به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی: مطمئن باشید مقابل فولاد بازی نمی‌کنیم

پورموسوی: مطمئن باشید مقابل فولاد بازی نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی استقلال خوزستان گفت: مطمئن باشید با تداوم این شرایط قطعا مقابل فولاد بازی نخواهیم کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیروس پورموسوی در خصوص شرایط استقلال خوزستان بعد از تساوی مقابل سایپا اظهار داشت: بازیکنان تیم ما بعد از دیدار با سایپا با من صحبت کردند و گفتند در حالی که سه بازی به پایان فصل باقی مانده نه تنها پولی دریافت نگرفته‌اند بلکه از وضعیت فصل آینده خود را نیز اطلاعی ندارند.

وی تصریح کرد: چند مدیر برنامه با بازیکنان تیم من تماس گرفتند و از آنها خواستند مراقب سلامتی خود باشند تا مصدوم نشوند و فصل آینده به تیم‌های دیگر بروند. بازیکنان نیز نگران هستند حالا که پولی دریافت نمی‌کند حداقل مصدوم نشوند و این موضوع تمرکز آنها را برهم زده است.

پورموسوی با تاکید بر اینکه با این شرایط این تیم مقابل فولاد خوزستان به میدان نمی‌رود، گفت: بازیکنان روز گذشته در تمرین حاضر نشدند و امروز نیز صددرصد تمرین نمی‌کند. مطمئن باشید با تداوم این شرایط قطعا مقابل فولاد نیز بازی نخواهیم کرد.

سرمربی استقلال خوزستان با ابراز تعجب از عدم پیگیری مالکان این باشگاه تصریح کرد: برای من جالب است در این چند روز و عدم حضور بازیکنان در تمرینات هیچ‌کسی پا پیش نگذاشته تا حداقل از ما وقت بگیرد یا مجددا وعده آینده را بدهد. مسئولان باشگاه حتی حاضر نشدند با من جلسه بگذارند و وعده 10 روز یا 10 ماه آینده را بدهند. متاسفانه مسئولان بانک ملی که مالک این باشگاه هستند هیچ تعهدی در این خصوص احساس نمی‌کنند.

پورموسوی یادآور شد: روز گذشته برای عیادت از یکی از دوستانم به بیمارستان رفته بودم و  چهار نفر از مردم جلوی من را گرفتند و خواستار اعلام شماره حساب شدند تا به تیم کمک کنند. این موضوع نشان می‌دهد چقدر مردم این تیم را دوست دارند اما مسئولان برای علاقه آنها هیچ قدمی برنمی‌دارند.

وی خاطر نشان کرد: بانک ملی که اعلام می‌کند مخلص مردم است در این مدت چه قدمی برای تیم برداشته و اگر حمایت استاندار در این مدت نبود تا به حال منحل شده بودیم. استاندار خوزستان تنها کسی است که همیشه قول پیگیری مشکلات تیم را می‌دهد و واقعا نیز پیگیری می‌کند اما دیگر نمی‌تواند که برود جلوی اتاق مسئولان بانک ملی بنشیند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه مالکان این باشگاه قصد تیمداری برای فصل آینده را دارند، به تسنیم گفت: در قطر که بودیم وقتی از مالکان باشگاه پیگیری آینده باشگاه شدیم اعلام کردند به خاطر شادی مردم قصد تیمداری دارند اما در عمل هیچ مسئولیتی در قبال تیم نداشتند.

پورموسوی گفت: مطمئن باشید بچه‌ها روز پنجشنبه هفته جاری مقابل فولاد خوزستان بازی نمی‌کنند. در این چند روز هر چه قدر اعتراض کردیم حتی هیچ یک از مسئولان قدمی برای رفع مشکلات بر نداشتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
3
3
پیشنهاد میدم بازیکنهای 2 تیم در میدان حاضر نشن در اعتراض به مدیریت نالایق 2 تیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
1
3
حتي اگر هم پول نميرسه حاظرم قسم بخورم بازي ميكنيد
موسوي شادگان
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
1
3
من صددرصد مطمئنم بازی میکنید
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
1
2
خداروشکر مشکل حل شده فردا ساعت شیش تمرینه
سیدمحمد موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
1
0
مسولان استان هرچی پول داشتند خرج فولاد وصنعتی کردند واز تیم قدیمی و محبوب استقلال اهواز غافل شدند/
استقلال اهواز شناسنامه فوتبال خوزستان است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها