به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

سعداوی: فقط 11 بازیکن بزرگسال داریم

سعداوی: فقط 11 بازیکن بزرگسال داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید با توجه به مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیمش، در حال حاضر فقط 11 بازیکن بزرگسال در اختیار دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نعیم سعداوی سرمربی تیم سرخ‌پوش دیار کارون در مصاحبه با ایران ورزشی در خصوص آخرین وضعیت تیمش و بازی مقابل استقلال خوزستان توضیحاتی داده و گفته است برای این دیدار فقط 11 بازیکن بزرگسال در اختیار دارد.

متن صحبت‌های سرمربی تیم فولاد خوزستان را در ادامه مرور می‌کنید:

اینطور که استقلال خوزستانی‌ها می‌گویند، ظاهراً نمی‌خواهند در بازی این هفته حاضر شوند.
 اینها همه صحبت‌هایی است که مطرح می‌شود و ما نمی‌توانیم به آنها استناد کنیم. این موارد بارها و بارها مطرح شده اما واقعیت این است که هم استقلال صنعتی و هم تیم ما با انگیزه بالا در این مسابقه شرکت می‌کنیم و هر دو به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. اصلاً وارد این فاز نشوید و شک نکنید که شهرآورد خوزستان برگزار می‌شود.

پس این اتفاقات روی تمرینات و روند آماده‌سازی فولاد تأثیری نداشته؟
 این اتفاقات هیچ تأثیری روی شرایط ما نداشته است. تمام تلاش ما این است که با همه انگیزه و قدرتی که داریم در وهله اول بازی خوب و جذابی را مقابل رقیب خوزستانی‌مان داشته باشیم . ضمن اینکه امیدوارم شانس هم همراه ما باشد و بتوانیم سه امتیاز این بازی را مال خود کنیم.

اما با توجه به مصدومانی که فولاد دارد، لغو این بازی می‌تواند خیلی به سود شما باشد.
 باز هم می‌گویم که من مطمئنم این بازی برگزار می‌شود و هر دو تیم با توان بالا در مسابقه شرکت می‌کنند اما درباره غایبان فولاد در این بازی باید بگویم که درست است، شاید از نظر بازیکن محدودیت‌های زیادی داشته باشیم و تنها 11 بازیکن بزرگسال در اختیارمان باشد اما فولاد جوان‌های خوب، با انگیزه و شجاعی دارد که هروقت اراده کردیم و فرصتی در اختیارشان قرار دادیم، نتیجه خوبی دیدیم.

فولاد در بازی‌های اخیر هم از نظر بازیکن مشکلات زیادی داشته است.
 در همین بازی اخیر، یک روز مانده به بازی ما دورقی و وکیا را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. در حال حاضر عبدالله کرمی، میثم دورقی، ماتیاس چاگو، یوسف وکیا و میلاد پاک‌پرور مصدوم هستند و ما برای بازی با استقلال خوزستان فقط یازده بازیکن بزرگسال در اختیار داریم که یکی از آنها هم گلر است. کدام تیم را می‌شناسید که چنین شرایطی داشته باشد؟‌ هرچند که هنوز هم می‌گویم با وجود جوانان با نشاط و با انگیزه‌ای که داریم، مشکلی از بابت بازیکن نخواهیم داشت.

تیم شما نه شانس کسب سهمیه دارد و نه خطر سقوط تهدیدش می‌کند، این موضوع باعث بی‌انگیزگی بازیکنان نشده؟‌
 به هیچ عنوان. اتفاقاً ما با عکس این موضوع رو به رو هستیم. حتی اگر به دو بازی گذشته فولاد مقابل سپاهان و نفت تهران نگاه کنید، می‌بینید که چه فرصت‌های خوب و مسلمی برای گلزنی داشتیم اما بدشانسی و بی‌دقتی باعث شد توپ‌های‌مان گل نشود. ضمن اینکه هم خود ما و هم بازیکنان می‌دانیم که جایگاه واقعی ‌مان اینجا نیست و در بازی‌های باقیمانده از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

ظاهراً مدیریت باشگاه هم از جایگاه فولاد راضی نیست که اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده و نارضایتی اش از عملکرد شما را علنی بیان کرده بود.
 در همین رابطه جلسه خوبی با هیأت مدیره باشگاه داشتیم و قرار بوده تلاش و تمرکز‌مان را در بازی‌های باقیمانده افزایش دهیم و از بیان نقطه‌نظراتی که ممکن است تأثیر منفی روی تیم داشته باشد، خودداری کنیم. ما برای بحث کردن درباره این موارد، در پایان فصل زمان زیادی داریم. به هرحال در شرایط حساس کنونی بهترین گزینه این است که آرامش تیم را حفظ و کمک کنیم تا جایگاه فولاد را ارتقا دهیم.

قولی هم مبنی بر کسب رتبه تک رقمی به باشگاه داده‌اید؟
 به هرحال باشگاه ابتدای فصل استراتژی مشخصی را تعریف کرده و تلاش ما هم این است که در چارچوب همین استراتژی حرکت کنیم.

این استراتژی چه بوده؟
 حالا خیلی حساس نباشید که بدانید استراتژی چه بوده است.

نظر خودتان درباره جایگاه فعلی تیم چیست؟
 شرایط به گونه‌ای است که قرار نیست همه اتفاق‌ها در یک فصل بیفتد. فصل گذشته فولاد بعد از کلی هزینه، دوازدهم شد. این فصل تصمیم بر این شد که تیم را جوان و بومی کنند و بودجه صحیحی تعریف شود. کارهای زیربنایی و اساسی در آینده جواب می‌دهد و من می‌خواهم که صبر و حوصله کنند و حمایت و پشتیبانی لازم را انجام دهند. شک نکنید روزهای بسیار خوبی در انتظار این تیم جوان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
7
متاسفانه امسال فولاد در همه رده ها ناکام بوده لیگ برتر لیگ دسته دوم تیم فولادنوین لیگ امیدها ایگ جوانان لیگ نوجوانان همه رده ها شکست خوردیم یادش بخیر دوسال پیش فولاد همه رده ها قهرمان شد تو یکماه پنج تا جام قهرمانی اورد ولی چه فایده این دوسال حاصل بیست سال کار زیربنایی هدر رفت
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
5
اقای سعداوی ما که نه مقام می گیریم نه سقوط می کنیم لااقل این 3 بازی آخر فوتبال زیبا و خوزستانی بازی کنید
فوادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
5
سعداوی: حالا خیلی حساس نباشید که بدانید استراتژی باشگاه چه بوده است!! تنها کسی که استراتژی باشگاه رو نمیدونه، خواجه حافظ شیرازیه!! رتبه هشتمی= قهرمانی!!
محمد خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
1
4
با سلام
الان خیلی از بازیکنان خوب دنیا بین 20 تا 23 سال سن دارند
اگر اسکوچیچ و سعداوی به جوانانی نظیر حبیبی، حردانی، نجاریان، بدرقه،جهان تیغ و ... بازی می دادند الان همه مثل سینا مریدی از بهترین بازیکنان تیم بودند
پارسال اسکوچیچ اصلا به مریدی بازی نمیداد در حالیکه هر مربی ای که بازیش رو میدید میتونست راحت تشخیص بده بازیکن با استعدادیه
امسال هم محافظه کاری سعداوی باعث عدم شکوفایی جوانان مستعد نیمکت فولاد شد.
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
آقا محمد در مجموع با نظرت درباره استفاده از جوونها موافق هستم و باید استفاده بیشتری می شد اما بعضی از این اسامی که شما فرمودید امسال بازی بهشون رسید ولی در حد تیم فولاد نبودن درسته جوون هستن ولی استعداد ندارن منظورم با همه نیست فقط 2 نفرشون مدنظرمه که خوب نیست اسم بیارم و درباره بهمن جهان تیغ در جریان باشید که اقای اژدری اجازه نداد امسال اسمش بره داخل لیست و قراردادشو فسخ کرد خودش هم دیروز پست گذاشت از هواداران و بازیکنا و مربیا تشکر کرد و گفت بعضیا رو به خدا واگذار میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
3
0
نظر ما چه اشكالى داشت خوزستان اسپورت عزيز
حرفاى معمولى مث مردم بود
m6
مدیر پایگاه سلام
نظر شما برای این مطلب در سیستم ثبت نشده، لطفا دوباره ارسال کنید.

فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
3
مثلا تو این سه بازی چه گلی به سرتون می زنید؟شاید دو پله هم سقوط کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها