به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

فرکی: پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم

فرکی: پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران پیش‌بینی می‌کرده است تیمش بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرکی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: به خاطر درگذشت دو تن از اصحاب رسانه و چند تن از هموطنان‌مان در آذربایجان به دلیل سیلی که آمده است، تسلیت می‌گویم. برای ما قابل پیش‌بینی بود که بازی سختی داشته باشیم، چون استقلال خوزستان به عنوان نماینده ایران در آسیا هم نمایش خوبی داشت.

وی در ادامه افزود: استقلال خوزستان درگیر مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است. باید بازی با برنامه و حساب شده‌ای را مقابل این تیم انجام می‌دادیم. ما در این مسابقه ابتدا برای سه امتیاز می‌جنگیدیم و بعد از آن برای یک امتیاز. شرایط جدول به گونه‌ای است که تیم‌ها برای یک امتیاز می‌آیند و تلاش می‌کنند سقوط نکنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه با بیان اینکه بازیکنان تیمش فشار زیادی را متحمل شده‌اند، تصریح کرد: سعی داشتیم تیم استقلال را کنترل کنیم. ضمن اینکه گرما نیز بازیکنان ما را اذیت کرد و بچه‌ها در جریان بازی اشتباهاتی داشتند. در نیمه دوم شرایط‌مان بهتر شد و کیفیت بازی بالاتر رفت.

فرکی ادامه داد: چند موقعیت خوب داشتیم و تیم حریف هم حتی یک موقعیت صددرصد داشت که بیت‌سعید از دست داد. دروازه‌بان ما نیز در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد. این رتبه در جدول جایگاه دلخواه ما نیست و همین مسئله روی کیفیت بازیکنان ما تأثیر گذاشته است. همین که در خانه حریف یک امتیاز گرفته‌ایم برای من رضایت‌بخش است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که چرا از چند بازیکن باتجربه خود استفاده نمی‌کند، خاطر نشان کرد: ما در نیم‌فصل دوم برخلاف نیم‌فصل اول بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم. غلامرضا رضایی روی نیمکت است در حالی که می‌تواند بازیکن ثابت ما باشد. حتی فلاح‌زاده و چند نفر دیگر نیز همین شرایط را دارند. در بازی امروز هم تعویض آخر ما به خاطر به تأخیر انداختن در جریان بازی بود و می‌خواستیم زمان بازی را بکشیم. به طور کلی بازیکنان خوبی داریم و از اینکه آنها بیرون از زمین هستند بیشتر از همه خود من ناراحتم، اما مجبورم، چون نیمکت خوبی داریم. 

وی در ادامه با بیان اینکه اتفاقاتی در طول فصل افتاده که باعث شده تیم سایپا اکنون در این جایگاه باشد، گفت: خوشبختانه اکنون شرایط بسیار بهتر از ابتدای فصل شده است. ما روی نیمکت ترافیک بازیکن داریم و نگاه به کیفیت بازیکنان و تیم حریف می‌کنیم تا تیم‌مان را درون زمین بچینیم. چیزی که برای ما بیشتر از این‌ها در اولویت است کسب دو برد پی‌درپی است، که متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است. 

فرکی درباره کیفیت لیگ جاری گفت: لیگ امسال فراز و نشیب زیادی داشت، اما برخلاف چند فصل گذشته قهرمان خیلی زود مشخص شد و همین جذابیت بازی‌ها را کم کرد. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد عملکرد تیم‌های خوزستانی در این فصل از مسابقات لیگ‌برتر چیست، گفت: به نظرم نمی‌شود هیچ ایرادی از تیم استقلال خوزستان گرفت. آنها مشکلات مالی زیادی داشتند و رفتن رحیم زهیوی هم از این تیم تاثیرگذار بود. آرش افشین هم نیاز به زمان دارد تا در تیم استقلال جا بیفتد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه عملکرد تیم‌های خوزستانی را در این فصل چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: استقلال خوزستان با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات مالی که داشت نتوانست مانند هفته قبل در لیگ برتر خوب باشد. همچنین با توجه به شناخت من از تیم فولاد، این تیم کمی دیر شکل گرفت. نتایجی که در ابتدای فصل کسب کردند باعث شد استرس به تیم وارد شود و تلاش کنند این نتایج ضعیف را جبران کنند که خدا را شکر برگشتند. نمی‌دانم مشکلاتی دارند یا نه، اما فولاد بازیکنان خوبی دارد و در چند پست کمبود بازیکن در این تیم مشهود است. مثلاً می‌توانیم بگوییم فولاد بیشترین آسیب را از پست دروازه‌بان دیده است و این تیم سه دروازه‌بان در این فصل تغییر داده است. فولاد امسال کارش را سخت شروع کرد و سخت به کارش ادامه داد، اما امیدوارم در فوتبال کشور بهتر از این باشد.

فرکی با اشاره به عملکرد صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تیم صنعت نفت هم امسال به لیگ برتر بازگشته و کارش را انجام می‌دهد. این تیم با مشکلات خارجی مواجه بود. همین‌طور جابه‌جایی مربی و بازیکن نیز باعث شد کیفیت این تیم با توجه به تماشاگران و پشتوانه‌ خوبی که دارد نتواند کیفیت بالایی از خود ارائه دهد. شاید مشکل مالی هم باعث شده که تیم‌های خوزستانی نتوانند مانند سال‌های قبل نمایش خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه به حضور خود در این تیم ادامه خواهد داد، تصریح کرد: من از فردای خود خبر ندارم و نمی‌دانم چه تقدیری در پیش دارم. خودم خیلی خسته‌ هستم. قبلاً خستگی برای جسم و پاهایم بود، اما الان این خستگی به روحم مربوط می‌شود. در شش هفت سال گذشته نتوانستم پنج روز در کنار خانواده‌ام باشم و هر سال یک عمل پشت سر گذاشته‌ام. روحیه‌ام مناسب نیست اما عاشق کارم و فوتبال هستم. افتخار می‌کنم که در فوتبال نقشی بازی می‌کنم، اما نمی‌دانم راجع به فردا چه بگویم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها