به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

کمک 182 میلیونی شفیعی‌زاده‌ها به استقلال اهواز

کمک 182 میلیونی شفیعی‌زاده‌ها به استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- میزان کمک مالی برادران شفیعی‌زاده به تیم استقلال اهواز طی نیم‌فصل دوم لیگ یک مشخص شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، از اواخر دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول بود که برادران شفیعی‌زاده مالکان سابق باشگاه استقلال اهواز به درخواست هواداران این تیم پاسخ مثبت دادند و طی چند مرحله به این باشگاه کمک مالی کردند.

پس از محاسبه این کمک‌ها مشخص شد که علی و شهرام شفیعی‌زاده طی نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ یک مبلغ 182 میلیون تومان به باشگاه استقلال اهواز کمک مالی انجام داده‌اند. این مبلغ جدا از مبالغ پرداخت شده در نیم‌فصل اول بوده است که در هفته‌های پایانی دور رفت از سوی برادران شفیعی‌زاده به مسئولان استقلال اهواز پرداخت گردید تا برای این تیم هزینه شود.

شفیعی‌زاده‌ها در رابطه با ادامه حمایت مالی از باشگاه استقلال اهواز اعلام کرده‌اند در صورتی که مسئولان فعلی باشگاه یک برنامه‌ریزی درستی برای موفقیت این تیم در فصل جدید داشته باشند، حاضر به ادامه حمایت مالی از تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال خوزستان هستند.

برادران شفیعی‌زاده با وجودی که در حال حاضر سمتی در باشگاه استقلال اهواز ندارند، هرساله   بخشی از هزینه‌های استقلال اهواز را پرداخت می‌کنند، اما این تیم برای تأمین سایر هزینه‌‌های سالیانه‌اش، نیاز به حمایت جدی و کمک مالی از سوی دستگاه‌های ذیربط در استان خوزستان دارد. ضمن اینکه شرایط مدیریتی باشگاه استقلال اهواز نیز به‌هیچ عنوان مورد رضایت هواداران این تیم نبوده است.

تیم استقلال اهواز که اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم لقب گرفت، یک سال کابوس‌وار را بدون کسب پیروزی در هیچ‌کدام از دیدارهای رسمی‌اش به پایان رسانده است و هواداران این تیم با انجام تجمع‌هایی از مسئولان استان خواسته‌اند که نیم‌نگاهی به قدیمی‌ترین تیم فعال در فوتبال خوزستان داشته باشند و برای خروج استقلال اهواز از بن‌بست فعلی دست به اقدامات اساسی بزنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
3
دست اقای شفیع زاده درد نکنه . ای کاش مسئولین بی خیال استان یک کمی به استقلال اهواز توجه کنند اگه این پولهای میلیاردی که به بعضی تیمای بی ریشه دادن به استقلال اهواز میدادن این تیم الان مدعی بود تو لیگ برتر
محمدباوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
4
آقايان شفيع زاده به داد استقلال اهواز برسید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
4
دستشون درد نکنه ولی این پول مشکلی از هزاران مشکل استقلال اهواز حل نمیکنه مهمترین مشکل مالکیت بعدش مدیریت بعدش کادر فنی بعدش امکانات اولیه در حد لیگ دسته چندم بعدش متولی دولتی یا ارگانی چون توی فوتبال ایران بخش خصوصی حقی نداره کافیه نگاهی به لیگ برتر و لیگ یک و دو بکنین همه یا زیر نظر ارتش و سپاه یا دولتی و سازمانی یا شرکتی و از نوع اصفهانی و تبریزی ما که توی خوزستان نه شرکتی داریم و نه سازمانی !!!
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
4
از اقای استاندار خواهش میکنم به مسله استقلال اهواز ورود کند ما پول نمیخواهیم ما توجه میخواهیم ما خواهش میکنیم بحث مالکیت و مدیریت تیم محبوبمون مشخص بشه.ما که زورمون به این اقایون نمیرسه خوب شما به عنوان شخص اول استان یقه این به اصطلاح مالکین و مدیران بی لیاقت استقلال اهواز را بگیرید و بازخواست کنید مواخذه کنید اینها را.
سید ایمان جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
2
استقلال اهواز را نجات بدهید.شما را به خدا آقای استاندار حداقل یک مصاحبه ای بکنید که ما هوادرها دلمون خوش بشه.خواهش میکنیم حق ما را از این مالکان بی لیاقت بگيريد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها