به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

فولاد 1 – استقلال 3؛ استقلال فاتح دربی شد

فولاد 1 – استقلال 3؛ استقلال فاتح دربی شد

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 31 فروردین 96 – ساعت 17:45
فولاد خوزستان 1 – استقلال خوزستان 3
گل: ساسان انصاری (66) برای فولاد - مهدی مؤمنی (20) آلویس نانگ (64) حسن بیت‌سعید (82) برای استقلال
داور: احمد صالحی
کمک داوران: حسین طالقانی و رحیم حاجیلو
اخطار: اسماعیل شریفات (فولاد) – عقیل کعبی، پیمان شیرزادی (استقلال)
تماشاگر: هزار نفر

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، سروش سعیدی، محمد اهل‌شاخه، ایوب والی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، محمود مطلق‌زاده (75- هادی حبیبی‌نژاد)، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات (70- بهرام رشیدفرخی)، عبدالله ناصری (60- مجتبی نجاریان) و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سلمان بحرانی، مهدی مؤمنی (89- یونس دلفی)، حسن بیت‌سعید، آلویس نانگ (83- علی‌اصغر عاشوری) و آرش افشین (74- مهدی زبیدی)
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های هم‌استانی فولاد و استقلال خوزستان با پیروزی آبی‌پوشان استقلال به پایان رسید.

سکوهای خالی استادیوم غدیر در زمان سوت آغاز مسابقه کاملاً به چشم می‌خورد و بازیکنان فولاد و استقلال خوزستان در چنین فضایی آغاز گر دربی خوزستان بودند. بازیکنان دوتیم که از ابتدای سال 96 مقابل حریفان شان پیروز نشده بودند، با هدف کسب سه امتیاز و بهبود وضعیت در جدول رده‌بندی مقابل هم قرار گرفتند تا با پیروزی در این مسابقه نوار پیروز نشدن در هفته‌های گذشته را قطع کنند.

فولاد خوزستان که چند بازیکن را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، نسبت به دیدار با نفت تهران یک تغییر در ترکیب اصلی انجام داده و مطلق‌زاده جایگزین عبدالله‌زاده در این تیم شده بود. ترکیب استقلال خوزستان اما شاهد بازگشت طیبی، ماهینی، افشین و مؤمنی بود که در بازی قبلی به‌دلایل مختلف غیبت داشتند.

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی مسابقه، اولین خطر جدی در دقیقه 10 روی دروازه استقلال خوزستان خلق شد و ساسان انصاری روی ارسال سروش سعیدی فرصت گلزنی را پیدا کرد اما ضربه این بازیکن از درون محوطه شش قدم استقلال به بالای دروازه رفت و چهار دقیقه بعد ارسال پیمان شیرزادی بازیکن چپ‌پای استقلال خوزستان توسط احسان مرادیان مهار شد.

شوت‌ حسن بیت‌سعید در دقیقه 16 و شوت ساسان انصاری در دقیقه 18 نیمه اول تلاش‌های بعدی مهاجمین دوتیم برای گلزنی بودند که ثمری نداشتند. قفل دروازه‌ها سرانجام در دقیقه 20 گشوده شد و مهدی مؤمنی پس از یک حرکت انفرادی با ضربه‌ای زیبا دروازه‌ی فولاد را باز کرد تا آبی‌پوشان از همشهری خود پیش بیفتند.

بازیکنان فولاد خوزستان پس از دریافت گل با طراحی حملاتی از جناحین برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند و استقلالی‌ها هم چشم به ضدحملات و استفاده از سرعت مهاجمین تیم‌شان داشتند. افزایش تعداد برخوردهای بازیکنان دوتیم در دقایق پایانی نیمه نخست هم باعث خروج چند کارت زرد از جیب داور شد.

فولادی‌ها که چند ضربه‌ی ایستگاهی را در نیمه زمین استقلال خوزستان کسب کرده بودند، نتوانشتند از این ضربات استفاده لازم را ببرند. ضربه مستقیم رحمانی توسط مدافعان استقلال قطع شد و در دقیقه 38 ضربه سر ایوب والی در پی ارسال رحمانی از یک ضربه ایستگاهی به بالای دروازه استقلال خوزستان زده شد تا نیمه اول با همان تک گل مهدی مؤمنی خاتمه پیدا کند.

بازیکنان فولاد خوزستان نیمه دوم را با سرعت بیشتری آغاز کردند و در دقایق ابتدایی سه بار توسط اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و سروش سعیدی دروازه‌ی شیخ‌ویسی را هدف قرار دادند اما حاصلی از این ضربات نبردند. ضمن اینکه آلویس نانگ مهاجم کامرونی استقلال هم در ابتدای این نیمه صاحب یک فرصت خوب گلزنی شد که ضربه وی با اختلاف از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

در ادامه این نیمه، ضربه اسماعیل شریفات در دقیقه 57 از بالای دروازه استقلال به خارج رفت. در دقیقه 58 شوت سلمان بحرانی توسط مرادیان دروازه‌بان فولاد مهار شد و کرنر خطرناک بیت‌سعید در دقیقه 62 را مرادیان دفع کرد.

استقلال خوزستان که فشار دقایق ابتدایی فولاد در این نیمه را دفع کرده بود، در دقیقه 64 با استفاده از یک پرتاب بلند اوت و ضربه تمام کننده آلویس نانگ به گل دوم رسید تا صدای اعتراض تماشاگران فولاد نسبت به این نتیجه شنیده شود، اما گل ساسان انصاری در دقیقه 66 که در پی ارسال مجتبی نجاریان بازیکن تعویضی فولاد به ثمر رسید، هیجان را به بازی برگرداند.

در دقیقه 76 وحید شیخ‌ویسی با واکنش سریع فرصت گلزنی را از فولاد گرفت و در دقیقه 78 شوت سنگین بوحمدان را بازیکنان استقلال به کرنر فرستادند. جلو کشیدن بازیکنان فولاد و ایجاد فضای زیاد در منطقه دفاعی این تیم در دقیقه 82 کار دست این تیم داد و حسن بیت‌سعید با یک فرار سریع موفق به زدن گل سوم برای آبی‌پوشان شد تا با این گل پیروزی استقلال خوزستان قطعی شود.

استقلال خوزستان با پیروزی در این مسابقه 37 امتیازی شد و فولاد خوزستان 32 امتیازی باقی ماند.

شرح گل‌ها
0-1 (استقلال): مهدی مؤمنی دو بازیکن فولاد خوزستان را در گوشه محوطه جریمه جا گذاشت و با ضربه‌ای محکم و دیدنی توپ را وارد دروازه مرادیان کرد تا شادی را به اردوی استقلالی‌ها بیاورد.

0-2 (استقلال): پرتاب اوت بلند پیمان شیرزادی با دخالت آرش افشین به آلویس نانگ رسید و مهاجم کامرونی استقلال که پشت به دروازه فولاد بود، با چرخش و ضربه‌ای دقیق از جلوی پای سینا مریدی گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

1-2 (فولاد): مجتبی نجاریان بازیکن جوان و تعویضی فولاد خوزستان از منطقه چپ خط دفاعی استقلال خوزستان نفوذ کرد و پاس زمینی وی در دهانه دروازه آبی‌پوشان با ضربه نهایی ساسان انصاری وارد دروازه شیخ‌ویسی شد.

1-3 (استقلال): حسن بیت‌سعید در پی یک ضدحمله سریع از منطقه راست خط دفاعی فولاد خوزستان گریخت و با ضربه‌ای زمینی به زاویه مخالف سومین گل آبی‌پوشان را رقم زد.

در حاشیه
* هواداران خوزستانی با توجه به موقعیت دوتیم در جدول رده بندی و ساعت نامناسب برگزاری این مسابقه استقبال زیادی از بازی انجام ندادند.
* باشگاه فولاد خوزستان که میزبان مسابقه محسوب می‌شد، تماشای بازی را رایگان اعلام نکرد.
* گروهی از هواداران تیم استقلال اهواز با حضور در استادیوم غدیر و نصب پلاکاردهای این تیم به تشویق استقلال اهواز پرداختند و خواستار رسیدگی مسئولان استان به وضعیت تیم محبوب‌شان شدند.
* بازیکنان استقلال خوزستان با البسه جدید این تیم قدم به میدان گذاشتند و فولادی‌ها از همان لباس‌های قبلی استفاده می‌کردند.
* بازیکنان دوتیم پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت‌های تیم مقابل رفتند و خوش‌وبش کردند.
* داور مسابقه در دقیقه 59 به درخواست وحید شیخ‌ویسی توپ بازی را که دچار مشکل شده بود، تغییر داد.
* آلویس نانگ پس از گلزنی به سمت نیمکت تیمش رفت و ساسان انصاری هم این کار را در سمت مقابل انجام داد.
* تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم غدیر اهواز از سوی بلندگوی ورزشگاه 800 نفر اعلام شد.
* هواداران فولاد خوزستان نسبت به شکست این تیم معترض شدند و شعارهایی علیه سرمربی فولاد سر دادند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۸
مهندس بیات
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
1
7
تبریک و تبریک و تبریک به تمام دوستداران اس اس و بازیکنهای بزرگ و سرمربی مجرب این تیم آقا سید عزیز. پیروزی مبارک باشه.
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
1
6
به قول سعداوی تیم درحال پیشرفت یعنی به نظر شما دسته یک بود ، ایوب والی ، سروش سعیدی ، بختیار رحمانی ، رشید فرخی ، پاک پرور مطلق زاده ، کادر فنی به طور کامل مخصوصا نعیم سعداوی واز همه مهمتر اژدری بی لیاقت باید بندازنشون بیرون تیمو نابود کردن ، دوسداشتم فولاد 10تا بخوره چون واقعا استقلال خوزستان با نداری فولادو نابود کرد
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
بعضی از این بازیکنها امروز بازی نکردن بعضیهاشونم امسال بد کار نکردن معلوم نیست چطوری گزینش کردی نفراتو ضمنا اگه واقعا هوادار فولادی حقته انتقاد کنی اما نگو دوس داشتم تیم ده تا گل بخوره چون هوادار واقعی هیچوقت دوس نداره تیمش ده تا بخوره
عباس چنانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
8
آقا یعنی چی امسال هم مثل پارسال یک سری جونای بی استعداد جمع کرده برو یکم دوره ورتو نگاه کن بلد نیستی مربی گری کنی چرا مربی شدی آخه یعنی چی همچ باخت مساوی واقعأ که الحق شایستی فولادو نداری دیگه یک فصل بهت فرصت دادن چی میخوای دیگه ا این آقای اژدری هم به هیچ دردی نمیخوره
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
10
استقلال صنعتی بهتر بازی کرد و برنده شد حیفه بخدا به این تیم نمیرسن
امیدوارم با این برد با انگیزه در برابر الفتح پیروز بشند
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
1
9
به نظر من جا داشت که این باخت سنگین تر بشه که اقای سعداوی از برتری تیمش و مصاحبه های تکراری دست بکشه، امیدوارم دست اندرکاران باشگاه فولاد و کادر فنی متوجه شده باشند که عملا کاری واسه این تیم انجام نداده اند و اگر به دسته پایین تر سقوط نکرده اند بخاطر ضعیف بودن اون دو تیم انتهای جدول بود نه قوت فولاد
خیلی اشنا
|
United States of America
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
1
8
حیف از این تیم که مشکلات مالی داره انشالله مشکلات مالیشون برطرف بشه
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
1
8
واقعا باخت دلچسبی بود برا ما هوادارها که پی به کادر فنی و بازیکنان بی کیفیت و ضعیفش ببریم بیت سعید و مهاجمان دیگر اگر هوشمند شده عمل میکردند شش گله میشد فولاد
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
4
3
کسی که هوادار تیمه هیچوقت از باخت تیمش خوشحال نمیشه بعضیها که معلومه از کجا تغذیه میشن به اسم فولادی ابراز خوشحالی میکنن که تیم باخته. هوادار واقعی کسیه که انتقاد بکنه و راهکار بده ولی نباید از باخت تیمش خوشحالی کنه اگه واقعا طرفدار اون تیمه!
اشكان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
2
7
سعداوي اگه يخورده وجدان داري بروووووووووووو
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
پرسپولیسی بیغیرت یادته اونروز که داشتی عقده هاتو خالی میکردی بت گفتم ساسان بازم گل میزنه و اقای گل میشه. درسته امسال تیممون هیچی نشد و پرسپولیس با زور و محروم کردن تراکتور و استقلال از نقل انتقالات بعده ده سال یه جام قلابی اورد ولی مطمئن باش ساسان اقای گل میشه تا چشمات در بیاد لنگی بیغیرت
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
1
5
1- از همه یک تسلیت به هواداری که 2ساعت در ورزشگاه نشسته و عرضه یک شعار بر علیه اژدری رو نداشت و دیدن نوک دماغ و حیاکن رها کن برعلیه سعداوی رو دید !!!!
2-تبریک جانانه اول از همه به سیروس پورموسوی و بازیکنان اس صنعتی که با تمام مشکلات ابتدایی حرفه ای گری تیم متمول فولاد رو به زانو داوردند.
3-سعداوی اگر ذره ای اندیشه داشته باشه بازی بعد کلا از امید و جوانانی که بی دلیل روی نیمکت جاخوش کردند ترکیب اصلی رو بچینه. البته بجز بختیار که انصافا عالی بازی میکنه.
4- سعداوی اگر ذره ای دلسوز فولاد باشه امروز باید تمام نیتهای پشت پرده فولاد رو برای نابود کردن این باشگاه برملا کنه وگرنه دقیقا تاریخ اون رو به عنوان همدست اژدری ثبت خواهد کرد.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
3
2
واقعا اونایی که این پیام ها رو منفی میفرستند چه اهدافی در باشگاه فولاد و منافع مالی دارن که حاضر نیستند این تیم از بحران خارج بشه اقایان این پولها خوردن نداره به فکر دل مردمی باشید که به عشق فولاد زندگی میکنند خواهشا بدون سانسور ثبت شود
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
3
2
اقای بهنام شکست مقدمه پیروزی ه اگر همینطور ماه پشت ابر بمونه همین تیم را با این کادر فنی تو مسابقات سال اینده شرکت میدادن و وضعیت رو به تاریکی میرفت الان موقع شه که فکری واسه تیم بشه و گرنه هیچ هواداری راضی به باخت تیمش نیست
اشكان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
3
احمد چرا چرت و پرت ميگي اخه؟؟؟؟ فازت چيه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
4
استراژی سعداوی ببینیم دراین بازی چی بود وقتی رشید فرخی امد فولاد 10نفره شد ایکاش سعداوی هچومی بازی میکرد یه چیزی بود فرصت بهش میدادن برای سال بعد ولی هیچ برنامه ای در بازی نداره موسوی شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
8
سعداوی جون هرکی دوس داری برو خسته شدیم از این وضع شما بدتر از نفت ابادان نتیجه گرفتی با این امکانات و بازیکنان بهتری داری بهونه های الکی نیار تیمت اونقدراهم ضعیف نیست ضعف از خودته
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
4
1
همین نفت ابادان ابادان میرزه به صد تا اس اهوازو فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها