به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

عبدالله‌زاده: امیدوارم صنعت‌نفت چند پله صعود کند

عبدالله‌زاده: امیدوارم صنعت‌نفت چند پله صعود کند

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد، این تیم با برتری در دیدارهای پیش رو چند پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی عبدالله‌زاده در مورد شرایط فعلی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: اگر بازی با سیاه‌جامگان را می‌بردیم وضعیت‌مان خیلی بهتر بود، ولی با این حال آماده بازی با سایپا هستیم و امیدوارم که در تهران یک نتیجه خوب بگیریم. هرچند خطر سقوط زیاد تیم ما را تهدید نمی‌کند، ولی فوتبال حساب و کتاب ندارد و باید مقابل سایپا نتیجه بگیریم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه افزود: بازی مقابل سایپا یک مسابقه شش امتیازی محسوب می‌شود و امیدوارم دست خالی به آبادان برنگردیم. هدف ما این است که در سه بازی پایانی بیشترین امتیاز را بگیریم و امیدوارم در جدول چند پله صعود کنیم.

عبدالله‌زاده با اشاره به عملکرد خودش در فصل جاری گفت: در نیم‌فصل اول 60 درصد از خودم راضی بودم، اما خوشبختانه در نیم‌فصل دوم یک بازی بد انجام ندادم. خدا را شکر در نیم‌فصل دوم دو گل به ثمر رساندم و امیدوارم تا پایان بازی‌ها یک یا دو گل دیگر بزنم. این درست است که مدافع هستم، ولی گل زدن را خیلی دوست دارم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها