین اتفاقی افتاده که تیمی 2 روز به دلیل اعتصاب تمرین نمی‌کند اما هیچ‌کس سراغش نمی‌آید که حداقل وعده و وعیدی بدهد. وقتی این مساله پیش آمد، بازیکنان دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند به خاطر مردم خوزستان بازی کنند که الحق والانصاف خیلی خوب هم کار کردند.

ظاهرا مبلغ کلانی از شرکت بلوکه شده بود که حالا آزاد شده، آیا ممکن است بخشی از آن به باشگاه تزریق شود.
 ما فقط 5 میلیارد می‌خواهیم تا با کل بازیکنان تسویه کنیم. این بی‌پولی واقعا بچه‌ها را خیلی اذیت می‌کند. خدا شاهد است من هم خجالت می‌کشم در صورت‌شان نگاه کنم. وقتی می‌بینم هیچ پولی به جیب ندارند و باز هم غیرت به خرج می‌دهند و می‌آیند تمرین می‌کنند، این مساله برای من خیلی خجالت‌آور است.

آقای روشنایی سرپرست تیم در مصاحبه‌ای گفته به بازیکنان 200 میلیونی‌تان پیشنهاد 800 میلیونی دادند، این مساله درست است؟
 بله، قبل از بازی با سایپا با تعدادی از بازیکنان صحبت شده بود و حتی به آنها پیشنهاد 800 میلیونی هم دادند. این مساله خیلی عجیب نیست اما به آنها گفتند حواس‌تان باشد مصدوم نشوید. این یعنی اینکه از بازیکنان بخواهند بازی نکنند. به همین دلیل ما هم شکایت رسمی خودمان را به حراست و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فرستادیم تا موضوع را پیگیری کنند. خدا را شکر من بازیکنی در تیم ندارم که کم‌کاری کند اما با این رفتارها ممکن است نتیجه‌ها در روزهای پایانی جا به جا شود. وقتی به بازیکن می‌گویند حواست باشد مصدوم نشوی، به هر حال آن بازیکن دیگر بازی نمی‌کند و این یعنی تاثیر مستقیم در نتایج بازی‌ها.

فکر می‌کنید چرا بازیکن‌تان این مساله را به شما منتقل کرد؟
 خدا را شکر ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که به لحاظ اخلاقی هم جزو بهترین‌ها هستند. این بازیکنان تیم را دوست دارند و مطمئنم اگر مشکلات مالی حل شود اکثر آنها در تیم می‌مانند.

اگر مشکلات حل شود، خودتان هم در تیم می‌مانید؟
 صد در صد. من استقلال خوزستان را خیلی دوست دارم و خوشحال می‌شوم بتوانم در کنار این بازیکنان باز هم حضوری قدرتمندانه و البته بهتر از قبل در لیگ برتر داشته باشیم.

گفته می‌شود شما هم از نفت تهران و صنعت‌نفت آبادان پیشنهاد دارید.
 از این 2 باشگاه نه اما پیشنهادهای دیگری دارم. البته باز هم می‌گویم دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم. به خاطر مردمی که در خیابان می‌بینم و به من لطف دارند. یک روز بعد از اعتصاب به خیابان امام (ره) رفتم تا یکی از دوستانم را ببینم. آنجا بود که متوجه شدم مردم چقدر تیم را دوست دارند. خیلی‌ها آمدند و از من خواستند شماره حساب بدهم که به تیم کمک کنند. یکی از هواداران گفت که به خاطر باخت ما مقابل لخویا، 3 روز غذا نخورده بود. با این عشق و علاقه مردم، مگر می‌شود راحت از این تیم جدا شد؟ امیدوارم مسوولان به خود بیایند و به تیم کمک کنند تا مشکلات حل شود.

این هفته با الفتح عربستان بازی دارید، آن بازی را چطور می‌بینید؟
 ما 2 بازی حساس در آسیا داریم که نتیجه آن فقط برای من و تیم نیست بلکه برای کل ایران است. خدا را شکر بچه‌ها بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان روحیه بالایی گرفتند و می‌خواهند با قدرت مقابل الفتح حاضر شوند. ما قبلا با باخت مقابل پیکان و سیاه‌جامگان به آسیا رفتیم اما خدا را شکر این بار با برد می‌رویم که امیدوارم با روحیه بالایی که تیم دارد بتوانیم باز هم برنده باشیم.

رحیم زهیوی هم ظاهرا باز هم به کمک تیم می‌آید.
 رحیم در بازی‌هایی که مقابل لخویا داشتیم خیلی کمک‌مان کرد و حالا هم قرار است برایمان زمین تمرین بگیرد. ما اطلاعات لازم از الفتح را داریم و فیلم 2 بازی اخیرشان را به دست آوردیم تا با آنالیز دقیق مقابل این تیم قرار بگیریم چون می‌دانیم الفتح اخیرا یک سری تغییرات داشته. به جز زهیوی، البته پژمان منتظری هم به ما لطف دارد و حتی قبل از بازی با لخویا به اردوی‌مان آمده بود.

در بازی‌های اخیرتان موقعیت‌های زیادی به دست آوردید که آنها را به راحتی از دست دادید. مخصوصا حسن بیت‌سعید که موقعیت‌های خوبی را به خاطر شوت‌های کم‌دقتش از دست داد.
 خودخواهی یکی از خصوصیات مهاجمان است. اتفاقا به خاطر موقعیتی که مهدی زبیدی در نیمه اول برای بیت‌سعید به وجود آورده بود و گل نکرد خیلی ناراحت بودم اما حسن واقعا در اختیار تیم است. او به کارش هم خیلی ایمان دارد و حتی قبل از بازی به من گفته بود که ما فولاد را می‌بریم که با گل او هم بردیم.

بعد از بازی با فولاد خوزستان هم ظاهرا بعضی از خبرنگاران به خاطر بازی دادن مداوم آرش افشین و گل نزدن‌هایش از شما انتقاد کردند که به نظر می‌رسد انتقاد بجایی باشد.
 بله، بعد از بازی یکی از خبرنگاران انتقاد کرد و گفت که نظر شخصی‌اش است. به هر حال نظرها متفاوت است اما به نظر من بازیکن باید در خدمت تیم باشد. فوتبال یک کار گروهی است که کل گروه باید موفق کار کنند. آرش شاید گل نزده باشد اما تا الان حداقل روی 4 گل ما تاثیرگذار بوده. مهاجمی که می‌آید و در دفاع تکل 10 متری می‌زند ارزشمند است. او حتی قبل از بازی با فولاد حالش خوب نبود و بعد از زدن سرم به زمین رفت و با تمام وجود هم بازی کرد. من قبلا هم بازیکن داشتم که گل نزد اما پشتش ایستادم. درست است که مهاجم باید گل بزند اما تحت فشار قرار دادن دفاع حریف هم کار مهمی است.

فکر می‌کنید چرا افشین گل نمی‌زند؟
 من فکر می‌کنم پای آرش در آسیا به گل زدن باز می‌شود.

یعنی در بازی با الفتح گل می‌زند؟
 ما 2 بازی دیگر در مرحله گروهی داریم که مطمئنم آرش در یکی از آنها گل می‌زند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
6
0
اقای پورموسوی عزیز خواهشا بسه بقران بسه خسته شدیم ن تیمه بدبختی که پول نداره استقلال واقعی اهواز با قدمت ۷۰ ساله است که. باید با اتوبوس بره سیرجان بازی کنه که باید تو مسافر خانه بخوابه نه تیمه شما که میره ۴ روز قبله بازی قطر اردو میزنه ولی اینو بدونید استقلال اهواز واقعی شناسنامه و هویت فوتباله خوزستانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
4
حق طبیعی با تیم استقلال و سرمبیشونه m6
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
اقای سید شهریار قبول استقلال اهواز شناسنامه خوزستان ولی تیمی که با ۷۰ سال قدمت نتونست قهرمان لیگ بشه یعنی در حال حاظر پایینتر از استقلال خوزستانه.ولی در کل فوتبال خوزستان همینطور پیش بره مصیبت استان فارس گریبانش رو می گیره بی شک
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
عزیزان خوزستانی لطفا ابنقدر استقلال خوزستان و استقلال اهواز نکنید به کل خوزستان فکر کنید هم استقلال اهواز عزیز برای ما محترمه و هم استقلال خوزستان ، فولاد و نفت و ... عزیزان برای اعتلای تیم محبوب خودمان باعث تخریب تیمهای دیگر خوزستان نشویم .عزیزان بیایید باهم برای پیشرفت فوتبال خوزستانی کمک کنیم.باتشکر
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
درود بر شرف آقای پور موسوی و همه بازیکنان استقلال خوزستان _ واقعا استقلال خوزستان تاکتیکی بازی میکنه که این نشان از علم بالای پور موسوی در فوتباله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
0
جهت اطلاع هواداران اس اهواز . باید اینحقیقت تلخ را باور کنید که اس اهواز دیگر فقط یک اسم خواهد بود و با وجود اس خوزستان و فولاد هیچکس دیگر حاضر نیس از این تیم حمایت چندانی بکنه . یک فرصت بادآورده برای طی کردن مسیر موفقیت تقدیم این تیم شد و از لیگ دو جهشی پروندش توی لیگ برتر ولی نتونس استفاده بکنه و دوباره برگشت بجایی که به اون تعلق داشت . پس حرص نخورید و بیایید کنار اس خوزستان . داشتم داشتم مهم نیس دارم دارم مهمه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها