به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

عبدی: تعطیلات بعد از عید جواب داد

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: نتیجه‌ای که امروز رقم خورد حاصل تلاش همه ما بود و هدیه خوبی برای هواداران بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهادر عبدی در پایان دیدار سایپا تهران و نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم نتایجی که امروز رقم خورد هدیه خوبی برای آنهایی بود که از راه دور آمده بودند و کنار ما حضور داشتند و تیم را تشویق می‌کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از تعطیلات عید نوروز آن تمرین‌هایی که کردیم بالاخره جواب داد 4 هفته بدون شکست بودیم و همه می‌دانند نیم فصل دوم امتیاز گرفتن واقعاً سخت است امیدوارم با 2 برد خوب دیگر جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در در پاسخ به این سؤال آیا فکر می‌کردید این بازی را برنده شوید، گفت: بله، چرا که نه. ما تیم صنعت نفت هستیم وقتی تیم پرسپولیس که مقتدرانه‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر بود را شکست دادیم و در تبریز با توجه به اینکه حق‌مان را خوردند نتیجه تساوی 2 بر 2 را به دست آوردیم و مقابل تیم اصفهان به نتیجه تساوی رسیدیم این نشان می‌دهد که کوچک‌ترین حق ما امروز برد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سایپا هم موقعیت‌های خوبی داشت دفاع وسط ما و هافبک‌های ما نقاط ضعف را خوب پوشش دادند.

عبدی در مورد نتایجی که تیم ملی برای صعود جام جهانی کسب کرده است، گفت: ما نباید از الان فکر کنیم که به جام جهانی صعود کرده‌ایم به نظرم تا زمانی که به عنوان تیم اول در جام جهانی حضور نداشتیم و خیال‌مان راحت نشد باید تلاش کنیم امیدوارم با برنامه‌ریزی کی‌روش صعود ما قاطعانه مثل ژاپن و کره به جام جهانی باشد.

وی در ادامه گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر اگر توقع را بالا ببریم درست نباشد آکادمی اصلاً زمین با کیفیتی ندارد کشورهای حاشیه خلیج فارس 20 تا 30 زمین فوق‌العاده دارند بیشترین زمین کی‌روش هم نداشتن زمین خوب است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها