به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

فاصله دو امتیازی فیروز کریمی با دست‌نشان

فاصله دو امتیازی فیروز کریمی با دست‌نشان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان می‌تواند تعداد امتیازات بیشتری نسبت به نیم‌فصل اول کسب کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پایان نیم‌فصل نخست لیگ شانزدهم با برکناری نادر دست‌نشان از مربیگری تیم صنعت‌نفت آبادان و انتصاب فیروز کریمی به‌عنوان جانشین وی همراه بود. دست‌نشان در شرایطی صنعت‌نفت جدا شد که طی 15 بازی دور رفت 16 امتیاز همراه با تیم زردپوش جنوب کسب کرده بود و حالا فیروز کریمی در آستانه‌ی کسب امتیازاتی بیشتر از دست‌نشان است.

کریمی در 12 مسابقه‌ای که رهبری نفت آبادان را عهده‌دار بوده، در مجموع 14 امتیاز با این تیم کسب کرده است و برای افزایش تعداد امتیازاتش سه بازی دیگر مقابل سایپا تهران، فولاد خوزستان و گسترش‌فولاد تبریز در پیش خواهد داشت.

این در حالیست که صنعت‌نفت در سه بازی پایانی دور رفت مقابل سایپا، فولاد و گسترش فولاد متحمل سه باخت متوالی شده و هیچ امتیازی از رویارویی با این تیم‌ها کسب نکرده بود.

باید دید که فیروز کریمی در مصاف با سه حریف باقی مانده چه عملکردی را به ثبت خواهد رساند و آیا خواهد توانست بیشتر از دست‌نشان برای صنعت‌نفت امتیاز کسب کند؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
بهرحال نادر دست نشان دستش نسبت به فیروز کریمی خالی تر بود برای مثال یه دروازبان به تیم اضافه شد که غیراز بازی با پدیده همیشه چهره زمین بود ولی هوری تودو تا بازی به اندازه تمام بازیهای سالاری گل مفت خورد خوب نتیجه اش راهم تیم وهم خودش دیدند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها